Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 765698 kertaa)

sannaofia

• Vieras
Vs: Suoravärit
« Vastaus #855 : 14.12.10 - klo:17:33 »

;D Mä olen tilaillut tältä mainiolta eBay-myyjältä, tulee postikuluineenkin huomattavasti halvemmaksi kuin Suomesta ostaminen jos ostaa useamman purkin kerrallaan.

Kiitos vinkistä! Pistin heti muutaman sävyn tilaukseen ;) Ei varmaan näin joulun alla tule kovin nopeesti, mutta kai hyvää kannattaa odottaa? ;)

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #856 : 14.12.10 - klo:21:08 »
^ Eivätköhän ne sieltä ihan fiksussa ajassa tule, mulle on tullut ihan parissakin päivässä :) Toivottavasti jouluruuhka ei tosiaan kamalasti hidasta.
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa lambie

• Haiven
  • *
« Vastaus #857 : 18.12.10 - klo:04:26 »
heipsan! Onko suoraväreillä/sävytteillä yms "kevyemmillä" menetelmillä mahdollista saada platinaplondia tukkaa? oma luonnollinen väri on 9 asteinen mutta kellertävä joka tosin kesäsin vaalenee platinaksi auringossa, nyt vaan tarvis talveksikin saada enkä viittis mitään kestovärejä alkaa laittamaan. Tällä hetkellä on hopeashampoolla taitettu melkein harmaaksi mutta se lähtee kyllä muutamassa pesussa :D jotain toimivia kotisävyjä? haen siis semmoista lähes valkoiseen menevää tukkaa.
1cMii,oma väri platinablondi, tavoitteena alaselkä

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #858 : 18.12.10 - klo:10:35 »
Directionsilla on white toner, mutta kevytvärit tuppaavat kiinnittymään käsittelemättömään tukkaan melko heikosti. Tulisi ekana mieleen, että kannattaisi tehdä kevyt blondaus ja siihen päälle tuota, mutta jos et halua käyttää kestovärejä niin en keksi mitään. Aurinkohan periaatteessa polttaa tukasta väriä pois, joten saman efektin saavuttamiseksi pitäisi kai vaalentaa hiuksistoa kemiallisesti.. Mutta kannattaahan sitä kokeilla, jos ei suoravärillä onnistu niin sitten on vaihtoehtona tuo blondaus.

Esimerkiksi täältä ja täältä saa ostettua.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #859 : 21.12.10 - klo:10:42 »
Mua himottaisi nyt vähän enemmän hunajanvaaleat hiukset ja voisin kokeilla KC:n Caramel Maskia. Ennestään olen käyttänyt Igoran savanninvaaleaa ja kashmir suoraväriä. Millasen sävyn Caramellilla saa vaaleisiin hiuksiin? Mulla on siis ennestään aika kullanvaaleat ehkä jotain 9-asteiset? ja tahtoo vaan enemmän hunajaiset. Tuttu on myös KC:n hunaja, mutta se ei ollutkaan niin hyvä kun noi Igorat. Käytin hakua ja huomasin, että Nelmalla oli onnistunut tulos tällä Caramellilla ja Biozellin viileän vaalealla. Voisin tietty sekotella minäkin vhähän viileetä sävyä sekaan, ettei sitten tulis liian tunkkaista tai tummaa lopputulosta. Kertokaa kokemuksia KC:n Caramellista :)
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #860 : 25.12.10 - klo:16:06 »
Onko crazy colorin vermillion red kylmä vai lämmin sävy?
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #861 : 25.12.10 - klo:16:06 »
^Se on omassa päässä ainakin oranssehtavan kirkkaanpunainen  :)

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #862 : 25.12.10 - klo:16:12 »
^Eli lämminsävy??
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Maasha

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #863 : 25.12.10 - klo:16:18 »
^^^ Minulla ainakin tuli erittäin lämmin punainen, jollei jopa oranssi.
2b M iii

Poissa Luscious

• Tukkaguru
« Vastaus #864 : 25.12.10 - klo:16:21 »
Hei kiitos molemmille! Se on varmaan ihan nappivalinta sitten kun normaalisti suosin oranssia ja haluan nyt hetkeksi säväyttää punaisemmalla :)

Retro

• Vieras
« Vastaus #865 : 25.12.10 - klo:19:17 »
^ Mä käytin juurikin Vermillion Rediä samaan tarkoitukseen, normaalisti värjäsin Coral Redillä. Ihan hyvää jälkeä tuli. :)

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #866 : 26.12.10 - klo:02:08 »
^^ Samoin täällä, Vermillion red vetäisi hyvin lämpimäksi punaiseksi, joka äkkiä alkoi näyttää oranssilta.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #867 : 10.01.11 - klo:03:17 »
Hei, nyt kaipaisin apua Directions värejä käyttäneiltä! Etenkin punasävyissä :)
Tulip, Rose red, Poppy red, Fire, Vermillion red, Flame ja Pillarbox red. Mitkä näistä ovat kylmiä eli mieluummin enemmän tai vähemmän pinkkiin kuin oranssiin taittavia sävyjä? Netistä olen googletellut ja värikarttoja katsonut, mutta eri paikoissa eri sävyt ovat ihan erilaisia. Joissakin näyttävät hyvinkin oransseilta jotkut näistä sävyistä, etenkin Fire ja Vermillion red. Jos noista sävyistä saisi jotenkin rajattua kylmät ja lämpimät erilleen, olisin kiitollinen! Tuo poppy red tuntuu olevan suosittu, onkohan se samanlainen kuin Crazy colorien fire?

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #868 : 10.01.11 - klo:09:36 »
^Tuo Fire oli minulla ainakin pinkkiin tiattava ja sen takia se onkin jäänyt tuonne kaapin pohjalle  :P

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #869 : 10.01.11 - klo:09:55 »
Mä olen käyttänyt poppy rediä paljon ja se taittaa kyllä oranssiin.  :)
Noista muista väreistä ei muistaakseni ole kokemusta, mutta jotenkin mulla on sellainen mielikuva että tuosta listastasi tämä poppy red taitaa olla ainoa joka taittaa oranssiin?  Vai onkohan flame kuinka oranssisävyinen?