Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766091 kertaa)

Poissa annnma

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Suoravärit
« Vastaus #870 : 10.01.11 - klo:10:04 »
Ainakin rose red on lähestulkoon violetti, samoin taisi olla tulip.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #871 : 10.01.11 - klo:13:20 »
http://www.ultravioletonline.com/shop/images/haircolours.gif  Tästä katsoin, että Fire olisi hyvin oranssi sävy. Ja Tulip liian pinkki kuin mitä haluaisin. Onko tämä värikartta lähellekään totuutta?  ??? väriä kun pitäisi tilata useampi purkki, en tahtoisi ihan sikaa säkissä hankkia. Eikä mitään violettiakaan mielellään, eli karsitaanpa Rose red ja tulip heti listalta :D

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #872 : 10.01.11 - klo:13:32 »
^Anteeksi sekoitin Crazy Color:in ja Directionin   ;D Crazy Color:in Fire on siis pinkkiin menevä.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #873 : 10.01.11 - klo:13:42 »
^ Heh, eipä mitä :P Itse käytän juuri tuota Crazy colorin Fireä, tykkään siitä tosi paljon. Mutta nyt tekisi mieli kokeilla jotain muuta merkkiä ja Directionsseja tuntuu löytyvän helpoiten. Ainakin nettikaupoista.

Poissa Hue

• Tukkaguru
« Vastaus #874 : 10.01.11 - klo:14:20 »
Uuh! Mä haluan tollaset pastelli pinkit hiukset! :P Paitsi että mulla on nyt oman värin kasvatus meneillään...

Ylä-asteella värjäsin hiukset useaan otteeseen Flamingo Pinkillä ja se pysyi yllättävän pitkään kirkkaana, kun vaikutusaika oli 8-10 tuntia.
Favs: Sebastian Professional Penetraitt ja Hydre Conditioner, Wella SP Luxe Oil & GHD IV Styler.

Poissa Venin

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
  • It's all in your head
« Vastaus #875 : 10.01.11 - klo:18:09 »
Hei, nyt kaipaisin apua Directions värejä käyttäneiltä! Etenkin punasävyissä :)
Tulip, Rose red, Poppy red, Fire, Vermillion red, Flame ja Pillarbox red. Mitkä näistä ovat kylmiä eli mieluummin enemmän tai vähemmän pinkkiin kuin oranssiin taittavia sävyjä? Netistä olen googletellut ja värikarttoja katsonut, mutta eri paikoissa eri sävyt ovat ihan erilaisia. Joissakin näyttävät hyvinkin oransseilta jotkut näistä sävyistä, etenkin Fire ja Vermillion red. Jos noista sävyistä saisi jotenkin rajattua kylmät ja lämpimät erilleen, olisin kiitollinen! Tuo poppy red tuntuu olevan suosittu, onkohan se samanlainen kuin Crazy colorien fire?

Mulla on tuota Poppy rediä ja se on kyllä mulla mennyt enemmän pinkkiin. Tuota Crazy Colorin Firee on myös ja on kyllä mielestäni vähän pinkimpää kun tuo Poppy. Oon käyttänyt jompaa kumpaa + Crazy Colorin Vermillion rediä (se on lähes oranssi) sekoitettuna ja ihan ok punainen tulee.
Vaalennettu, BSL. Oman värin kasvattelua.

Poissa WilloTheWisp

• HAIRahtanut
« Vastaus #876 : 10.01.11 - klo:18:21 »
^ Onpas jännä miten sinulla on pinkimpää kuin wilmalla, vaikka sama sävy kyseessä. Eli pitäneen vaan kokeilla jotain ja toivoa parasta  8)

|Piija

• Vieras
« Vastaus #877 : 10.01.11 - klo:18:23 »
Crazy Colori Fire red on pinkkiin taittuva kylmä sävy. Directions Flame taas on vahvasti oranssiin taittuva lämmin (luonnollisempi) sävy. Fire red:stä 1,5v kokemus ja Flamea päässä tälläkin hetkellä.  :) Ja Vermillion red taitaa olla myöskin oranssiin taittuva sävy, mutta ei yhtä "kuparin punainen" kuin Flame.
« Viimeksi muokattu: 10.01.11 - klo:18:25 kirjoittanut |Piija »

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #878 : 11.01.11 - klo:12:49 »
Onko kaikkien merkkien suoravärit kiljuvan punaisia, vihreitä, sinisiä... vai onko jollain merkillä myös luonnollisen värisiä värejä? Millä värillä kannattaisi ylläpitää 7-8 asteista kuparikultaa?

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #879 : 11.01.11 - klo:13:28 »
^Goldwellilla on vaahtosävytteitä, jotka ovat ihan luonnollisen värisiä. :) Sävykartta on vissiin tämä: http://www.friseurbedarf24.de/images/goldwell/col-soft-nuancen.jpg

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #880 : 11.01.11 - klo:15:20 »
Directionsin Poppy Red on yllättävän paljon kylmään pinkkiin taittava, ei ainakaan minun päässäni läheskään niin paloautonpunainen kuin miltä purkissa ja tupsussa näytti (hiukseni eivät tosin olleet blondatut vaan sellaiset hunajan/toffeenvaaleat) ja Flame taas hyvin lämmin, lähestulkoon luonnollinen punaoranssi. Muistuttaa paljon paprikajauheen väriä.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #881 : 11.01.11 - klo:15:48 »
Onko kaikkien merkkien suoravärit kiljuvan punaisia, vihreitä, sinisiä... vai onko jollain merkillä myös luonnollisen värisiä värejä? Millä värillä kannattaisi ylläpitää 7-8 asteista kuparikultaa?

Itse olen käyttänyt Crazy Colour:in Orangea ja Stargazer:in Copperia  :) Ja minulla on siis kuparinen tukka. Joskus olen käyttänyt Crestolin värinaamiota, mutta sitä uppoaa tähän päähän niin paljon, että on fiksumpaa vaan läträtä suoraväreillä ja hoitoaineella  :P

Edit: Ja nyt kokeilun vuoksi käytin juuri tuota Goldwell:in vaahtosävytettä. Se tuo kyllä kivasti sävyä, mutta en voi sietää sitä hajua... Se haisee minun mielestäni aivan WC-ankalle.
« Viimeksi muokattu: 11.01.11 - klo:15:50 kirjoittanut Sinimusta »

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #882 : 11.01.11 - klo:19:02 »
Onko kaikkien merkkien suoravärit kiljuvan punaisia, vihreitä, sinisiä... vai onko jollain merkillä myös luonnollisen värisiä värejä?

Muakin kiinnostaisi luonnolliset suoravärit. Kaikki marketeissa myytävät on näemmä hävinneet kun Liveä ja Wellaakaan ei enää ole. :-[ Missäs noita Alicen mainitsemia Goldwellin vaahtosävyjä myydään? Kampaamokaupoissa ei ole tullut vastaan muuta kun sitä kevytväriä.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #883 : 11.01.11 - klo:19:04 »
^Mä olen ainakin Sirpa Mansnereissa (pk-seutu) niitä nähnyt ja muistaakseni jossain Hairstoressakin (kotisivuilta ainakin löytyy.)  :)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #884 : 11.01.11 - klo:19:14 »
^ Okei, kiitti vinkistä. :) Jotenkin arvelinkin että Hairstoreen tässä vielä joutuu menemään.. ::) Mua vähän ihmetyttää miksi suoravärien myynti on lopetettu, vai eikö niillä vaan ole kaupoissa menekkiä vai mitä? Ennen niitä oli kaupat täynnä, nyt hyvä jos jostain kampaamoista löytyy.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.