Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 769016 kertaa)

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Suoravärit
« Vastaus #900 : 21.01.11 - klo:11:05 »
^ Kiitos Paka tuosta mustasta suoravärivinkistä, yritän metsästää jostain mustan suoravärin, että pääsen kokeilemaan tuollaistakin väriä. Meillä on kotona miehelle ostettu Crestolin Color Gloss -naamio sävyssä Sinimusta ja sitä olen laittanut muutaman tipan hoitiksen sekaan, mutta siitä tulee enemmänkin sellainen vaaleansininen, jossa on vain hitunen harmaata. Ajattelin, että oikeasti harmaasta suoraväristä saisi oikeasti harmaat raidat ja samalla se väri antaisi tuhkaisuutta muuhunkin kutristoon.

Alice, nuo CrazyColorit olisivat sävyiltään ihan ok, mutta saisivat olla vähän tummempia, että varsinkin raidoista saisi sellaiset teräksenharmaat, eli aika tummat kuitenkin. Mutta laitan kyllä korvan taakse tuotevinkkisi, sillä saatan noitakin kokeilla :) .

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #901 : 21.01.11 - klo:11:25 »
^ Kirjoitin juuri hiusbongauksiin tästä  :D Näin todella kauniit vaaleanharmaat hiukset ja se sävy oli hyvin sellainen minkä saa hopeashamppoolla. Mä olen itsekin saanut ihan platinanvaalean harmaaksi pelkkää hopeshampoota käyttämällä, se oli tosin vahinko eikä tarkoitus  ;D Kannattaa myös tosiaankin tuota shampoota kokeilla ja lätkäistä vaikka sen päälle vasta harmaan suoravärin, tulos saattaisi olla harmaampi kuin pelkällä suoravärillä?

Poissa Kettusieni

• Hiushörhö
  • 1bMii
« Vastaus #902 : 21.01.11 - klo:16:31 »
Mulla ainakin Directionsin Poppy Red oli enemmän pinkkiin, Directionsin Fire enemmän oranssiin, mutta kumpikin ihan kunnon punaisia kuitenkin.

Nyt päässä Directionsin Pillarbox red, pitihän sekin päästä testaamaan :D Purkissa ainakin paljon tummempaa kuin kumpikaan yllämainituista.

Poissa Sagu

• Tukkaguru
« Vastaus #903 : 06.02.11 - klo:20:13 »
Osaisiko joku heittää hyvää tummanviolettia suoravärisävyä, mieluiten Directionsia? Millaisia ovat Dark Tulip ja Plum? Plum ainakin ilmeisesti on tosi kylmäsävyinen shokkivioletti.
« Viimeksi muokattu: 06.02.11 - klo:20:27 kirjoittanut Sagu »
nelosen ruskea kuparisilla raidoilla / keltainen MAC NC20 / kuivahko sekaiho / Tarte Shape Tape

Poissa EllaBella

• HAIRahtanut
« Vastaus #904 : 10.02.11 - klo:16:19 »
Pistänpä pohdintani tänne... Jos esimerkiksi haluaisin suoravärjäillä päätäni joka on oikealta väriltään tuommoinen harmaanruskea, eli maantienvärinen, mutta latvoissa on tuota entistä tummanruskeaa, päällä on muistaakseni jotain luontaistuotekaupasta ostettu kastanjanruskea, eli latvat vivahtaa punaiseen (mulla vivahtaa aina värit punaiseen jos ne kuluu pois) niin mitäs tässä kannattaisi tehdä?

Haluaisin siis hieman tummemman lopputuloksen, jokin ruskea mutta taittaisi enemmän viileään kuin lämpimään. Mitähän noille latvoille ja pituuksille kannattaisi tehdä, ja mikä värisävy ei menisi liian tummaan?
Luonnonkiharat. Vyötäröpituus, 3b-c, iii.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #905 : 10.02.11 - klo:21:00 »
Hei äää! Onko millään merkillä sinimustaa suoraväriä? Tahtoisin vaan sävytellä latvoja, kun ne on kunnolla mustat jo. CrazyColorin sinimusta? Oisko muuta?
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos

Poissa Mustakuu

• HAIRahtanut
  • Paranoiatar
« Vastaus #906 : 10.02.11 - klo:21:50 »
^Stargazerilla ainakin! Itellä tuota vielä vajaa pönikkä, on mun mielestä ihan käypää Cybershopista tilattuna 11e + postit. Teillähän tosin se kauppa on siellä ihan livenä :)
1a Fi Punaiset, matkalla kohti BSL. Ainainen kosteutus päällä. <br />Iho herkkä, kesällä rasvoittuva, pintakuiva sekaiho.

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #907 : 11.02.11 - klo:16:36 »
Onko Biozellin suklaanruskea lämmin vai kylmä sävy?
Ostin kyseisen putelin taittamaan vihertäväksi pamahtanutta maantienruskeaa hiusväriäni lämpimämmäksi, mutta pelkään pahentavani asiaa jos suklaanruskea sävy onkin kylmä.

Vastauksia kaivataan asap  ;D

edit: tarkoitan siis nimenomaan Biozellin INTENSIIVIsävytettä, mikäli Biozellilla on muitakin tuotteita.
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #908 : 11.02.11 - klo:23:12 »
Onko Biozellin suklaanruskea lämmin vai kylmä sävy?
Ostin kyseisen putelin taittamaan vihertäväksi pamahtanutta maantienruskeaa hiusväriäni lämpimämmäksi, mutta pelkään pahentavani asiaa jos suklaanruskea sävy onkin kylmä.

Suklaanruskea haiskahtaa pahasti lämpimältä keskitummahkolta ruskealta. Näin ihan sokkona ajatellen.
this too shall pass.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #909 : 12.02.11 - klo:12:28 »
Lämpöiseksi veikkaan minäkin, ainakin Wellan Viva suklaanruskea oli lämmintä ja sillä taitoin itse aikoinaan vihreitä raitoja pois (vaaleaksi raidoitettuun vetäisin esipigmentoimatta ruskean päälle ja raidat jäi vihertäviksi ;D).

Miten riittoisaa tuo Biozellin intensiivisävyte on? Mä olen vähän kahden vaiheilla, pitäisikö mun tilata Hairstoresta WWW:n värihoitoainetta vai kipaista hakemaan tuota Biozellia ja sekoitella siitä oma mix? Hennatun oman hiuksen kanssa ei ole ongelmaa, mutta pidennys yrittää haalistua ja sitä en halua hennalla pilata.  >:D

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #910 : 12.02.11 - klo:12:48 »
^Jos ostat tuota WWW.n värihoitoainetta niin kerrothan kokemukset siitä tänne heti?  :D Kiinostuin itsekin ko tuotteesta kun hinta vaikuttaa olevan aika edullinen. En ole hetkeen lätrännyt suoraväreillä kun tuntuu että sopivan kuparista väriä ei löydy. Sävytteistä tuntuu löytyvän paremmin oranssinkuparista väriä.  :)

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #911 : 12.02.11 - klo:14:28 »
nuo CrazyColorit olisivat sävyiltään ihan ok, mutta saisivat olla vähän tummempia, että varsinkin raidoista saisi sellaiset teräksenharmaat, eli aika tummat kuitenkin. Mutta laitan kyllä korvan taakse tuotevinkkisi, sillä saatan noitakin kokeilla :) .

Mulla on noita molempia; silveriä ja platinumia. Olen yleensä sekoittanut niitä molempia vähän hoitiksen joukkoon ja taittavat tosi hyvin keltaista (ne toimivat yhdessä parhaiten). Mutta viime viikolla ajattelin kokeilla sitä platinumia yksinään, ilman hoitikseen sekoittamista. Ja tukasta tuli osittain sellainen vaalean lila, osittain vähän tummempi. Luulen, että jos kokeilee sitä silveriä pelkästään niin voisi tullakkin yllättävän tumma lopputulos. En meinaan odottanut tuolta platinumiltakaan noi tummaa lopputulosta.

Mulla on siis osittain ihan valkoista raitaa tukassa, ja osittain näkyy vähän omaa maantienharmaanrusehtavaa väriä. Mun oma tukka on tummuudeltaan ehkä 7-8 -asteinen. Ja nimenomaan nuo omanväriset hiukset tulivat aika tummiksi, harmahtavan liiloiksi.
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa needja

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
    • little london bird
« Vastaus #912 : 13.02.11 - klo:13:03 »
Tuon Biozellin purkin mukaan pitäisi riittää kahteen käsittelyyn, mikäli haluaa ihan kunnolla sitä väriä. Itse kun käytin vain kylmyyden taittamiseen, saan sen riittämään varmasti ainakin 5:lle kerralle. Sen voi sekoittaa shampoohon tai hoitoaineeseen.

Lopputuloksesta tuli oikein hyvä, vihertävyys katosi samantien.  ;D
Puolipitkät, suklaanruskeat hiukset karamelliraidoilla
Välillä leikitään omalla tukalla, välillä peruukkien kanssa

http://www.littlelondonbird.fi

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #913 : 18.02.11 - klo:21:45 »
Onko joku laittanut kirkkaanpunaista suoraväriä mustan/todella tumman tukan päälle? Olisi kiva nähdä kuvaa :)

Poissa deko

• Tukkaguru
« Vastaus #914 : 18.02.11 - klo:22:36 »
Onko joku laittanut kirkkaanpunaista suoraväriä mustan/todella tumman tukan päälle? Olisi kiva nähdä kuvaa :)

Ei voi antaa kuin ehkä punaista kiiltoa jos pohja on tumma.
this too shall pass.