Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 766973 kertaa)

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
Vs: Suoravärit
« Vastaus #960 : 24.05.11 - klo:12:35 »
Millähän suoravärillä saisin ylläpidettyä tätä nykyistä?
- StarGazer Dawn tai CoralGold?
- CrazyColor Apricot (hoitoaineeseen laimennettuna?)
- Crestol Color Gloss Copper Blonde, Honey Blonde, Golden Blonde?

Tummemmaksi en missään nimessä haluaisi, enkä myöskään keltaisuutta korostaa. Saa olla kuparisempi tai neutraalimman/ ei niin kirkkaan sävyinen.

Mulla on suunnilleen samansävyinen tukka, aavistuksen tummempi, ja ostin värin ylläpitoon CrazyColorin Apricotin. Valitsin värin netin sävykarttojen perusteella. Harmikseni en ole sitä vielä ehtinyt testata, koska olen käyttänyt KC Color Mask Currya, joka on ehkä jopa mun makuuni liian oranssi. Oon myös miettinyt Awesome Coloursin Copper-sävyn hankkimista, nyt olisi Hairiumissa vieläpä edullisesti: http://hairium.com/webshop/product_catalog.php?c=53
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa kaksisarvi

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #961 : 28.05.11 - klo:20:35 »
IIh! Tilasin justiinsa oranssinpunaisen suoravärin (Directionsin Tangerine). Saas nähdä, tarttuuko käsittelemättömään tukkaan. Turkoosia tai vihreää olisi tehnyt mieli, mutta avokki ei varmaan suostuisi enää lähtemään ulos mun kanssa, jos päässä olisi joku niin radikaali väri. 8)

Edit. Nyt tulee kaksi viestiä peräkkäin.  >:D

Tein testiraidan tilaamallani oranssipunaisella suoravärillä. Purkissa vaikutusajaksi sanottiin 15 minuuttia, mutten uskonut, että väri tarttuisi käsittelemättömään tukkaan siinä ajassa. Pidin väriä päässä kolme tuntia ja raidasta tuli sellainen aika hillitty kuparinpunainen, joka ei hypi silmille. Jos väri ei jämähdä kovin pitkäksi aikaa, niin värjään koko pään. Katsotaan, miten käy.
« Viimeksi muokattu: 06.06.11 - klo:16:39 kirjoittanut Chaos »

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #962 : 06.06.11 - klo:15:33 »
Harmittaa vähän, olin menossa ostamaan sitä WWW sävyttävää hiushoitoa mutta hinta oli "pikkasen" eri. Hairstoren nettikaupassa putelilla oli hintaa 4€ mutta liikkeessä 16€.  ::) Pakko se on varmaan vain tilata ja kokeilla, vaikuttaa kuitenkin kokemuksien perusteella ihan hyvältä. Voisko joku näpytellä tuon sävyttävän INCIN, inciketjuun? En hoksannut liikkeessä sitä lukaista kun olin niin järkyttynyt siitä hinnan erosta.  ;D

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #963 : 11.06.11 - klo:08:26 »
Mitä on parhaat keinot liottaa liian punainen suoraväri hiuksista pois? Ainakin öljyistä olen lukenut juttua täältä.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #964 : 11.06.11 - klo:16:20 »
^ Öljyillä ja syväputsaamisella saa aika hyvin sitä väriä irti. Silloin kun haalensin tuota omaa väriäni niin muhittelin ensin öljyä ihan reippaalla vaikutusajalla ja sen jälkeen pari kertaa syväpuhdistavalla shampoolla kunnon vaahdotus. Mun mielestä syväpuhdistavalla saa jopa aavistuksen paremmin sitä suoraväriä tukasta irti kuin öljyillä, mutta jos on tarkoitus haalistaa ihan reippaasti niin silloin käyttäisin kyllä molempia keinoja.  :)

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #965 : 11.06.11 - klo:17:29 »
Laitoin Ferian kuparilla värjättyyn päähäni CC:n Coral Red-suoraväriä ajatuksena että väristä tulisi kirkkaampi/räikeämpi, ja pöh! Tukassa ei näkynyt kirkkautta eikä veden mukana tullut väriä eikä pyyhkeeseen tarttunut mitään... ??? Aika outoa, ottaen huomioon että olen pari vuotta käyttänyt CC:n Fireä, ja se sotkee ja näkyy kyllä todella paljon.

muru

• Vieras
« Vastaus #966 : 11.06.11 - klo:18:19 »
Löytyykö mistään marketista jotakin ruskeaa suoraväriä? Liven suoravärisarjan poistuttua olen löytänyt vain Wellan vaahtovärin joka on tummanruskea, eli mun tukassa ihan pikimusta. Etsin siis jotain ehkä 5-asteista ruskeaa, mutta missään en ole nähnyt. Tarvitsisin värin ylläpitoon pituuksissa, ei viitsi jatkuvasti kestovärillä rääkätä...

Vinkatkaa jos tiedätte! :)

vainottu

• Vieras
« Vastaus #967 : 28.06.11 - klo:13:27 »
Itse olen käyttänyt CrazyColorin Pinkissimoa. Väri pysyi hyvänä jonkun aikaa, mutta aivan liian nopeasti haalistui. Lopulta kun annoin kulua pois, jäi ihmeellinen pinkin häivä päälaelle ja vaikka yritin odotella, että kuluisi pois niin siellä oli ja pysyi, joten oli lopulta pakko tehdä värinpoisto, että sai sen sieltä pois.

En taida kyllä suoraväriä pitkään aikaan kokeilla, oli sen verran vaivalloista, vaikka rakastinkin pinkkejä hiuksia.

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #968 : 28.06.11 - klo:16:51 »
^^Biozellilla on ruskea suoväri  :) Värin nimi on muistaakseni suklaanruskea.

muru

• Vieras
« Vastaus #969 : 28.06.11 - klo:18:10 »
^^Biozellilla on ruskea suoväri  :) Värin nimi on muistaakseni suklaanruskea.

Heh, kokeilinkin sitä jo ja sain punaisen sävyn tukkaani. :D Todella punertavan ruskeaa, siis ihan tumma mahonki. En suosittele kenellekään joka ei siedä ruskeaan tukkaansa vähääkään punaista.  :)

Retro

• Vieras
« Vastaus #970 : 28.06.11 - klo:18:40 »
Löytyykö mistään marketista jotakin ruskeaa suoraväriä? Liven suoravärisarjan poistuttua olen löytänyt vain Wellan vaahtovärin joka on tummanruskea, eli mun tukassa ihan pikimusta. Etsin siis jotain ehkä 5-asteista ruskeaa, mutta missään en ole nähnyt. Tarvitsisin värin ylläpitoon pituuksissa, ei viitsi jatkuvasti kestovärillä rääkätä...

Minä olen käyttänyt kuparisen värin ylläpitoon Sokoksissakin myytävää KC Color maskia, jonka pysyvyys tässä päässä oli suoravärin luokkaa. Ruskeista en ole kokeillut kuin Caramelia, mutta Coffee voisi lähennellä sitä, mitä haet?

muru

• Vieras
« Vastaus #971 : 28.06.11 - klo:20:43 »
^ Kiitos paljon!  :) Meidän paikkakunnan mini-Sokoksista tuota tuskin saa (ainakaan en ole koskaan nähnyt muita kuin markettituotteita hiuspuolella), mutta löytyykö noita yleensä kampaamoista?
« Viimeksi muokattu: 28.06.11 - klo:20:55 kirjoittanut muru »

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
« Vastaus #972 : 28.06.11 - klo:22:32 »
^Hairlekiinit myy ainakin  :)

http://www.miraculos.fi/myyntipisteet
Tuolta voi tarkistaa mistä löytyy.

muru

• Vieras
« Vastaus #973 : 29.06.11 - klo:14:06 »
^ Joo ostin tänään, kiitos vinkistä! :) Oli vielä alennuksessa 9,90. Tulen tänne sitten kertomaan tuloksia kun muutaman päivän sisällä kokeilen.

Poissa Chaos

• 666
  • Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
  • "...As Your Flesh Rots"
« Vastaus #974 : 29.06.11 - klo:14:33 »
Hei mitkäs kaupat myy sitä Crestolin sinimustaa, jota ainakin ellen on käyttänyt joskus, ellen (;D) väärin muista? Siis muistaakseni oli tehohoito-suoraväri tms. Sitä kaipailisin, kun en latvoja värjää sinimustalla lainkaan, tyveä vaan.
1bFii. Nykyinen hennailija, hiukset melkein alaselkään. Ihon- ja hiustenhoito: Sensitive. Cruelty free. Deathmetal-muusikko. IG:@linmorbid ja @linda.chaos