Huhhuu! Pistin tilaukseen renbowilta oranssinpunaisen. En edes tarkistanut, onko väri enemmän oranssi vaiko punainen. Ei se oo niin justiinsa! Kun tässä nyt kävi niin, että meikäläinen vahingossa värjäs päänsä tulipunaseks. Siis shokkipunaseks.
Mulla oli joskus 2009-2010 shokkipunanen pää, jota värjäilin fudge paintboxin cherry bombilta, jota sitten jäi ihan inasen kaappiin pyöriin. No. Otin sitten ihan pari tippaa sitä, laitoin mun oranssin Colormaskin sekaan kun halusin pikanttia punasta säväystä siihen oranssiin ja kappas, minulla on tulenpunainen pää! Eikä tää tietenkään paria pesua enempää pysy, mitään millä ylläpitää ei ole, joten ei muuta kun tilaus renbowille. Kun postareita ei ole, niin hyvin joskus voin tilata toisen, jos väri mättää. Ja jos on edes lähellekkään yhtä tujua kun paintboxit, niin tota väriä ei ylläpitämiseen paljoa edes kulu.
No.. mikäs tässä sitten, näillä mennään taas. Piti pysyä hennaamisessa ja hennaoranssissa/punaisessa, mutta käy se näinkin. Kumman piristävää vaihteeksi!