Kirjoittaja Aihe: Suoravärit  (Luettu 770057 kertaa)

Poissa Sinimusta

• Tukkaguru
Vs: Suoravärit
« Vastaus #975 : 29.06.11 - klo:15:15 »
^Harlekiini myy Crestolin naamioita  :P Olettaisin, että sieltä löytyy sitä myös sinimustana.

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #976 : 01.07.11 - klo:22:16 »
Huhhuu! Pistin tilaukseen renbowilta oranssinpunaisen. En edes tarkistanut, onko väri enemmän oranssi vaiko punainen. Ei se oo niin justiinsa! Kun tässä nyt kävi niin, että meikäläinen vahingossa värjäs päänsä tulipunaseks. Siis shokkipunaseks.

Mulla oli joskus 2009-2010 shokkipunanen pää, jota värjäilin fudge paintboxin cherry bombilta, jota sitten jäi ihan inasen kaappiin pyöriin. No. Otin sitten ihan pari tippaa sitä, laitoin mun oranssin Colormaskin sekaan kun halusin pikanttia punasta säväystä siihen oranssiin ja kappas, minulla on tulenpunainen pää! Eikä tää tietenkään paria pesua enempää pysy, mitään millä ylläpitää ei ole, joten ei muuta kun tilaus renbowille. Kun postareita ei ole, niin hyvin joskus voin tilata toisen, jos väri mättää. Ja jos on edes lähellekkään yhtä tujua kun paintboxit, niin tota väriä ei ylläpitämiseen paljoa edes kulu.

No.. mikäs tässä sitten, näillä mennään taas. Piti pysyä hennaamisessa ja hennaoranssissa/punaisessa, mutta käy se näinkin. Kumman piristävää vaihteeksi!

LP_Alice

• Vieras
« Vastaus #977 : 02.07.11 - klo:09:55 »
Note to self: Ei kannata värjätä platinablondeja hiuksia oranssiin taittavalla punaisella. Kylmän punaisen olen shampoomuhitteluilla platinasta saanut pois, joten en liikoja huolia kantanut kun repäisin punaiseksi tässä joku viikko sitten. Nyt mulla on ikuisesti kirkkaankeltaiset hiukset. :'( Pitäisi oppia näiden värien kanssa, että ne värit jotka ei vahingoita hiusta värjätessä, ei kyllä myöskään lähde vahinoittamallakaan (=värinpoisto).

Mutta, kaikille oranssi- tai keltapäille voin suositella Crazy Colorin Vermillion Rediä hoitoaineeseen laimenettuna! :D Tuolla saa vaikka millaista kaunista sävyä keltaisen ja punaisen välillä, sekoitussuhteesta riippuen, ja laimentamalla säästyy rahaa, kun ei tarvitse valmiiksi oransseilla/keltasilla suoraväreillä läträtä. :)

mariella

• Vieras
« Vastaus #978 : 06.07.11 - klo:16:19 »
Millä saisin parhaiten kullan/hunajansävyä (ei punertavaa) noin seiska-asteiseen hiukseen? Mitä näkyvämpi ja pysyvämpi tulos niin sitä parempi. Kylmään olen usein taittanutkin, mutta nyt haluan testata tuota kultaa, koska sitä näyttäisi löytyvän myös omasta luonnollisesta väristäni. Voi olla ulkomailtakin tilattavissa oleva tuote, jos joku keksii ehdottaa.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #979 : 07.07.11 - klo:09:02 »
Itse olen käyttänyt KC:n color maskia hunaja sävyssä sekä myös caramel sävyä, sekä Igoran vaahtosävyjä kashmir ja savanninvaalea. Kaikki ovat kauniita sävyjä ja mulla on kyllä vaan itsellä vaalennetut hiukset ja haen suoraväreillä pientä taittoa suuntaan tai toiseen, mutta noilla sävyillä saan kultaista/hunajaa hiuksiini.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Tintu

• Tukkaguru
« Vastaus #980 : 16.07.11 - klo:20:04 »
^käsiteltyyn hiukseen tarttuu suoraväri paljon intensiivisemmin kuin käsittelemättömään hiukseen. Oma hiukseni esimerkiksi hylkii suoravärejä kokonaan jos ei ole kestoväriä alla. Kokeilemalla selviää, mutta hyvin luultavasti käsitelty osa imaisee värin kunnolla käsittelemättömän jäädessä vaaleammaksi.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #981 : 18.07.11 - klo:10:33 »
Lauramainen, mitä tilasit sieltä? Ajattelin itse tuota Crazy Colorin Coral rediä, oranssikuume iskee taas.

Minun käsittelemättömiin hiuksiin suoravärit tarttuvat oikein hyvin, tosin hiuslaatu on kuiva, käkkärä ja höttöinen ja luonnollinen värikin melko vaalea.
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa Margot

• Tukkaguru
« Vastaus #982 : 18.07.11 - klo:11:02 »
Olisko olemassa mitään hyvää kylmää seiskatasoista suoraväriä? Esim. 7.1 tai 7.2 tms.? Myös kasitasoinen kylmä voisi käydä. Saa olla netistä tilattavaakin.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #983 : 18.07.11 - klo:12:06 »
Directions Carnation Pink suoraväriä ostin animetapahtumasta, samaa väriä on siis myynnissä Cybershopin verkkokaupassa, ja täytyy sanoa että hennankin päälle tarttui hyvin. Ei siitä purkista mennyt näin lyhyeen tukkaan kuin puolet (purkki 88ml) ja levittämisessä olisi pitänyt käyttää suojahanskoja. Ei sillä että mihinkään olisin menossa, mutta ei näitä pinkkejä käsiä kovin mielellään katsele. Onneksi sain suurimman osan pois saippualla ja kynsilakanpoistoaineella.

Mukavaa vaihtelua tähän kesään  ::)
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #984 : 19.07.11 - klo:13:12 »
Huhhuu! Pistin tilaukseen renbowilta oranssinpunaisen. En edes tarkistanut, onko väri enemmän oranssi vaiko punainen. Ei se oo niin justiinsa! Kun tässä nyt kävi niin, että meikäläinen vahingossa värjäs päänsä tulipunaseks. Siis shokkipunaseks.

Kävin tuolla sivuilla myöskin oranssin toivossa, mutta minkälaiset postikulut tuolla on? Noilla sivuilla ei ollut mitään infoa, tai en löytänyt.

Haluaisin tähän omanväriseen tukkaan jotain pientä punaista/kullertavaa sävyä, mutta en ole mistään kaupasta löytänyt suoravärejä  >:(
Valmistetaankohan niitä edes enää.

Poissa Horros

• Tukkaguru
« Vastaus #985 : 19.07.11 - klo:13:12 »
^Ei ole postikuluja. Lainaus toiselta puolelta:

"Renbow
Useampi suoraväri tilaus täältä, paikka on uskomattoman edullinen ja mikä parasta; ei postikuluja laisinkaan. Ainut miinus huonosta asiakaspalvelusta, sillä täällä ei vastata useisiin sähköposteihin eikä heillä ole edes numeroa jolla saisi kiinni. Jos rahat/paketti katoaa on tänne milteipä turhaa ottaa yhteyttä ( kokemuksella ). Onneksi kuitenkin postitus on supernopeaa, suurinosa kokemuksista positiivisia, tuotteet erinomaisia sekä hinnat kohdillaan."
Kuiva 3a-kihara, mid backin ja vyötärön välissä. Vegaaniset tuotteet, pakkausmuovin vähentäminen.

: I'm finally ready but far from finished :

Poissa bast

• Tukkaguru
« Vastaus #986 : 20.07.11 - klo:13:06 »
Jos joku kaipaa Directions shokkivärejä, niin suosittelen Kates clothing-nettikauppaa. Kymmenessä päivässä tuli ja hintakin vain £2.99 puteli. Postikulut oli £3.46 kun tilasin kolme purkkia.
Iherb ensitilaajan $5-10 alennus koodilla ITI977

Poissa Lauramainen

• HAIRahtanut
« Vastaus #987 : 21.07.11 - klo:16:06 »
Mulla kesti tosiaan toi renbowin tilaus sen 5 arkipäivää, eli ihan luvatussa pysyivät.

Oranssiin olen tyytyväinen, mutta sivun värikuvat olivat tosi huonoja. Orange on ihan normioranssi, vaikka kuvassa oli enemmän punainen.

Kiva kun voi vähävaraisenakin maksaa sen 4,5€ yhdestä väristä kerrallaan, kun normaalisti postaripaikoissa "pitää" tilata vähän enemmän, että raaskii..

Kunis

• Vieras
« Vastaus #988 : 21.07.11 - klo:17:17 »
Täällä oli aiemmin juttua keskiharmaan sävyn saamisesta. Onko kellään kokemuksia jonkun (hopea?) suoravärin laitosta neutraalinruskeaan tukkaan? Tarvittaessa voisi laittaa sopivan asteisen neutraalin ruskean alle, jotta tarttuu, mutta kun kestoväreissäkään ei neutreja yli vitosessa saa, niin ei ole edes tullut testattua.

Poissa SC

• HAIRahtanut
« Vastaus #989 : 22.07.11 - klo:19:09 »
Mikä muuten on ideana suoravärin vaikutusajassa? Directionsseissa kun on 15min suositeltu vaikutusaika, mutta sen vartin jälkeen itseltä peseytyi kyllä rutkasti väriäkin pois (en laittanut liikaa) ja nyt tunnin pidettyäni väriä lähti veden mukana paljon vähemmän.

Vai onko tuo 15min vain sen vuoksi, että hius on siihen mennessä jo imenyt kaiken värin itseensä, vai onko pidemmällä ajalla mahdollisesti jotain huonoja vaikutuksia?
1aFMii, kasvatus käynnissä
<3 TT, vauvashampoo, kookosöljy