Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 295473 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #105 : 16.12.08 - klo:09:23 »
Raudassani on ihan meidän tavallinen töpseli, brittiadapteri on siinä kiinni ja erittäin helposti poistettavissa :).
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #106 : 17.12.08 - klo:23:37 »
Mäkin tilasin HQ:n outletista GHD:t viikonloppuna. Oli halvat ja koska punta on nyt halpaa niin tilasin punnissa. Saa nähdä tulevatko ennen joulua. Odotukset on kanssa kovat. Toisaalta olisin pärjännyt noilla mun Lookfantasticin nimikkoraudoillakin, mutta olen GHD:ta himoinnut jo vuoden päivät.
Muhunkin on iskenyt ghd-himo. Mulla ei ole koskaan ollut mitään suoristusrautaa ja ajattelin, että parempi sitten ostaa kerralla hyvä. Samalla logiikalla ostin sen pinkin, koska se on paljon kauniimpi kuin tavis-ghd (=mummomalli). Hyvä rautahan se olisi ollut se tavallinenkin ja paljon järkevämpi hintansa puolesta, mutta koska LF ei toimita Suomeen pinkkejä tai liloja ja HQhair taasen toimittaa, niin tulipahan ostettua kun sen vielä kohtuuhintaan sai. Veloittivat jo, mutta shipping-meiliä en ole saanut. En tosin muista tuleeko sellaista ko. puljusta edes. LF:stä tilasin pinkin maton tuolle. Oon ihan intona noista. Kivaa, kun punta on halpa nyt ku dollari ei ole (näin shoppaholistin näkökulmasta, meinasi jo nettishoppailu vähentyäkin rajusti dollarin takia, mutta jäihän tuolle ghd:llekin 150 euroa hintaa).
Onko Potion ):stä lämpösuojaksi ghd:lle vai pitäisikö ostaa esim Nexxuksen canopy? Tarkoitus on kohottaa tyveä ja ehkä toisinaan laittaa kiharaa ja oikoa nukkumisen jäljiltä räjähtäneitä hiuksia.

Poissa Kameleontti

• HAIRahtanut
« Vastaus #107 : 17.12.08 - klo:23:50 »
^
Hehe. Itsekin ostin heti ensimmäisiksi suoristusraudoiksi juuri ghd:t, eikä ole tarvinnut katua. Ulkonäöltään nämä ovat ne tavalliset, lilat houkuttaisivat kovasti mutta pelkän värin takia en taida vaihtaa.  ::)
Hiukset: Puolipitkät, luonnonkiharat, kuivahkot, käsitellyt.
Lempimerkit: Tigi, L'anza ja Joico.

• Tukkaguru
« Vastaus #108 : 18.12.08 - klo:00:17 »
Päädyin tavallisiin reissujen takia, jotenkin teksi pahaa jättää jossain Kiinassa hienot ja huomiota herättävät GHD:t hotellin pöydälle. Tavallinen näyttää... tavalliselta ja ehkä ei niin kiinnostavalta  :D.

Nuo ovat nyt joulupaketissa, pääsisipä jo testaamaan! Pitää varmaan hommata minitkin vielä, olisi kyllä kamalaa jos nuo hukkuisivat lentokuljetuksessa tms. Ja muutenkin minit voisivat olla näppärät...

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #109 : 18.12.08 - klo:06:31 »
Mäkin eka mietin niitä pinkkejä, mutta aattelin et jos niihin kyllästyy. Mulla on kuitenkin violetti fööni. Ja tuo pinkki ei ollut kauhean nätti. Kaksi vuotta sitten oli tosi kaunis hyvin vaalea vaaleanpunainen. Mun GHD:lle lämpömaton kanssa hintaa jäi 111 euroa. Ei paha, tuo siis sisältää postit. GHD:llähän oli tässä pari kuukautta takaperin ihan täysin musta ja valkoinen malli. Se täysmusta olis ollu kähee peli.

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #110 : 18.12.08 - klo:09:40 »
Mun mielestä toi perusmusta ghd on tosi kivan näköinen, siisti ja just huomiota herättämätön. Nytkin kun lähdetään Venezuelaan ja otan ton mukaan, niin en usko että tarvitsee pelätä sen häviävän hotellihuoneesta, koska ei näytä mitenkään kalliilta tai ihmeelliseltä.  ;) Mun vanha rauta on kokonaan valkoinen ja siihen on tullut vuoden ahkerassa käytössä tahroja (olen kuljetellut sitä kyllä paljon), joten ei näytä enää niin hurjan siistiltä. Ilmeisesti joissakin mun hiustenhoitotuotteissakin on väriaineita, koska en keksi miksi muuten niiden keraamisten levyjen sivuihin on tullut pikkuisen punaista tasaista värjäymää.

Täytyy sanoa, että toi mun vanha Vidal Sassoon, jonka ostin aikanaan tarjouksesta 29,90) pärjää itse asiassa melko hyvin ghd:lle, en kovin suurta eroa edes huomaa! No ghd:llä tulos ehkä pysyy kyllä kauemmin kuten toivoinkin.

• Tukkaguru
« Vastaus #111 : 18.12.08 - klo:10:03 »
On muuten tosiaan aikakin saada uusi rauta (onneksi jouluun ei ole enää montaa päivää ;)). Vanha ja ihan hyvin palvellut Remingtonini taitaa tietää, että korvaaja on tulossa ihan pian  :D. Aamulla huomasin nimittäin, että pinnoite irtoaa laattoina pois. Toivon, että ghd liukuu hiuksissa paremmin ja kihartaa kerralla (Remingtonilla saa kihartaa jo melkoisen kauan, että piikkisuora tukkani taipuu).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #112 : 18.12.08 - klo:18:14 »
Kokomusta olis tosiaan myös hieno. Uskoisin, että matkalla oleva pinkki on Tangle teezerini värinen. Sitä tilatessa meinasin ottaa mustan, mutta olen ollut tosi tyytyväinen tohon väriin. Harja/ fööni saa ihan hyvin ollakin räiskyvän pinkki. LF:ssä on valkoisiakin ghd:tä, mutta ne ovat hirmuisen kalliita ja heti tuli mieleen, että niissä näkyisivät tahrat turhan helposti. (Ja zubi sen jo todistikin.) Muuten kyllä aivan herkulliset raudat.
40 euroa on aika paljon eroa vaan värierosta :-[ (pinkki vs. tavis), mutta tuleehan siinä huulikiillot mukana. Täytyy toivoa, että ovat hyvälaatuisia. En tarvis enää lisää kiiltoja, mutta ehkä jonkun voisi lahjaksi antaa. Ei taida ehtiä ennen joulua vaan. Meneehän tuosta 10 puntaa rintasyöpätutkimukseenkin, joten sekin selittää korkeampaa hintaa. Kyllä ghd:kin markkinoinnin osaa, kun tietää että porukka maksaa sävystä enemmän (tai ostaa jopa toisen raudan, kun mielisävyssä ilmestyy).

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #113 : 19.12.08 - klo:09:37 »
Kyllä ghd:kin markkinoinnin osaa

No todellakin! Mä just vaahtosin miehelle, miten onnistunut brändäys noilla oikeestaan onkaan ja miten yksi rauta voi saada niin paljon aikaiseksi mielikuvia luksuksesta, vaikka itse tuotteen käyttö ei kovin erilaista olekaan (sori, jos joku nyt on sitä mieltä, että ghd:n käyttö eroaa todella radikaalisti kaikista muista raudoista). Puhuin myös tuosta rekisteröinnistä ja kuulemma moinen markkinointikeino on tosi yleinen esim. joidenkin työkalujen ja pelien kohdalla - pakko rekisteröidä että saa takuun ja antaa sitten samalla paljon tietoja itsestään/firmastaan. Tietysti pakkauskin on todella suuri osa tuotetta ja ghd:ssä mielestäni se oli tosi hieno, samaten mukana tulleet dvd:t yms. extra. Se on vähän sama kuin kampaajalla käydessä liikkeen miljöö olisi muka yhdentekevä - kaikkea muuta!  :)

Poissa Lapanen

• Tukkaguru
« Vastaus #114 : 20.12.08 - klo:01:39 »
Mun vanha rauta on kokonaan valkoinen ja siihen on tullut vuoden ahkerassa käytössä tahroja (olen kuljetellut sitä kyllä paljon), joten ei näytä enää niin hurjan siistiltä. Ilmeisesti joissakin mun hiustenhoitotuotteissakin on väriaineita, koska en keksi miksi muuten niiden keraamisten levyjen sivuihin on tullut pikkuisen punaista tasaista värjäymää.

Täytyy sanoa, että toi mun vanha Vidal Sassoon, jonka ostin aikanaan tarjouksesta 29,90) pärjää itse asiassa melko hyvin ghd:lle, en kovin suurta eroa edes huomaa! No ghd:llä tulos ehkä pysyy kyllä kauemmin kuten toivoinkin.

Mulla on myös Vidal Sassoonin valkoinen rauta, jossa oransseja kuvioita, ollut nyt vuoden ja samalla tavalla on levyjen sivuihin kertynyt punaruskeaa värjäytymää. Varovasti rapsuttaen sain poistettua. Mulla on ongelmana, että en saa takaa niskahiuksia suoristettua, ne kihartuvat eniten. En sitten tiedä, onko vika käyttäjässä vai onko rauta liian tehoton.
Hiukset karkeat, kuivat ja aika voimakkaasti laineikkaat. Tällä hetkellä kerrostettu puolipitkä tukka. Kasvattelen hitaalla tahdilla.

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #115 : 20.12.08 - klo:14:13 »
Nyt on ihka uusi GHD testattu ja olen ihan lovena. Liukuu hiuksissa kuin unelma, kevyt kädessä ja lämpenee nopeasti. Olisinpa tullut hankkineeksi nämä paljon aikaisemmin.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #116 : 25.12.08 - klo:00:43 »
Pakko kysäistä, että jos nyt tilaan tuon GHD:n niin se sopii (ilman mitään lisähankintoja) suomalaiseen pistorasiaan? Pitää vaan poistaa se brittiläinen systeemi, jonka alta tulee suomalaiseen pistorasiaan sopivako? Miten/Millä sen saa siitä pois? Sormillako ihan?

edit. Huomaan kyllä Nean viestin, mutta haluan tietää, miten sen siitä saa pois (että sitten myös itse saan!)
« Viimeksi muokattu: 25.12.08 - klo:00:47 kirjoittanut kiwi »

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #117 : 25.12.08 - klo:03:17 »
^ mulla itellä on ihan Suomesta ostettu, mutta muistaisin lukeneeni että noissa brittiversioissa on sellanen pistoke, joissa on ruuvi. Ruuvaat sen auki, pistoke "halkee kahtia" ja alta paljastuu normi-pistoke :)

• Tukkaguru
« Vastaus #118 : 25.12.08 - klo:13:18 »
^
Jep, juuri noin :). Siis todellakin ihan älyttömän helppoa!

Ja nyt on ghd käytössä. Ei tämä mikään ihmelaite tietenkään ole, lopputulos taitojeni mukainen ja samanlainen kuin Remingtonillakin. Erona se, että tämä liukuu hiuksissa kevyesti ja muutenkin laite tuntuu ihanan kevyeltä ja sirolta vanhaan verrattuna (kokoeroa ei ole paljon mutta tuo paino varmaan vaikuttaa). Oikein mukava siis ja tuntuu huomattavasti hellemmältä hiuksille kuin tuo vanha.

Poikani oli ihana lahjoja eilen jakaessaan, olin nimittäin puhunut haluavani lahjaksi vain tukkaraudan. Sitten tuli painavampi paketti, poika hymyili iloisesti ja huusi: "Tässä on varmaan äidin silitysrauta!"  :D
« Viimeksi muokattu: 25.12.08 - klo:15:10 kirjoittanut Nea »

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #119 : 25.12.08 - klo:14:53 »
Ok, tilaukseni lähtee vielä tänään! :) Mitä tuo MK4 tarkoittaa? Onko siis ihan sama ghd:n suoristusrauta kuin IV Styler? LF:ssa tuntuu lukevan jokaisessa IV Styler MK4. Onko joku uutuus versiosta? Kokemuksia? Vai onko siellä aina lukenut noin? :D

Edit. Tietääkö joku millainen tuo Heat Mat on? Onko siinä esim. vetoketju millä saa sen kiinni vai tarra?
« Viimeksi muokattu: 25.12.08 - klo:15:16 kirjoittanut kiwi »