Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296065 kertaa)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #120 : 25.12.08 - klo:23:30 »
Tuossa Heat matissa on kolo johon raudan voi sujauttaa ja tarralla kiinnittyy toinen puoli johon saa johdon, en osaa oikein selittää  :D. Levitettynä siihen mahtuu ghd sopivasti päälle lämmitessään. Minulla on tuo musta ja siinä lukee "Look Fantastic" (josta se siis on ostettu).

Tässä vielä suoraan ghd:n ohjeesta:

ADAPTERS

The ghd IV styler is fitted with a standard two-pin euro plug, covered with a UK 13-amp adaptor. The adaptor is secured in place with a single screw between the square pins.

To use the ghd IV styler outside UK, in a country where two-pin euro plug is standard, simply remowe the secure screw between three pins and slide the adaptor from the two-pin plug.

EDIT: Kyllä se tuon päällä hyvin pöydällä pysyy. Halutetessaan voi laittaa sisälle pusuukkaankin.
« Viimeksi muokattu: 25.12.08 - klo:23:44 kirjoittanut Nea »
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #121 : 25.12.08 - klo:23:36 »
^ Ok, mulle on nyt tulossa ghd!! ;D Heat Mat tulee mulle pinkkinä. Maksoi muuten "vain" 105e. Luulin sen maksavan paljonkin enemmän, mutta hyvä näin.

edit. Kai sitä Heat Matia voi ihan jossain pöydällä pitää, kun ghd on sisällä? Siis, että on ihan "vahva" sittenkin kun ghd on sisällä? Ettei luisu pois pöydältä tai jotain?  Ettei tarvitse laatikkoon pistää. Sori, jos selitän epäselvästi.

edit2. Joo, siis juuri sitä tarkoitan, että ghd:n voi(ko) laittaa sisälle pussukkaan. Kysyin siis sitä.
« Viimeksi muokattu: 25.12.08 - klo:23:56 kirjoittanut kiwi »

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #122 : 31.12.08 - klo:15:30 »
Mä lisäisin tuohon pistokeasiaan, että pistoke on siis tarkoituksella sellainen, että sitä voi käyttää joko euromallisena tai UK-mallisena (ohjekirjasessakin neuvotaan kuinka päällimmäisen osan saa pois, lähtee tosi siististi). Kyse ei siis ole sähkölaitteen omatoimisesta tuunailusta  joten voi rohkeasti tilata  :)

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #123 : 31.12.08 - klo:16:32 »
Millaisen raidan siitä ghd:n hologrammista pitäisi mennä? Siis mulla on siinä suoristusrauta ja rautoina ilmeisesti lukee ghd ghd.. Onko "oikein?"

Malli on 4.2B
Made in Korea
Lättänä johto
Oranssi valo ( kun ollut päällä 30min)
Pakkauksessa lukee ghd IV styler

Onko aito? :) Haluan olla varma, kun en mielellään omista feikkiä. ;D

Edit. Kiitos. Aito on.
« Viimeksi muokattu: 31.12.08 - klo:17:41 kirjoittanut kiwi »

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #124 : 31.12.08 - klo:17:28 »
Ei siinä hologrammissa ole mitään raitaa. Siinä on raudan kuva harmaana ja GHD-tekstejä
vaikka kuinka monta ja ne ovat monivärisiä. Käy rekisteröimässä rautasi GHD:n sivuilla, niin
saat aika pian varmistuksen rautasi aitoudesta.  :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #125 : 31.12.08 - klo:21:39 »
^Koska tuon varmistuksen pitäisi tulla? Mä rekisterön sen johdon tarran perusteella (koodi siitä) eikä mulle ole tullut mitään meiliä ghd:ltä. Pari päivää siitä on jo, kun rekisteröin  ???

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #126 : 31.12.08 - klo:23:29 »
^En nyt muista tarkkaan, mutta oliskohan siinä mennyt viikon verran?  ::)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #127 : 01.01.09 - klo:00:08 »
Minulle tuli parin minuutin päästä vahvistus  :o.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #128 : 01.01.09 - klo:12:27 »
Mulla oli heti sähköpostissa myös vahvistus, että aito on (eli jokunen minuutti meni).

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #129 : 01.01.09 - klo:19:35 »
Voikohan ostopaikka vaikuttaa tuohon ja se, että rauta ei ole se perusrauta vaan pinkki tai muu le-rauta ??? Kai ne nyt siitäkin ilmottaisi jos ei ole aito.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #130 : 01.01.09 - klo:20:44 »
^ Shoppis, millaiselta sinusta niissä pinkeissä tuntuu se itse rauta? Mitenhän kun ne rautaosat ovat pinkit, kuluukohan väri niistä pois? Tai muutenkin, tuntuuko sinusta (tai jostain muustakin ihkupinkkien omistajasta) että jostain kohtaa väri voisi kulua? Olen päättänyt viimein saada itselleni ne pinkit söpöläiset, olen kärsinyt niiden vuoksi niin pitkään (tai siis ilman niitä) ja puntakin on nyt niin halpa. :D

Edit. Ja milloin Shoppis tilasit ne raudat?
« Viimeksi muokattu: 01.01.09 - klo:21:04 kirjoittanut Magia »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #131 : 01.01.09 - klo:21:24 »
^Mä tilasin 17.12. Rauta tuli muistaakseni 29.12. eli heti joulunpyhien ja niiden jälkeisen viikonlopun jälkeen.
Ei musta kyllä vaikuta siltä, että väri kuluisi mistään pois, raudoista tai itse laitteesta.

Mitenkäs tuolla muuten kohtetaan tyveä? Mistä kannattaa aloittaa? Pidetäänkö rautaa vain paikoillaan tyven kohdalla vai tarviiko liu´utella (miten toi kirjoitetaan, onko suomea ollenkaan  :D)?

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #132 : 01.01.09 - klo:21:51 »
Tilasin pinkit ghd:t kun oikein huulikiiltojakin sai ;D. Tilasin ebaysta myyjältä headsfirst ja uskon niiden olevan ihan aidot palautteen perusteella. Vaiheilin vähän aikaa tilaanko HQ:sta vai ebaysta. Ebaysta tuli hitusen kalliimmaksi mutta tuleepahan ainakin vakuutettuna lähetyksenä. Nykyiset LF:n raudat on ollut ajossa pari vuotta ja vähän nahistuneet. Suoristuslevyt on edelleen hyvässä kunnossa, ei mitään kulumia yms. mutta rautaan on pinttynyt jotain muotoiluaineita ruskeaksi köhnäksi enkä oo vielä jaksanut hinkata niitä pois millään kunnon liuottimella. Mulla on ehkä liian suuret unelmat tosta ghd:stä mutta toivon että kikkuroiden vääntely ja suoristelu on oikeesti niillä ihanampaa :D.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #133 : 01.01.09 - klo:22:21 »
Mä kokeilin eilen ekaa kertaa tota mun Babylissin Wet N' Dry -rautaa jonka ostin joku pari kuukautta sitten käytettynä. Laitoin ennen suoristamista Trendlinen suoristusvoidetta ja suoristamisen jälkeen Got2Be Sparkling -lakkaa. Pysyi tosi kivasti hiukset suorana (mulla on siis luonnonkiharat hiukset) koko illan aamuyölle asti vaikka käveltiin ulkonakin pari vartin pätkää. Mä olen tyytyväinen!  :D

Miten usein te muuten suoristatte/käytätte rautoja jos parissa vuodessa menee käyttökelvottomiksi?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #134 : 01.01.09 - klo:22:29 »
Onko GHD:n normaali kahden vuoden takuu varmasti voimassa Suomessa? Meinaan Villikiharan sivuilla lukee, että takuu raudoille on vain 12kk! Ja muutenkin, eihän muualta ostettujen tuotteiden takuu välttämättä päde Suomessa.. Siellä rekisteröintisivustolle saattaisi lukea jotain, mutta kun en nyt satu löytämään sitä osoitetta haulla, enkä muista missä se mainittiin. ::)