Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 295646 kertaa)

Poissa SH

• Tukkaguru
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #135 : 01.01.09 - klo:22:48 »
^Rekisteröintisivuilla www.ghdhair.com luki muistaakseni, että sarjan IV raudoilla on 24kk ja muilla 12 kk. Kai se sit pitäsi lähettää jonnekin ghd:n päämajaan jos hajoaisi.

Kannattaakos suoratukkaisen käyttää mitään suoristusvoiteita vai riittääkö lämpösuoja ja hiuslakka?

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #136 : 01.01.09 - klo:23:01 »
Takuusta olisi mullakin kysyttävää, että riittikö se rekisteröinti sen takuun voimassaoloon? Vai mistä sen nyt tietää? ::) Ei tullut mukana mitään takuulappua. Tosin tuskin takuusta pahemmin on hyötyä, jos hajoaa kun on ostanut lookfantasticista (vai onko?) Miten se sitten mahtaa käytännössä tapahtua, jos sattuu hajoamaan? Miten he saavat käsiinsä minun takuulappuni? :D ???

^ Minusta ainakin pelkkä lämpösuoja riittää. Minulle ainakin.

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #137 : 01.01.09 - klo:23:04 »
^Johdossa olevassa tarrassa sanotaan (vapaasti suomennettuna), että sen poistaminen voi vaikuttaa takuuseen = ilmeisesti mitätöidä sen. Se on kai parempi jättää johtoon roikkumaan pariksi vuodeksi ::)

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #138 : 02.01.09 - klo:09:23 »
^^Kyllä EU:n alueella kaikkien takuitten pitäisi pelata kuten Suomessakin. Jos GHD:si hajoaa, niin kannattaa ihan ensin ottaa yhteyttä LF:iin. Sieltä varmaan neuvotaan, miten pitää toimia. Raudan mukana tullut lasku/lähete todistaa ostopäivän ja lähetteen tietojen perusteella LF löytää rekistereistään ostotietosi. Mutta eihän GHD voi hajota!  :o ;D
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #139 : 02.01.09 - klo:11:25 »
Miten he saavat käsiinsä minun takuulappuni? :D ???

Juuri sen vuoksihan raudan takuu rekisteröidään netissä, että takuu löytyy hologrammin koodilla.

Poissa Angel

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #140 : 02.01.09 - klo:14:00 »
Onko teillä muilla sekä johdossa että itse laitteessa tuo hologrammi? Mulla on ja tein registeröinnin sen johdossa olevan perusteella (huomasin laitteessa vasta sen jälkeen ton tarran) ja sain n. 5 minuutissa varmistuksen, että on aito. Silti hieman kummastuttaa, kun koodi laitteessa olevassa hologrammissa on eri.

Edit. ^ Jo helpotti, kiitos. Ehkä niissä sitten kuuluu olla. En kyllä ymmärrä miksi.. ???
« Viimeksi muokattu: 03.01.09 - klo:00:53 kirjoittanut Angel »
To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #141 : 02.01.09 - klo:18:48 »
^ On. Minullakin on eri koodit niissä. :o Ehkä niissä sitten kuuluu olla?

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 03.01.09 - klo:20:13 »
Noista eri koodeista samassa raudassa on ollut aiemminkin juttua joko tässä tai arkistoidussa ketjussa, joten se on kyllä ihan normaalia.

Tilasin nyt itsekin vihdoinkin omat GHD:t, olen niitä jo pari vuotta himoinnut. Nyt punnan kurssi oli niin alhainen, että oli ihan sopiva hetki tilata. Mitä vanhoja ketjuja lueskelin, niin porukka oli ihan innoissaan, kun sai sen harmaanmustan perusmallin 150 eurolla, kun ''kurssi on niin halpa''. :D Nyt sain pinkit parikymppiä halvemmalla, puhumattakaan miten paljon halvempi tuo perusmalli olisi. Lookfantasticista tilasin lisäksi pinkin lämpömaton, kun HQ:ssa oli vain mustaa ja kalliimpaa tarjolla, toivottavasti sillekin löytyy käyttöä (btw, mitä olette mieltä, onko sillä loppujen lopuksi virkaa?).

Entiset Remingtonin rautani ovat monta vuotta vanhat, pinnoite on hieman kulunut reunoilta, ja rauta haisee pahalta käyttäessä. Käryttääkin hieman, joten ehkä ihan syytäkin ostaa uudet. En vaan tiedä, mitä teen noille vanhoille.. Myisin, mutta noille tulee niin paljon postikulujakin.. Muistaakseni nuo maksoivat ostaessa n. 30e, ja postareita tulee vähintään 8e, niin ei ehkä ole järkeä edes yrittää.

Mutta olen ihan innoissani, toivottavasti saan pinkit söpöläiset käsiini pian. :D Vähän pelottaa ne HQ:n huonot kokemukset, mutta onneksi sentään maksoin Paypalilla..

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #143 : 03.01.09 - klo:20:27 »
Lookfantasticista tilasin lisäksi pinkin lämpömaton, kun HQ:ssa oli vain mustaa ja kalliimpaa tarjolla, toivottavasti sillekin löytyy käyttöä (btw, mitä olette mieltä, onko sillä loppujen lopuksi virkaa?).

No onhan se rauta ihan kätevä siihen laitaa makaamaan, kun tekee hiuksilleen jotain suoristuksen aikana. Säilytykseen myös ihan ok, mutta jotenkin liian pieni. Haluaisin siihen vetoketjun enkä tuonlaista tarraa, mikä on ihan kummallinen.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 03.01.09 - klo:20:32 »
Tykkään tuosta matosta kyllä, säilytänkin sen päällä pääsääntöisesti (maton sisälle pujotan vain reissuissa), päivittäin kun käytän niin en laatikkoon jaksa aina laittaa. Laatikossa taas säilytän Remingtonin mukana tulleessa  lämpöboksissa. Kovasti kiinnostaisi tuo mini-ghd myös mutta s eon kuitenkin reilun satasen... Kehukaa nyt sitäkin  :D.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 04.01.09 - klo:01:21 »
Munkin raudassa on kaksi eri koodia. Rekisteröin sen johdon koodin eikä vieläkään ole tullut mitään s.postia. Mielestäni tarkistin koodin ja s.postiosoitteenikin huolellisesti ennen rekisteröimistä.
Kuuluuko rautaa säilyttää kiinni vai antaa olla auki-asennossa, johon se jää jos ei laita esim koteloon tms?

Poissa lynx

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #146 : 04.01.09 - klo:12:09 »
Mä oon korvannut on heat matin tyylikkäästi pannulapulla... ihan hyvin sekin toimii, ei pala raudan kuvia pöytään.

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #147 : 04.01.09 - klo:14:42 »
Minun rautani mukana tuli hieno, musta pussukka, jonka ympärillä on avattava (samoin musta) lämpömatto. Matto sulkeutuu magneeteilla pussukan ympärille.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 07.01.09 - klo:21:50 »
Onko juureksilla kokemusta Babylissin suoristusraudasta, Anttilan sivujen mukaan mallia BST88E Pro? (klikkaa niin pääset Anttilan sivuille tuotekuvaukseen)

Olen vähän harkinnut tuollaisen ostamista, mutta ei siinä tietysti jäisi enää montaa kymppiä eroa GHD:n rautaan :P Tuo olisi helppo käydä jo huomenna ostamassa...
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #149 : 07.01.09 - klo:21:55 »
^ Itselläni ei ole kokemuksia babylissin raudoista, mutta en ostaisi! :D Ostaisin GHD:n (niinkuin ostinkin tässä) sinuna, koska suurta hintaeroa ei ole. Tuo maksaa 70e (+ postikulut?) ja GHD 105e lookfantasticista. GHD on luultavimmin parempi ja hellävaraisempi.