Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 295703 kertaa)

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #150 : 07.01.09 - klo:21:59 »
Saisin sen siis vaikka huomenna läheisestä Kodin Anttilasta tai Anttila tavaratalosta.. Ajattelin vain että mikä siinä GHD:ssa sitten on niin paljon parempaa kuin esim. tuossa? :)
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #151 : 07.01.09 - klo:22:05 »
^ Se, että marketin raudoissa on yleensä ( = aina) keraaminen pinnoite raudan/teflonin päällä, GHD on kokonaan keraaminen, alta ei paljastu mitään rautasisustaa. Kun päällys ei kulu, myöskään hiukset eivät jää kiinni niihin säröihin, ja muutenkin GHD:n pitäisi liukua hiuksissa paremmin keraamisien levyjen takia.

Poissa kiwi

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 07.01.09 - klo:22:09 »
^^ Ok, mä en osaa verrata tuohon babylissiin. GHD:lla saan itse ainakin todella hyvää jälkeä ihan muutamilla suoristuksilla (ja sehän on hyvä juttu!) Todella hellävarainen (tai hellävaraisin suoristusrauta tietääkseni). Tämä myöskin lämpenee muutamassa sekunnissa.

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 07.01.09 - klo:22:10 »
Juu. Jahkailen vielä, mutta pitää katsoa jos raaskin tilata tuon GHD:n, kullanarvoisia kutreja säästääkseni :)
1b M ii Tummanruskeat, taipuisat, vähän luonnonkiharat. Suunnilleen olkapäille ulottuvat.

Poissa ansku

• Haiven
  • *
« Vastaus #154 : 08.01.09 - klo:16:16 »
Heips kaikille!

Täällä uusi käyttäjä, tai pikemminkin kirjoittaja ilmoittautuu, pitkään taustailleena  :)
Mietin kanssa pitkään tota Ghd:n hankkimista, jäi kuitenkin vielä kun joulupukki toi Remingtonin Shine Therapy -suoristajan. Täytyy sanoa että on kyllä todella hyvä, tietysti vertailukohtaa ei ole esim. siihen Ghd -rautaan, mutta ei ole kyllä moittimista! Ennen tota Shine Therapya mulla oli käytössä joku Philipsin ihan perusrauta, eli siihen ainakin ero on huikea. Hiuksista tulee todella sileät ja oikeesti suorat ja tulos kestää koko päivän. Omat hiukset on vaalennetut ja hieman laineikkaat eli todella itsepäisesti kääntyilee ja vääntyilee jos ei suoristele.
Mutta tätä voin suositella lämpimästi ainakin tämän lyhyen kokemuksen perusteella, tulee ihanan silkkinen ja suora tukka  :)

Poissa Mariia

• HAIRahtanut
« Vastaus #155 : 08.01.09 - klo:16:23 »
Laitoin nyt Lookfantasticiin tilauksen medium-kokoisesta raudasta, jonka mukana tulee pinkki LF:n lämpöä kestävä matto. Toivottavasti saan raudan testiin pian!

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 08.01.09 - klo:16:39 »
Whippiiii! Minäkin sain pinkkini tänään torstaina, ja siis tilasin lauantaina HQHairista. :D Tulivat kirjattuna kirjeenä, vähän joulun jälkeen tilattu paketti tuli myös tänään ei-kirjattuna. Tähän asti vaikuttaa todella hyvältä, jo tuo pakkaus on niin luksus, noita on ihan hyvä joskus säilyttääkin tuossa, ehkä. Videosta kurkkasin suoristusohjeen ja kiharrusohjeen, aika tylsiä ja tuotteita mainostavia, mutta ihan ok. Huulikiillotkin näyttivät ihan kivoilta. Mikä tärkeintä, rauta kuumeni ihan sairaan nopeasti, poikaystävä ei uskonut ja oli polttaa sormensa, ''oho''. ::) En tiedä testaisinko noita jo tänään vai malttaisinko odottaa seuraavaan pesuun ja näkisin sen ns. oikean tuloksen..

Edit. Ja myös rekisteröin raudan, tuli heti vastausviesti, että aitous on taattu.
« Viimeksi muokattu: 08.01.09 - klo:17:17 kirjoittanut Magia »

Poissa si3nna

• HAIRahtanut
« Vastaus #157 : 11.01.09 - klo:21:10 »
Musta tuntuu että uuden suoristusraudan hankkiminen alkaisi olla ajankohtaista. Vanha Babylissini on n. nelisen vuotta vanha, ja en ole enää ihan tyytyväinen sen tekemään jälkeen. Sillä ei myöskään pysty tekemään kiharaa. Jos jollain on suositella jotain suht. edullista (alle 50e) rautaa, jolla pystyisi vääntämään myös kiharaa (ehdoton kriteeri!), olisin hirmu kiitollinen!  :) GHD:hen tuskin olen valmis panostamaan, ja uskon että mulle riittäisi edullisempikin rauta, koska en rautaile jatkuvasti.

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #158 : 11.01.09 - klo:23:41 »
Ensimmäinen GHD-kokeilu takana, ja ei voi muuta sanoa kuin että olen mykistynyt. GHD tosiaankin liukuu vaivattomasti hiuksissa, tuntuu niin hellävaraiselta kuin kuuma rauta nyt hiuksissa voi tuntua. En edes tajunnut, että vanha rautani ihan noin pahasti hiuksia raastoi, mutta nyt kyllä eron huomaa selvästi. Tuo nopea kuumeneminen on kanssa ihan käsittämätöntä: muistan kun kaverillani oli pari vuotta sitten sellainen uusi rauta, jonka kuumeneminen kesti varmaan 15 minuuttia, tuossa taitaa kestää sen 2 sekuntia.

Eli uskallan minäkin kyllä suositella panostamista GHD:hen, jos vähänkin empii. Etenkin jos LF:ssa on vielä se hyvä tarjous perusraudasta, niin go for it!

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #159 : 13.01.09 - klo:20:45 »
Onkos kellään sellaisia minisuoristusrautoja? Tilasin juuri itselleni, kun ovat niin söpöt. Sitä en tiedä teenkö niillä oikeasti mitään ;D
Työkaveri kyllä sanoi että niillä saa hyviä hiukan tiukempia kiharoita kuin normiraudalla.

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #160 : 13.01.09 - klo:22:55 »
^ Mä testailin semmosta joku aika sit, äitini omistaa. En oikeen loppujen lopuks sit kuitenkaan tehnyt sillä mitään, kun ei se ollut kovin tehokas, ainakaan suoristamiseen.. Se taiskin olla enemmän semmonen muotoilurauta vaan, jolla mä en sit osaa tehdä mitään. ::) Ajattelin vain, että lyhyeen tukkaan se ois ollut kätevämpi kun iso rauta, mutta ei se toiminutkaan silleen ku oisin toivonut. Sivulla 7 oli Emi-lynillä juttua myös noista miniraudoista.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #161 : 14.01.09 - klo:14:43 »
Musta tuntuu että uuden suoristusraudan hankkiminen alkaisi olla ajankohtaista. Vanha Babylissini on n. nelisen vuotta vanha, ja en ole enää ihan tyytyväinen sen tekemään jälkeen. Sillä ei myöskään pysty tekemään kiharaa. Jos jollain on suositella jotain suht. edullista (alle 50e) rautaa, jolla pystyisi vääntämään myös kiharaa (ehdoton kriteeri!), olisin hirmu kiitollinen!  :) GHD:hen tuskin olen valmis panostamaan, ja uskon että mulle riittäisi edullisempikin rauta, koska en rautaile jatkuvasti.

Minä etsin myös juuri tällaisia rautoja! Itselläni on vuoden vanha BaByliss Wet&Dry, johon muuten olen ollu tosi tyytyväinen, hiusten muotoilu onnistuu hyvin,  mutta kiharan tekeminen on tosi vaikeaa. Itselläni on piikkisuora sileä tukka, joten superliukuvuutta en kaipaa. 
« Viimeksi muokattu: 16.01.09 - klo:12:02 kirjoittanut Hunajapupu »
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

sarggu

• Vieras
« Vastaus #162 : 14.01.09 - klo:15:02 »
Onkos kellään sellaisia minisuoristusrautoja? Tilasin juuri itselleni, kun ovat niin söpöt. Sitä en tiedä teenkö niillä oikeasti mitään ;D
Työkaveri kyllä sanoi että niillä saa hyviä hiukan tiukempia kiharoita kuin normiraudalla.

Joo hankin tuossa vähän ennen joulua eclipsen suoristusraudan messuilta.. kyl näytti tekevän hyvää kiharaa ja on todella kätevä lyhyeen hiukseen.. saa hyvin kohotettua ja laitettua.. miun aamujen pelastus, kun jaksaa laittaa.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #163 : 15.01.09 - klo:22:09 »
^Sain myös miniraudat tänään, mutta en ole vielä kauheasti ehtinyt kokeilemaan. Lyhyeen hiukseen kokeilin tehdä taivuuksia ja hyvinhän se siinä toimii. Omiin hiuksiin tuskin on muuta tekoa kuin kihartamiseen.

Poissa Auringonkukka

• Tukkaguru
« Vastaus #164 : 16.01.09 - klo:12:00 »
Mä olen alkanut myös miettiä GHD;tä, en tosin ole varma minkä kokoinen pitäisi ostaa ja vielä kun olen kovasti tyytyväinen nykyiseen Remington S9902-rautaani minkä sain jokunen kuukausi sitten, toimii kuin tauti. (voin siis lämpimästi suositella kaikille) Haluaisin kuitenkin hieman hellävaraisemman kaveriksi ja olkoonkin ettei tuo ole järin leveä tuntuu kiharoiden teko olevan ylivoimaista mulle, tuo tosin johtuu käyttäjästä ei raudasta, mutta jotenkin olen järkeillyt että GHD:llä AINAKIN saisin tehtyä ne kiharat kunnolla..
Tukka 1c(tai 2a) M ii/iii, hiuslaatuketju sivu 5, Hiushörhö, kosmisfriikki ja kynsilakkahirmu.