Mäkin sitten tulin hankkineeksi GHD:n raudan, vaikka olin ajatellut tyytyvä johonkin edullisempaan. En kuitenkaan löytänyt edullisemmista mieluisaa, sellaista, jolla varmasti olisi saanut myös kiharaa tehtyä, joten päädyin panostamaan GHD:hen.
Sain tuon eilen käsiini, ja olen tietysti kokeillut sitä jo useampaankin kertaan. Onhan tuo aivan eri maailmasta kuin nelisen vuotta vanha Babylissini. Liukuu aivan ihanasti tukassa ja suoristaa yhdellä kerralla, toisin kuin vanha rautani. Lopputulos suoristuksessa ei nyt ole merkitsevästi erilainen kuin vanhan raudan kanssa, mutta käyttömukavuus aika eri luokkaa.
Kiharoiden tekemisen kanssa on ollut ongelmia, vaikka kampaajat on tehneet niitä mulle GHD:llä pari kertaa ja se on näyttänyt käyvän niin helposti.. Multa se ei yllättäen sujukaan heti ihan niin helpolla.

Kokeilin tehdä niitä dvd:n ohjeen mukaan, eikä siitä tullut yhtään mitään. Nyt oon kokeillut tehdä niitä sillä tavalla, että pyörittelen rautaa ja kierrän sitä enemmän husten ympärille, ja tuolla tavalla alkoi kihartaminen sujua, tosin vaatii vielä lisää harjoitusta.
Ihan fiksulta hankinnalta tuo rauta vaikuttaa, katsotaan millaiseksi mielipide muotoutuu kun ehdin käyttää sitä enemmän.