Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 295475 kertaa)

choc-au-lait

• Vieras
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #210 : 18.03.09 - klo:20:00 »
^^ Mulla on GHD:t jotka on varmaan sita alkuperaista mallia. Olen omistanut ne jo yli 5 vuotta. En voisi olla ilman!  <3

En ole huomannut mitaan kulumista. Paitsi hiuksissa.... Joku vuosi taaksepain suoristin hiuksia pari kertaa viikossa, ja kyllahan sen pidemman paalle huomasi niiden kunnossa.  :( Hiuksissa oli kylla silloin kestovariakin, joten varmaan se tuhon maara riippuu myos hiusten kunnosta. Nykyaan en silti viitsi kayttaa rautoja useammin kuin ehka kerran viikossa.

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
« Vastaus #211 : 24.03.09 - klo:12:48 »
Ajattelin tilata LF:ltä GHD raudan,  mutta malleja on useita ??? Mulla on puolipitkä hieno suomalainen hiustyyppi ja lähinnä suoristelisin, mutta kiharoitakin olis kiva saada. Mitäs mallia arvon juurekset suosittelis mulle? :)
1b Fii

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #212 : 24.03.09 - klo:12:52 »
^Ostamalla sen perusmallin saat varmasti hyvän vaihtoehdon. Jos sun hiukset on yli olkapäiden, tuolla saa suoristuksen tehtyä nopeesti ja kiharatkin tulee hyvin. Mulla on itsellä pinkki versio tuosta ja toimii hyvin suoraan ja kiharaan. Lyhyeen ja ohueen tukkaan käy hyvin varmaan se minikin mutta taitaa suoristaminen olla vähän liian aikaavievää sillä yhtään pidempään tukkaan. Tiukempaa kiharaa sillä varmaan sais mutta ihan omien preferenssien mukaan. :)
1a F ii Tukkakuva

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
« Vastaus #213 : 24.03.09 - klo:13:36 »
^

Kiitosta vaan, taidan tilata moisen :-*
1b Fii

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #214 : 26.03.09 - klo:15:59 »
Täällä moni näyttää suosittelevan GHD merkkistä suoristusrautaa. Itse tilasin Babyliss:n uuden mallin pro 230 radiance http://www.babyliss.co.uk/straighteners_2034u.html. Ei ollut oikein mitään tietoa mikä olisi hyvä malli, koska minulla ei ole ennen ollut suoristinta ja kaikki kihartimet mitä olen käyttänyt, ovat takertuneet luonnonkirharaan tukkaani enkä niitä ole sitten käyttänyt.

Kenelläkään muulla kokemusta Babyliss tuotteista ja suoristimista? :)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 26.03.09 - klo:17:08 »
Mulla oli (tai on vieläkin) Babylissin Wet'n Dry suoristusrauta. Ei suoristanut mun tukkaa , vaikka mulla on melkeen suora tukka muutenkin. Sitten tilasin ghd:n ja tulos on ihan eri luokkaa, aivan mahtava vekotin tuo ghd.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #216 : 27.03.09 - klo:09:12 »
Heräsin myöhään ja oli pakko kiirehtiä töihin, joten en ehtinyt kunnolla kokeilla uutta suoristinta, menin vain nopeasti päällimmäiset kerrokset läpi. Tuntui toimivan oikein hyvin, suoristi luonnonkiharani ja hiuksiset jäivät kiiltäviksi ja pehmeiksi! Pikaisen kokeilun jälkeen olen siis tyytyväinen.

Tuo Tigin lämpösuoja jonka ostin näyttää kuitenkin kuivattavan entisestään kuivia latvojani vielä enemmän :( Latvat siis jäivät hampuiksi ja kuivan näköiseksi. Tarvitsen jonkin paremman lämpösuojan/hoitoaineen joka hellii latvoja. Tai sitten itkut pois ja leikkaan latvaa reippaasti pois  ;D

Viinirypäle

• Vieras
« Vastaus #217 : 27.03.09 - klo:21:27 »
Olen aikeissa tilata nuo perus GHDt joko tuolta LF:stä tai HQ Hairista. Rupesin vaan tässä miettimään, että kun ne tulee englannista niin onko se pistoke myös sitten sellanen brittimalli? Kumpaa puljua täällä noin muuten suositellaan? Viisaammat, voisitteko valaista mua  ;D

Muoks. Kiitos Aquatar :) En huomannutkaan, että tästä pistokeasiasta oli jo juttua tuolla aikaisemmin.
« Viimeksi muokattu: 27.03.09 - klo:21:42 kirjoittanut Viinirypäle »

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 27.03.09 - klo:21:38 »
^ LF:ää pidetään yleisesti luotettavampana, mutta itse olen ollut hyvin tyytyväinen HQhairiin ja sieltä myös omat GHD:t olen tilannut.
Kun otat paketista ulos siinä on brittipistoke, mutta jos omistat ruuvimeisselin niin ruuvaat vaan yhden ruuvin siitä auki, ja alta paljastuu normaali pistoke. Eli se brittipistoke on vaan siinä päällä ikään kuin joku adapteri.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 02.04.09 - klo:18:38 »
Mä olen etsiskellyt suoristusrautaa otsista varten. Eli suurta ja ihmeellistä ei tarttee, kunhan otsiksen saa suoraksi. Tänään huomasin että luottokampaamooni oli tullut minisuoristimia. Ei mitään merkkiä, lukee vaan Tiny detailer. Takana mainoslause " Erittäin ohuet turmaliinikeraamiset ioni-teknologiset vastukset kaikielle hiuslaaduille ja pituuksille".  Mikähän tuo turmaliinikeraaminen oikein on... ::)

Noh, 29 euron hinta ja mahtava värivalikoima (PINKKI!) sai minut ostamaan tuon epäilyistä huolimatta.Tosin edellinen on karmaiseva Babylissin hiustenkärväyttäjä.

Mutta parin kokeilun jälkeen todettava, että (jos kestää hyvin 1-2 krt /vkssa käyttöä) mahtava vekotin otsiksen kanssa! Sopivan pieni ja tehokas (hetkessä lämmin). En tahdo suoristaa luonnonkäkkärää muualta, joten tuohon aivan loistava. Saa laitettua vaan nimenomaan otsiksen ja pari epämääräistä käkkäräsuortuvaa paikalleen.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #220 : 02.04.09 - klo:23:21 »
^Aika paljon ottavat kyllä välistä tuossa hinnassa. Tukussa olen juuri samanlaista katsellut ja vähän riippuen paikasta ovat maksaneet 12-15e. Itsekin mietin juuri noiden etuhiusten suoristamiseen kun isolla raudalla tulee helposti taite ja poltan sillä otsani ;D
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #221 : 03.04.09 - klo:06:10 »
^ Oikeesti  >:( ? Yllätys. Mä kattelin netistä ja hinta oli n. 20-25 euroa. Täällä pienessä paikassa ei tosin ole paljoa vaihtoehtoja mistä katsella.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Luna

• Tukkaguru
« Vastaus #222 : 03.04.09 - klo:07:54 »
Minkälaisiin suojapusseihin olette päätyneet suoristusrautojen kanssa?  Haluaisin jonkun hienon matkapussin raudoille, mutta siihen mielikuvitus sitten tyssääkin. Eli joku hieno pussi tmv olisi haussa!

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #223 : 03.04.09 - klo:08:55 »
^Aika paljon ottavat kyllä välistä tuossa hinnassa. Tukussa olen juuri samanlaista katsellut ja vähän riippuen paikasta ovat maksaneet 12-15e. Itsekin mietin juuri noiden etuhiusten suoristamiseen kun isolla raudalla tulee helposti taite ja poltan sillä otsani ;D

No ei kai kukaan kampaaja ilman katetta myy ja se 29e voi olla ihan ohje hinta.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #224 : 03.04.09 - klo:15:44 »
^Siinä on kuitenkin puolet hintaa lisää ja jos sen laatua vertaa vaikka marketti rautoihin joita myös tuolla hinnalla 29e saa. Niin päädyn mieluummin marketti rautojen laatuun kun tuohon. Tietysti aina saa pyytää vaikka mitä, se on eri asia kuka maksaa.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.