Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 295704 kertaa)

Poissa Kosmetiikkakissa

• HAIRahtanut
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #225 : 03.04.09 - klo:23:06 »
Minkälaisiin suojapusseihin olette päätyneet suoristusrautojen kanssa?  Haluaisin jonkun hienon matkapussin raudoille, mutta siihen mielikuvitus sitten tyssääkin. Eli joku hieno pussi tmv olisi haussa!

Mulla on GHD:n mukana tullut pinkki pussi, jossa myös lämpöalusta. Jos en ihan väärin muista niin olen nähnyt vastaavia myytävän esim. hqhairissa tai joissain noissa nettikaupoissa, joista saa myös rautoja.

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #226 : 05.04.09 - klo:16:35 »
Olen omistanut kolmet suoristusraudat - jotkut kympillä Anttilan alennusmyynnistä ostetut, BaBylissin keraamiset ja viimeisenä suoristusrautojen aatelia edustavat ghd:t, jotka ostin pitkän harkinnan jälkeen Asokselta. Nyt kun asiaa miettii, olisin varmaan voinut hankkia ghd:t esim. LF:ltäkin, mutten silloin vielä tiennyt ko. puljun olemassaolosta.

Rakastan ghd-rautaani! Se lämpenee sekunneissa, tulos on kestävä mutta luonnollinen ja tukka ei edes mene kamalaan kuntoon, kunhan malttaa suojata tukkansa hyvillä aineilla. Saan usein kehuja hiusteni suhteen, kun suoristan ne esimerkiksi juhlia varten. Jos tukkaa suoristaa hiemankin useammin kuin pari kertaa vuodessa, kannattaa panostaa kunnon rautoihin eikä käydä ensin läpi useampia huonoja rautoja. Esimerkiksi tuo BaBylissin muotoilurauta oli ihan ok, mutta matalammilla lämpötiloilla se ei suoristanut riittävästi ja taas kuumemmilla suoristetuista osioista tuli luonnottoman näköiset ja kovat.

Poissa Ulpu

• Tukkaguru
« Vastaus #227 : 06.04.09 - klo:11:07 »
...Esimerkiksi tuo BaBylissin muotoilurauta oli ihan ok, mutta matalammilla lämpötiloilla se ei suoristanut riittävästi ja taas kuumemmilla suoristetuista osioista tuli luonnottoman näköiset ja kovat.

Mulla on Babylissin Wet and Dry rauta ja tulos kuvailemasi kaltainen... En saa millään samanlaista pehmeää ja sileää lookia kuin kampaajan tekemä (hänellä kylläkin Moserin rauta). Osioita joutuu suoristamaan monta kertaa eikä siltikään meinaa suoristua. Hiukset jäävät sit kaiken lisäksi tönköiksi. Pitkät hiukset sain paremmin sileiksi kuin nämä lyhyet. Mutta nyt olisi enemmän käyttöä raudalle, tätä lyhyttä voisi useamminkin suoristella.

En vaan millään taida raaskia tilata ghd:ta...
« Viimeksi muokattu: 06.04.09 - klo:11:08 kirjoittanut Ulpu »
Ken unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.   - Arvo Ylppö

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #228 : 08.04.09 - klo:03:13 »
Ystäväni neuvoi minua suoristusraudan käytössä ja kertoi, että 6 ( kuusi!) kertaa täytyy jokainen osio raudalla vetää.. Näin oli jossain koulutuksessa kerrottu :o No mä olin juuri ehtinyt testaamaan uuden GHD:ni ja tosiaan ei oo tarpeen kun kertaveto. Saishan tossa koko päivän kuluunkin, mutta mitä tukka tykkää kun 6 kertaa käräytellään ::) Hitsit kun en muista mistä merkistä oli puhetta, mutta ystävälleni jäi mielikuva, että kaikkien rautojen kanssa sama juttu. Niin ja omastaan oli maksanut jotain 80 €.
1b Fii

Poissa Cecilia

• HAIRahtanut
« Vastaus #229 : 08.04.09 - klo:11:15 »
Ystäväni neuvoi minua suoristusraudan käytössä ja kertoi, että 6 ( kuusi!) kertaa täytyy jokainen osio raudalla vetää.. Näin oli jossain koulutuksessa kerrottu :o

Anteeksi mitä?  :D Minä joskus todella harvoin joudun vetämään ghd:lla yhden osion kahteen kertaan, ja minusta sillä ei kyllä ole paljoa eroa, vetääkö tosiaan kerran vai kaksi, saatikka kuusi. Kyllä hirvittää ajatuskin, että vetäisi kuusi kertaa putkeen todella kuumalla raudalla, oli alla sitten kuinka hyvät lämpösuojat tahansa.

Poissa Miho

• HAIRahtanut
« Vastaus #230 : 08.04.09 - klo:16:46 »
Ja mulle kampaaja kertoi, kun tiedustelin raudoista, että jos tulee tarve se osio vetää uudestaan (esim. tehnyt kiharaa, mutta päättääkin suoristaa), niin pitää odottaa pari-kolme minuuttia ennen ko. osion uudelleen käsittelyä, että se kerkiää jäähtyä ensin. Ei tukka tykkää.

Poissa Henrietta

• Hiushörhö
  • My circus, My monkeys
« Vastaus #231 : 09.04.09 - klo:11:11 »
^

Joo ::) Täytyy vielä tiedustella uudestaan, et olisko joku väärinkäsitys.. Tolla tyylillä kun suoristais vaik vaan kerran viikos ni sehän vastais jokapäivästä käsittelyä tai varmaan pahempaakin :o Auts tukka parkaa.
1b Fii

Poissa Magia

• Tukkaguru
« Vastaus #232 : 23.04.09 - klo:23:54 »
GHD:lle tulee taas uusi malli, kiiltävä kokomusta, kuvasta päätellen ruskeat levyt. Mukana tulee leopardikuvioinen pussukka ja joku musta laatikko. Setin nimi on Jungle chic rare, ei siis varmaan kovin laajalti ole myynnissä.

Poissa Aleese

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #233 : 08.05.09 - klo:18:20 »
^ Ooh, kuulostaa ihanalta! Noi erikois-GHD:t on aina niin herkullisen näköisiä, että välillä ihan harmittaa kun mulla on vaan se ihan perusmalli. Tosin suoristusjälki on tietty erinomaista tolla mun omallakin. Tykkään kyllä GHD:stäni tosi paljon, harmi vaan, etten raaski hiuksia ihan joka päivä suoristella, 2-3 kertaa kuussa ehkä keskimäärin. Nyt oon suunnitellut opettelevani kiharoiden tekoa, ettei tarttis enää rasittaa hiuksia piippausraudalla, mutta toistaiseksi mun kiharaviritelmät on olleet vähän omituisen näköisiä, eli harjoitusta tarvitaan.

Poissa garme

• HAIRahtanut
« Vastaus #234 : 11.05.09 - klo:18:26 »
Sorruin ostamaan Kampista Herstylerin. Mainospuheista nyt en niin välittänyt, en nyt usko että mikään suoristaja voi hiuksiani pelastaa, mutta kyllähän sillä ihan kivaa jälkeä näytti tulevan ja kun vielä sai violettina niin ostinpa kuitenkin. En kylläkään melkeinpä koskaan suorista hiuksiani, lähinnä kääntelen latvoja ja pidempiä hiuksia olen kihartanut, ja sikäli hinta tuntui vähän isolta kun en nyt niin paljon kuitenkaan käytä. Entinen Babyliss-rautani on kuitenkin ihan kelvoton, repii hiukset, on jotenkin heikkotekoisen oloinen ja muutenkin rasittava.

Testailin tänä aamuna tuota uutta ja ihan hyvinhän se tuntui toimivan. Taivutukset pysyivät ihan hyvin koko päivän ja rautaa oli helppo käyttää.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #235 : 13.05.09 - klo:21:32 »
Onko tuossa GHD:n Jungle Chicissä mitään muuta eroa perus-IV Styleriin kuin ulkonäkö? Itse pidän kiiltävästä muovista tuossa, mutta en nyt tiedä, onko hitusen kuitenkin turhaa maksaa siitä paljon lisää, jos laite on muuten ihan samaa kauraa kuin muutkin. Ja itse en edes pidä mistään leopardikuosista, joten pussukkakaan ei ihan omaa tyyliäni ole.

Heillow

• Vieras
« Vastaus #236 : 17.05.09 - klo:11:07 »
Tuli eilen hankittua pinkki Vidal Sassoon sen kummempia harkitsematta ja ainoana vaatimuksena säädettävä lämpötila. Eilen tein tuolla kiharoita ja suoristelin ja riittävän hyvin pelitti (omat hiukset ovatkin melkein suorat). Sain jopa äidinkin pehmeät luonnonkiharat pienellä vaivalla suoriksi. Elikkäs meikäläisen epäsäännölliseen käyttöön ihan käyvä kapistus, eikä hintakaan päätä huimannut.

Poissa Amilo

• Tukkaguru
« Vastaus #237 : 17.05.09 - klo:19:29 »
^Tarkoitatko sitä Vidal Sassoonin rautaa, joita on monissa väreissä ja reuna on sellainen kulmikas?
Pitäisi myös hankkia itselle joku edullinen perusrauta kotikäyttöön. En halua hiuksia ihan piikkisuoriksi ja lähinnä käytän rautaa taivutteluun ja kiharoihin, joten mitään huipputasoa en kotiin tarvitse. Onhan mulla tuolla kaapissa kotikäyttöönkin ammattilaisraudat, mutta ne on jotenkin liian hyvät!

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #238 : 20.05.09 - klo:20:11 »
Babyblissillä on älyttömästi suoritusrautoja - tai ainakin Anttilassa oli vaikka minkälaisia. Yksi oli muotoilurauta tai siinä mainostettiin erityisesti myös kiharaominaisuutta. Hintaa oli 69,90 €. No, päädyin tänään ostamaan kuitenkin kampaamoliikkeestä kuudellakympillä Hair Techin raudan. Jospa se olisi ihan tehokas. :)
I wake up, it's a bad dream,

Heillow

• Vieras
« Vastaus #239 : 21.05.09 - klo:08:42 »
^Tarkoitatko sitä Vidal Sassoonin rautaa, joita on monissa väreissä ja reuna on sellainen kulmikas?

Juu, sellainen juuri. Olen tuohon päivä päivältä tyytyväisempi.  :)