Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296003 kertaa)

Annaperkele

• Vieras
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #240 : 27.05.09 - klo:20:45 »
En jaksa kiireissäni kahlata koko ketjua läpi, onko kellään kokemuksia OBH:n punaisesta raudasta? Kyseessä on siis tämä rauta. Joskus suunnitelmissa hankkia ghd, koska olen kampaajani käsissä nähnyt sen olevan laadukas peli, mutta haen nyt vähän halvempaa yksilöä. En odota raudalta ihmeitä vain sen että ei tarvitse kymmentä kertaa samaa kohtaa käydä läpi jotta laineet suoristuisi. Ei ole mikään kihara tukka, laineikas vain.

Kokemuksia siis tästä raudasta hakisin.

Poissa Tazu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #241 : 28.05.09 - klo:13:59 »
Hiukset : 2b M ii. Vaalea. iHerb <3

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #242 : 04.06.09 - klo:14:15 »
Tässä mun rautakokemukseni:

Babyliss Wet and Dry - muistaakseni ei oikein sitten kuitenkaan toiminut kosteisiin hiuksiin, eli joutui vetämään tosi monta kertaa. Ei tosin toiminut oikein hyvin kuiviinkaan.

GHD White feikkiraudat - tilasin eBaystä eikä maksanut juuri mitään, mutta toisaalta ei myöskään toiminut kuin kaksi kertaa (ne kerrat toimi kyllä oikein hyvin), jonka jälkeen rauta ei inahtanutkaan. Tilasin itse asiassa erehdyksessä kahdet raudat joista toisesta sain heti rahat takaisin kun annoin myyjälle palautetta että ovat feikit. Tästä opin, että eBay ei ole oikea paikka tällaisten tuotteiden hankintaan.

Remington Shine Therapy - Nämä vaikuttivat esittelylehtisen mukaan ihan samantyyppisiltä kuin GHD:t ja piti pystyä tekemään myös kiharoita. Suoristus hoitui kyllä tosi hyvin, mutta kiharoita en onnistunut tekemään (tosin kunnollinen muotoilutuotekin taisi niissä kokeiluissa puuttua), tuli ennemmin kreppityylistä kun rauta ei liukunut riittävästi. Olisin varmaan käyttänyt näitä jatkossakin ellen olisi panostanut GHD-rautoihin, joten tämä menee myyntiin tarpeettomana. Plussaa säädettävä lämpötila-

GHD Pink - Näistä tykkään tosi paljon ja monen muunkin rautailijan HG. Tosin kihartamista en ole vielä oppinut (kokeillut kerran kylläkin), kampaajan käsissä se näyttää aina niin helpolta. Suoristan hiukset yleensä niinä aamuina, kun olen pessyt hiukset edellisenä iltana ja antanut kuivua yön yli. Tai vaihtoehtoisesti radalle lähtiessä. Jos pesen hiukset aamulla, niin pelkkä föönaus riittää. Enpä usko, että koskaan palaisin muuhun merkkiin. Kannattaa tilata netistä (ns. oikeilta myyjiltä eikä eBaystä), säästää about satasen hinnassa.

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #243 : 04.06.09 - klo:15:15 »
^ Minulla on myös nuo Remington Shine Therapyt, ja olen onnistunut hyvin tekemään niillä myös kiharaa. Minulla on tosin myös varmaankin suhteellisen liukas hiuslaatu, jossa rauta kuin rauta liukuu helpommin. Itselläni on ihka ensimmäinen rauta menossa, joten vertailukohtia ei harmi kyllä ole ;)

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #244 : 06.06.09 - klo:18:28 »
Onko tuossa GHD:n Jungle Chicissä mitään muuta eroa perus-IV Styleriin kuin ulkonäkö? Itse pidän kiiltävästä muovista tuossa, mutta en nyt tiedä, onko hitusen kuitenkin turhaa maksaa siitä paljon lisää, jos laite on muuten ihan samaa kauraa kuin muutkin. Ja itse en edes pidä mistään leopardikuosista, joten pussukkakaan ei ihan omaa tyyliäni ole.
Onko kenelläkään tästä edelleenkään tietoa? Ilmeisesti tämä kausituote myös piippaa (kuten myös purple), kun se on valmis, toisin kuin perusmalli. Mutta hmm, piippaus ja ulkonäkö, ehkä jo vähän överiä maksaa niin paljon lisää...;)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 06.06.09 - klo:18:32 »
En kausi-ghd:istä niin tiedä mutta perusmallini kyllä piippaa, ollessaan valmis. Vai onko tuossa joku muu piippaus  vielä?

Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Jonsu

• Tukkaguru
« Vastaus #246 : 06.06.09 - klo:19:02 »
Kyllä minunkin perusmalli piippaa ollessaan valmis.

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #247 : 07.06.09 - klo:14:28 »
Apua! Mistä eri paikoista (netistä, ulkomailta) GHD-raudan voi tilata? Näköjään LF ei myy erikoissettejä (pinkki, liila, leopardikuvio) ollenkaan UK:n ulkopuolelle    >:(   ... ja se pinkki olisi niin söpö  :-*
2a F i/ii
Omistamat

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 07.06.09 - klo:17:04 »
^ feelunique?

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #249 : 07.06.09 - klo:18:58 »
^Omat pinkkini tilasin feeluniquesta. Kannattaa vain varautua siihen, että joutuu maksamaan 22% alvia hinnan päälle jos jää tulliin (feelunique ei ole EU:n veroalueella).

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #250 : 08.06.09 - klo:09:06 »
Beautybay.comissa on myös vielä pinkki ghd myynnissä, eikä sivulla ainakaan mainita, etteivät toimittaisi UK:n ulkopuolelle tuota mallia. Ilmaiset postarit eivät koske Suomeen tilaamista, mutta kauppa on EU:n sisällä.

http://www.beautybay.com/haircare/ghd/pinkhairstraightenerwithfreedelivery/
1c F ii

Poissa blendermiss

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #251 : 09.06.09 - klo:18:28 »
Äh, en taida sittenkään raatsia ostaa  :-\ Kiitos kuitenkin vastauksista, mieli kyllä tekis tilata.
2a F i/ii
Omistamat

Poissa aurinkoutu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #252 : 14.06.09 - klo:05:03 »
En kausi-ghd:istä niin tiedä mutta perusmallini kyllä piippaa, ollessaan valmis. Vai onko tuossa joku muu piippaus  vielä?

Juu, näinpä kuulemma asia onkin, onneksi :)

Niin ja Ukhairdressersiltä pystyy tilaamaan Rarea, Kissiä ja Purplea - sen tilauksen tekeminen tosin ei onnistu nettisivuilla ihan suorilta (tai ei ainakaan aiemmin onnistunut, ei voinut valita Suomea maaksi jostain syystä), mutta pyynnöstä onnistuu kyllä.
« Viimeksi muokattu: 14.06.09 - klo:05:10 kirjoittanut aurinkoutu »

Poissa d&c

• HAIRahtanut
« Vastaus #253 : 14.06.09 - klo:11:58 »
Mulla on tällainen rauta: http://www.toptukka.com/tuotteet.html?id=20/115&ok

Mitä ihmettä sinne alle pitää laittaa, että suoritusraitaa saa käytettyä ns. muotoilurautana eli tehtyä laineita? En osaa. :/
I wake up, it's a bad dream,

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 14.06.09 - klo:12:32 »
^ Kiharrustekniikka on samanlainen kuin lahjapaketin narujen kihartamisessa saksilla. Ei niin voimakasta puristusta tietenkään, mutta rautaa vedetään hmmm... olisikohan n. 90 asteen kulmassa hiusten läpi. Tämä aiheuttaa hiusten kihartumisen. Aineilla saa sitten pysyvyttä ja/tai suojaa kiharoille.  :D
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.