babylissa, kunhan nuo Coriolissin miniraudat saapuvat, niin kerrothan kokemuksia?
Raudat saapuivat postiin toissapäivänä, nopeaa toimintaa Lookfantasticilta- alle viikossa siis. Ne on pienet ja muovisen oloiset mutta johtoa on riittämiin. Testitilanne tähän päähän ei ollut paras mahdollinen koska eilisen jäljiltä tukassa oli Cockya ja jotain kiinnettä ja varsinkin kuivissa (permiksen ja raitojen jämää) pituuksissa rauta ei juuri liukunut, terveemmissä kohdissa sain tehtyä ihan korkkiruuvikiharaa. Liukkari on todellakin paikallaan ja mulle se on vasta matkalla Cheapsmellistä, Tigin Smooth&Shine, siihen olen toivoni ladannut.
Sopivan kokoiset leopardit lyhyeen polkkatukkaan ja pienten osioiden muotoiluun JA asianmukaisten suoja-aineiden päälle mutta eivät nämä varmasti mitkään
geehoodeet ole, joten niihin tottuneille matka/mökki/vararaudoiksi.
Näissä on on/off -kytkin ja merkkivalo, mutta se ei näytä raudan "valmis" -lämpötilaa, vain sen, että virta on päällä. Kahvat muuten lämpesivät jonkin verran.
Bottom line- paremmat ja kätevämmät nämä ovat omiin tarpeisiini kuin mainitsemani Babylissin Wet&Dry, liukuvuus/tulos ei niillä jää paremmaksi ja ovat kömpelöt käsitellä sekä liian leveät omiin hiuksiin.
Ja lisään vielä sen että olen ihan satunnainen rautailija enkä osaa välttämäti edes käyttää oikein koko vempelettä