Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296005 kertaa)

Poissa Hunajapupu

• Tukkaguru
  • -2a M iii-
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #270 : 27.06.09 - klo:14:02 »
^Kyllä sä voit laittaa jotain liukastavaa silikonia sisältävää tuotetta raudan alle, silikoni suojaa hiusta lämmöltä.
iHerb alekoodi ensitilaajille: GUB005. Alekoodilla saa -10 dollaria jos tilauksen arvo 40 dollaria tai enemmän, alle 40 dollarin tilauksesta saa alea 5 dollaria.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #271 : 27.06.09 - klo:19:51 »
Minulla on ollut nyt käytössä OBH Nordican punainen aika paksu suoristusrauta johon olen ollut erittäin tyytyväinen. Ainoa juttu vaan kun olen käyttänyt sitä etuhiuksiin joka päivä ja silloin tällöin taakse niin levyt ovat kuluneet jo reunoilta, ja se varmaankin vahingoittaa hiuksia.
Kyllä tuo suoristaminen vain rasittaa niin paljon hiuksia, mutta minulle se on elintärkeää :D Latvat ovat ihan käpristyneet kun katsoo niitä valoa vasten. Laitan aina suihkussa hoitoainetta ja kerran viikossa muhitan noin 3 tuntia hoitoainetta hiuksissa. Sitten pesun jälkeen laitan tyveen suihkutettavaa hoitoainetta ja latvoihin Tigin O&H suuret määrät ja kuivuessaan hiukset tuntuu taas ihan kuivuneilta vaikka sitä hoitoainetta ihan valuu niistä vielä märkinä. Suoristaessa suihkutan Osiksen flatlineriä ja jos teen lettikiharoita niin letittäessä suikutan todella paljon Matrixin jotain jätettävää. Ja kaiken tämän jälkeen hiukset näyttää ihan kamalilta jos niitä ei laita mitenkään.
Täytyisi kyllä hankkia sellainen ghd rauta. Töissä kyllä ihastuin siihen niin :)
Rasittaako se oikeasti hiuksia vähemmän vai onko vain myyntipuhe?
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #272 : 27.06.09 - klo:19:55 »
^
Se ei raasta hiuksia, kuten vanhempi kulunut rautani :) Toisaalta miedompaa lämpötilavaihtoehtoa kaipaisin ghd:hen...
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #273 : 27.06.09 - klo:20:02 »
Pakko olisi pikkuhiljaa hankkia uusi rauta, kun entisellä saa vetää osion noin neljästi ennenkuin se edes vaikuttaa suoralta.. joten mitä lähtisin hakemaan? Pitäisi olla kapea, sillä suoristan paljon otsista. Kiharoiden takia haluaisin pyöreäreunaisen, koska nykyinen levähkö ja kulmikas rautani jättää kiharoihin "kulmia". Hintaa voisi olla maksimissaan noin 50 euroa.
So it goes.

ZaparoZanna

• Vieras
« Vastaus #274 : 27.06.09 - klo:23:31 »
^Kyllä sä voit laittaa jotain liukastavaa silikonia sisältävää tuotetta raudan alle, silikoni suojaa hiusta lämmöltä.

Voiko mitä vain silikonia sisältävää viimeistelyainetta laittaa vai onko vaaraa, että aine sulaisi hiuksiin kiinni?

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 14.07.09 - klo:22:04 »
Olen innostunut rautailemaan aika ahkeraan nuo mini-Coriolissit saatuani, mutta huomaan, että ne raastavat kyllä tukkaa, varsinkin kuivimmista ja käsitellyimmistä latvoista ja pituuksista.
Kyselenkin nyt, että onko GHDllä samanlainen efekti huokoiseen, käsiteltyyn hiukseen, vai liukuuko ne vaivatta ja repimättä sellaisistakin kohdista? Corioliss pelittää kyllä ihan hyvin terveeseen "alushiukseen".
Tärkeä pointti on myös vehkeen koko, isommat levyt ei käy mun angled bobille, lyhyttä hiusta on aika paljon ja nuo on niin näppärät muutenkin käsitellä, ei kädet väsy.
Laitan aina Tigin Smooth&Shinea pohjalle, sitten vähän Uptightia tai jotain ei-liian-tahmeaa ettei rauta jämähdä, mahdollisesti kuivimpiin vielä Smoothia päälle.

En juuri suoristele vaan yritän kihartaa/taivutella tukkaa.

Ahkeraan olen kyllä käynyt Lookfantsun sivuilla mini-stylereitä katselemassa.

Poissa Reese

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 14.07.09 - klo:22:37 »
^Mä en kyllä tykännyt yhtään noista minileopardi-Coriolisseista GHD-rautaani verrattuna. Kamala palaneen muovin haju ja raastaminen ei houkuttele - edes matkakäytössä. Eli mielestäni ovat kuin yö ja päivä omiin kuiviin hiuksiini ihan kauttaaltaan.
We are all mortal until the first kiss and the second glass of wine.

Poissa babylissa

• Tukkaguru
« Vastaus #277 : 14.07.09 - klo:22:42 »
Hhmm.. houkutus vain voimistuu. Onnistuuko geehoodeellä jos laittaa vaikka muotovaahtoa ennen varsinaista lämpösuojaa, jämähtääkö kiinni?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #278 : 16.07.09 - klo:14:40 »
Ily  <3 GHD. Eilen vihdoinkin hoksasin sen kiharrustekniikan ja sain aikaan _mahtavat_ korkkiruuvikiharat. Seuraavalla kerralla otan kyllä kuvan.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #279 : 16.07.09 - klo:16:05 »
^ Ota ehdottomasti!

Harmittaa kun en osaa vieläkään kihartaa omaa tukkaa, muistaakseni yhden kauniin kiharaisen osion olen saanut tehtyä ja muuten homma on mennyt ihan plörinäksi. Olen aika vähän muotoillut omaa tukkaa kihartimilla tms joten siksikin se on varmaan niin vaikeantuntuista. Suoristuskin vähän tökkii.  :-[  Pitää opetella, koska kampaajan suoristusten/kiharrusten jäljiltä tukka on ollut aina tosi tosi  kiva.
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 16.07.09 - klo:18:19 »
Mäkään en osaa kihartaa. Pari kertaa olen kokeillut, mutta ei tullut mitään  ??? Ilyasviel, pysyivätkö kiharat pitkään vai suoristuivatko nopeasti?

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #281 : 16.07.09 - klo:19:19 »
^ Pysyi pesuun asti eli koko päivän, voi olla että olisivat kestäneet pidempäänkin. Harmi, ettei ole mitään juhlia tiedossa..  :D

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #282 : 17.07.09 - klo:15:46 »
Mäkin sain nyt vihdoin viikko sitten testattua GHD:illä kihartamista uudestaan, tällä kertaa kunnon muotoilutuotteen (Tigi Uptight) kanssa. Ja jee, onnistui paljon paremmin kuin ensimmäisellä kerralla kun muotoilutuotetta ei ollut, jolloin kiharatkaan ei onnistuneet. Kannattaa muistaa vetää vain riittävän hitaasti ja tasaisesti se rauta läpi, jotta ehtii kihartumaan. Ja kiharruksen jälkeen vielä kannattaa kierittää suortuva pikaisesti sormen ympärille, se ikäänkuin muotoilee ja kasaa kiharan lopulliseen muotoonsa. Hyvin pysyi, viikon päästä pääsen testaamaan kiharat tositoimissa kun on kaverin häät.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 17.07.09 - klo:19:23 »
Onkohan se muuten ihan sama lopputuloksen kannalta, että mitkä GHD:n  aidot raudat sitä hankkii suoristustarkoitukseen?

Nostan, tähän ois tärkeää saada vastaus  :)

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #284 : 17.07.09 - klo:19:29 »
No värillä ei ole väliä mutta koolla on :). Minit lyhyelle tukalle/matkalle, normaali IV Styler  (kiharrus/taivutus/suoristus) tai leveä IV Salon Styler (suoristukseen pidemmälle tukalle). Eroina noissa paketeissa on esim siinä tuleeko mukaan lämpöalusta ja minkä värinen vai kenties joku tuote.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!