Tämän ketjun lukeminen olisi taas pitänyt jättää väliin.
Olen ollut ostamassa mini-GHDtä jo varmaan kuukauden, mutta en edelleenkään ole raaskinut siihen sijoittaa vaan uskollisesti raastanut tukkaa noilla mini-Coriolisseilla

Kaapissa lojuvat vielä Babylissin Wet&Dry -raudat, jotka ovat aivan kunnossa, mutta ovat liian leveät.
Nyt taas katselen lookfantsun sivuilta tuota rauta-lämpösuojapakettia (GHD NEW GENERATION IV MINI STYLER PLUS THERMAL PROTECTOR FOR NORMAL/FINE HAIR).
Kertokaa ja vakuuttakaa konkarit, että sijoitus kannattaa.. Saisinkohan aamuisin kiireessä varmasti ojennettua luonnostaan suoran mutta yön jälkeen niin ikävästi omiin suuntiinsa (takaraivon ihana latistava pyörre) sojottavat suortuvat siistiin kuosiin?
Coriolisseilla onnistun siinä tapauksessa että ensin pesen tukan ja kuivaan sitten föönillä, muotoilut lämpösuojat alle ja suoristan/kiharran tuoreeltaan, mutta yön yli nukutun tukan kanssa nou nou, rauta ei vaan luista tai ylipäätänsä muotoile mitenkään. Tukassa ei ole lakkaa tai muita vastaavia tässä vaiheessa.
En tiedä mistä johtuu, taidon puutteesta vai täytyykö huonommille raudoille vaan olla tuore kerros liukkaria hiuksissa ennen kuin rautaa tarjotaan. Sitä vaan, että onnistuuko GHDllä tukan ollessa tässä tilassa muotoilemaan kuontalon kuosiin tai vaikka tekemään kiharaa/lainetta.
Minimallia olen ajatellut siksi, koska nykyinen pituus, suunnilleen niskaan yltävä kerrostettu tms. polkka, todennäköisesti pysyy mallina jossain muodossa jatkossakin koska pitkä tukka ei vaan käy mulle. Noissa Coriolisseissa on hyvää juuri noiden levyjen leveys.