Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 295992 kertaa)

Poissa nukka

• HAIRahtanut
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #315 : 07.09.09 - klo:13:45 »
Minäkin olen viimein päättänyt hommata suoristusraudan, mutta en vielä oikein tiedä että minkälaisen. Aluksi suunnittelin että käyn vain jonkin halvan ostamassa, mikä nyt sattuu löytymään, mutta tulin sitten onneksi vielä lueskelemaan juurikasvua ja tulin siihen lopputulokseen että järkevintä olisi ostaa ghd:n rauta.

Noita rautoja on vaan niin monenlaista, että minkähän minä niistä valitsisin.. Hiukseni ovat sellaiset keskipitkät ja keskipaksut. Niin ja kiharoitakin olisi ihan kiva joskus kokeilla tehdä sillä raudalla.

Osaatteko suositella jotain? Hintoja olis kiva myös kuulla ja että mistä se kannattaisi ostaa/tilata.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #316 : 07.09.09 - klo:13:50 »
Nukka: jos GHD:t haluat ja suoristella keskipitkiä hiuksia  tehdä kiharoita, niin GHD IV Styler-mallisto lienee suositeltavin hankinta. GHD IV Salon Styler on pitkälle tukalle ja niillä kiharoiden teko on kuulemma kömpelömpää.
GHD IV Mini Styler on taas lyhyelle tukalle tarkoitettu rauta  :)

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #317 : 07.09.09 - klo:13:52 »
IV Styler toimii kyllä ihan pitkänkin tukan suoristamiseen ja kihartamiseen, Salon Styler on niin leveä että sillä ei kiharoiden tekeminen onnistu. Eli tuota keskikokoista mallia suosittelisin jos ei ole ihan lyhyt tukka.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #318 : 07.09.09 - klo:14:05 »
Noita rautoja on vaan niin monenlaista, että minkähän minä niistä valitsisin.. Hiukseni ovat sellaiset keskipitkät ja keskipaksut. Niin ja kiharoitakin olisi ihan kiva joskus kokeilla tehdä sillä raudalla.

Osaatteko suositella jotain? Hintoja olis kiva myös kuulla ja että mistä se kannattaisi ostaa/tilata.

Itseasiassa GHD:lla ei kovin montaa erilaista suoristusrautaa edes ole, vaan kaikki pinkit ja muut ovat samaa GHD IV Styler -mallia, eri väreissä vaan. Salon Styler on perusversiota leveämpi ja Mini Styler kapeampi, mutta muita malleja ei mun tietääkseni ole olemassa. Suosittelen perusmallia. Lookfantastic.com on ainakin luotettava tilauspaikka, hinnat ovat sadan punnan luokkaa.

Täältä näkee nuo kolme kokoa ghd IV stylerista ja tietoja niistä: http://www.ghdhair.com/fi/styler
« Viimeksi muokattu: 07.09.09 - klo:14:35 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #319 : 12.09.09 - klo:22:09 »
^Olen päätynyt, että ostan heti ghd kun on rahaa.
Mutta siis nyt vasta satuin noita hintoja katselemaan niin miten esimerkiksi tämä maksaa vain noin 120e? http://www.lookfantastic.com/hair/ghd-haircare/irons/ghd-pretty-in-pink-limited-edition-box-set.html Vaikka se on pinkki niin onko kuitenkin yhtä hyvä kuin muut mallit? Tai siis onko tuo se normaali kokoinen ghd eli siis aika perusmalli, mutta pinkkinä?
Tietääkö joku, että paljonko tuolta tulee postikuluja suunnilleen Suomeen? Placessa kävin noita yksi päivä katselemassa ja sellainen 250e hinta on jo aika paha perusraudasta jos voi saada tuollaisen satasen hintaan netistä?
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #320 : 12.09.09 - klo:23:45 »
^ Tuohan maksaa siis £135 eli noin 155€. Lookfantasticin postarit löytyvät heidän sivuiltaan. Eli perustaksa 2.20£ + 1.55£ per tuote. Tuo on se perusmalli/normaalikokoinen ja tietääkseni nuo värilliset/kuvioidut eivät väriä lukuunottamatta eroa siitä musta-keltaisesta perusraudasta.

nazu

• Vieras
« Vastaus #321 : 13.09.09 - klo:00:21 »
Hmmmm, en nyt oikein tiedä kannattaakohan sitä vaihtaa tuo nykyinen Remington shine therapy tuohon ghd iv styleriin... Lukasin tämän ketjun läpi ja ainakin herbinalla oli kokemusta vaihdosta Remington shine therapy-ghd? Onko muita jotka kyseisen raudan vaihtanut ghd.hen  ::) Oma tukka luonnon kihara/karhea, varmaan ainakin pääsis tukka helpommalla. Noniin nyt taas etsin "lupaa" tai tekosyytä ostaa tuo rauta  :ts

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #322 : 13.09.09 - klo:18:43 »
^^Juu, hups käytin vaaluuttamuunnin laskuria väärin päin eli olin muuntamassa euroja punniksi. Mutta siis noin vähän vain postikuluja? Laitankin heti pian tilaukseen. Kiitos :)

Muoks: Onkohan tuo kyseinen paikka halvin mistä voi tilata luotettavasti aidon ghd raudan? ´Tuoltako te ghd:n onnelliset omistajat yleensä tilaatte ;D
« Viimeksi muokattu: 13.09.09 - klo:20:13 kirjoittanut Nanette »

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #323 : 13.09.09 - klo:21:22 »
^ Ottakaapas huomioon, että noita erikoisrautoja ei toimiteta lähes mistään nettikaupasta UK:n ulkopuolelle. Tuossa LF:n linkissäkin sanotaan näin: The Limited Edition ghd Pretty In Pink Box Set can only be shipped inside the UK.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #324 : 13.09.09 - klo:22:44 »
Hmmmm, en nyt oikein tiedä kannattaakohan sitä vaihtaa tuo nykyinen Remington shine therapy tuohon ghd iv styleriin... Lukasin tämän ketjun läpi ja ainakin herbinalla oli kokemusta vaihdosta Remington shine therapy-ghd? Onko muita jotka kyseisen raudan vaihtanut ghd.hen  ::) Oma tukka luonnon kihara/karhea, varmaan ainakin pääsis tukka helpommalla. Noniin nyt taas etsin "lupaa" tai tekosyytä ostaa tuo rauta  :ts

Joo ehdottomasti kannattaa vaihtaa! GHD:lla saa paljon parempaa jälkeä, Remingtonit oli jotenkin karkeammat enkä onnistunut saamaan niillä aikaiseksi minkäänlaisia kiharoitakaan.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #325 : 14.09.09 - klo:10:12 »
Ottakaapas huomioon, että noita erikoisrautoja ei toimiteta lähes mistään nettikaupasta UK:n ulkopuolelle. Tuossa LF:n linkissäkin sanotaan näin: The Limited Edition ghd Pretty In Pink Box Set can only be shipped inside the UK.

Joo näin on, LookFantastic ei toimita muita kuin mustia perusmalleja Suomeen. Suosittelinkin tilaamaan nimenomaan perusmallin, koska limited editionit ovat ihan samaa mallia, mutta värin takia paljon kalliimpia. Joistain brittiläisistä nettikaupoista (HQhair, BeautyBay) pystyy kyllä tilaamaan Suomeen myös limited editioneja, jos pinkkiä rautaa himoaa. Oman perusmustan ghd IV stylerini tilasin aikoinaan ongelmitta HQhairista, mutta suosittelin kuitenkin Lookfantasticia sen takia, että se on monien kokemusten perusteella HQhairia luotettavampi nettikauppa.

Nanette: Beautybay.comista saa tuon saman pinkin setin hintaan £114.99 + postikulut £6.45 (Mainland Europe). Hinnat näkee tuolla myös suoraan euroissa. Sivuilla ei ainakaan mainita, etteivät toimittaisi UK:n ulkopuolelle. Omien kokemusteni perusteella voin suositella Beautybayta, mutta ghd:n tilaamisesta tuolta mulla ei ole kokemusta.

http://www.beautybay.com/haircare/ghd/pinklimitededitionivstylerboxset/
« Viimeksi muokattu: 16.09.09 - klo:09:29 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

pla

• Vieras
« Vastaus #326 : 14.09.09 - klo:12:47 »
Mä oon käyttänyt tasaisesti LF:ää ja BB:tä, BB:tä lähinnä edullisempien hintojen vuoksi. Tilasin viime viikolla GHD:t kuitenkin LF:stä ihan vaan sen takia, että niillä on HUOMATTAVASTI parempi asiakaspalvelu. BB:stä eivät ole ikinä vastanneet mihinkään kyselyihini, kun taas LF:stä yleensä vastataan noin tunnin, parin kuluessa.

Jokainen tekee päätöksensä itse, eikä tarkoitus missään tapauksessa ole haukkua BB:tä. Iitse ajattelen kuitenkin niin, että kun tässä suhteellisen paljon suuremmista summista puhutaan kuin ihan perus-shampoo tms. tilauksista, niin haluan olla varma, että tilaus tulee perille ja ongelmatilanteessa saan varmasti hyvää palvelua.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #327 : 14.09.09 - klo:12:51 »
^ Juuri tuon hyvän asiakaspalvelun takia minäkin suosittelen ensisijaisesti Lookfantasticia, mutta jos pinkin ghd:n haluaa niin se täytyy tilata muualta.
1c F ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #328 : 14.09.09 - klo:12:51 »
OT tähän ketjuun mutta mä tein hiljattain ekan tilaukseni BeautyBayhin. Tilasin neljä tuotetta joista yksi oli väärä ja yhdessä oli mennyt korkki rikki. Laitoin asiasta sähköpostia firmaan ja sieltä lähetettiin minulle korvaavat tuotteet välittömästi, sain pitää jo vastaanottamani tuotteet. Saivat kyllä ainakin minusta kanta-asiakkaan hyvällä asiakaspalvelulla. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #329 : 14.09.09 - klo:22:15 »
^&^^&^^^&^^^^^
Ihanaa, että täältä saa apua ja on ihmisiä jotka viitsivät vastata näihin mun "tyhmiin" kysymyksiin.
Oho, en olisi huomannut, että eivät lähetä tota laisinkaan Suomeen. Tuolla BB: ssä se olisikin vähän halvempi ja sieltä voisin tilata, mutta kun en koskaan ole tilannut mitään netistä niin epäilyttää todellakin lähettää kohtuullien suuria summia toisille ja vielä ulkomaille jos kerran tuolta ei oikein edes vastata. Mitä luulette, että tulisiko rauta perille? Täytyykö noi siis maksaa etukäteen ja saako rahoille jotain takuuta, että eivät rahat jää sinne, ettei tuole tulisikaan perille?
Nyt mulla olisi mahdollisuus tilata koulun kautta perumalli musta ghd hintaan 114e, mutta haluan pinkin ;D No ei sillä niin väliä onhan musta tyylikkäämpi, mutta kun juuri nyt heti ei ole antaa sinne niitä rahoja ja pinkki olisi enemmän mieleeni varsinkin kun siihen saa sen pussukan ym.
Uskaltaisiko tilata tuolta BB:stä? Onko se siis joku yksityinen myyjä vai oikein yritys?

Muoks: ^Ai no hyvä, että olet ollut tyytyväinen. Kai sitä sitten uskaltaa tilata? No jos ei tule perille niin oppiihan ainakin olla laittamatta rahojaan tuollaisiin paikkoihin.
« Viimeksi muokattu: 14.09.09 - klo:22:23 kirjoittanut Nanette »