Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296062 kertaa)

Poissa Minsku

• Tukkaguru
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #330 : 14.09.09 - klo:22:35 »
Minä tilasin oman pinkin GHD:ni Beautybaysta ja tyytyväinen olen, rauta saapui ongelmitta perille. Olen tilannut muutakin sieltä ja tuotteet on olleet oikeat ja ehjät.

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #331 : 14.09.09 - klo:22:39 »
^Jee, jee! Rauta on siis se ihan normaali kokoinen ghd ja toimii siis yhtä hyvin kuin mustatkin vaikka pinkki onkin? Täytyy laittaa heti tilaukseen kun saan ton raha puolen järjestyyn tonne tilille kun hiustenpidennyksetkin on menossa tilaukseen :D Jee!
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #332 : 14.09.09 - klo:22:51 »
Juu, eipä sitä pinkkiä taida ollakaan kuin se yksi keskikokoinen koko. Mustaan en osaa verrata, kun tuo on ainut GHD, jota olen koittanut, mutta hyvin pelittää. Ainoa miinus tulee lämmönsäädön puuttumisesta. Sen vuoksi mun piti ostaa etuhiuksille oma rauta, jossa on lämpötilansäädin, kun ghd on niille liian kuuma.

Tulikin mieleen, että mun heinäkuussa etuhiuksille ostama Vidal sassoonin violetti rauta tuli sitten tiensä päähän ::) Viime viikolla se alkoi särisemään ja nyt se ei mene enää ollenkaan päälle. Pakko mennä huomenna palauttamaan, onneksi on takuuta jäljellä. Tämän kokemuksen perusteella en kyllä voi tuota rautaa suositella kenellekään, kun se ei kestänyt kahta kuukautta, vaikka käytin sitä vain otsahiuksiin.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #333 : 15.09.09 - klo:08:37 »
Rauta on siis se ihan normaali kokoinen ghd ja toimii siis yhtä hyvin kuin mustatkin vaikka pinkki onkin?

Kyseessä on täysin sama malli, eri värisenä vaan. GHD:n omilla sivuilla on esitelty pinkki setti paremmin kuin BB:n sivuilla: http://www.ghdhair.com/ghd-pink.

Tuolla BB: ssä se olisikin vähän halvempi ja sieltä voisin tilata, mutta kun en koskaan ole tilannut mitään netistä niin epäilyttää todellakin lähettää kohtuullien suuria summia toisille ja vielä ulkomaille jos kerran tuolta ei oikein edes vastata. Mitä luulette, että tulisiko rauta perille? Täytyykö noi siis maksaa etukäteen ja saako rahoille jotain takuuta, että eivät rahat jää sinne, ettei tuole tulisikaan perille?

Jos et ole ennen nettikaupoista tilannut niin kannattaa tietysti ennen tilaamista ottaa kunnolla selvää, miten homma toimii. Luottokortilla (tai Visa Electronilla) siis maksetaan tilausta tehdessä. Suosittelen tutustumaan tähän osioon ennen tilausta: http://www.beautybay.com/HelpAdvice/. Kannattaa lukaista juuresten BB-tilauskokemuksista myös nettiostamisen puolella: http://www.juurikasvu.org/smf/index.php?topic=2689.210.

Täältä voi tarkistaa valtuutetut ghd:ta myyvät nettikaupat: http://www.ghdhair.com/beware-imitations/website-checker

Tuon mukaan beautybay.com on 'valid website' eli voi siis ihan hyvillä mielin tilata. :)
« Viimeksi muokattu: 16.09.09 - klo:09:40 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #334 : 15.09.09 - klo:15:28 »
Oon ihan innoissani kun sain juuri äskön tilattua LookFantasticilta itselleni GHD:n suoristusraudan!  Johan sitä on pari vuotta himoittu ja vihdoin rahatilanne sen salli hankkia. Joka tapauksessa olisi muutenkin pitänyt uusi suoristusrauta ostaa, joten sama ostaa kerralla hyvä että ei tartte vuoden tai parin pääästä alkaa taas uutta ostelemaan. :)
3a F ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #335 : 15.09.09 - klo:15:50 »
Joulupukki toi tuon ghd "silitysraudan" minulle viime jouluna ja on muuten kuin uusi vieläkin. Ei mitään käytön jälkiä rautaosassa, tyytyväinen siis olen  :)
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 15.09.09 - klo:15:59 »
BeautyBaysta tuli juuri tarjous ihanasta pinkistä setistä! Harmi että mulla on jo ghd:t... :P

http://www.beautybay.com/haircare/ghd/pinklimitededitionivstylerboxset/
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 15.09.09 - klo:16:01 »
^No on kyllä söpö! Ja tämän sanoo ihminen, joka ei voi sietää pinkkiä  :D
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #338 : 15.09.09 - klo:17:44 »
^^Siis mikä tarjous? Onko tuo hinta tarjous? Vai saitko s-postiin jonkun tarjouksen tuosta? :o
Jos tuo on nyt tarjous niin pitää todellakin kiirehtiä sen tilauksen kanssa. Aika suuri hinta ero kun oman opiskelupaikkani kautta ostettuna pelkkä rauta ei ilmeisesti mitään pussukkaan sille vaan se rauta maksaa sen 150e pinkkinä ja siihen varmaan alv vielä päälle.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #339 : 15.09.09 - klo:21:04 »
^Tuo tuli sähköpostiin, olen BeautyBayn postituslistalla. Ihana setti kyllä. :-*

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #340 : 16.09.09 - klo:01:25 »
Söpö tuo uusikin pinkki ghd, mutta eniten himoittelisin sitä kunnon kirkkaanpinkkiä, ei vaan taida saada enää oikein mistään sitä.

Tämä topicci on nyt tietenkin saanut minut(kin) himoamaan palavasti GHD:tä vaikka oma suoristeluni on kyllä sen verran harvassa, että halvempikin rauta ajaisi oikein hyvin asiansa - harmi vain, että oma rautani on se Vidal Sassoonin kaikkein halvin malli, joka tuntui tosin hyvän muotoiselta, mutta josta ei, ylläripylläri, kyllä ole juuri mihinkään. Nyt on sitten kelju tilanne kun toisaalta houkuttelis hankkia uusi rauta, mutta toinen susiostos olis kyllä jo liikaa, niin että samantien sitten kannattaisi ostaa kerralla hyvä...mut kun toisaalta sitä käyttöä on niiin vähän enkä osaa raudalla ihmeitä tehdä niin olisi ihan turhaa tuhlausta hankkia GHD, mutkun..TAHTOO!  :D

1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #341 : 16.09.09 - klo:08:03 »
^^Siis mikä tarjous? Onko tuo hinta tarjous? Vai saitko s-postiin jonkun tarjouksen tuosta?

Nanette, tuohan on juuri se sama tarjous, jonka linkkasin edellisellä sivulla. ;) Ei siis ole mikään tietyn ajan voimassa oleva tarjous vaan tuo £114.99 on BeautyBayn normaalihinta tuolle setille, mutta tietysti siinä mielessä kannattaa pitää kiirettä, että pinkki on limited edition eli saatavilla vain rajoitetun ajan.

edit. Hinnaksi tuolle BB:n setille tulee siis postikulujen kanssa noin 138 euroa.
« Viimeksi muokattu: 16.09.09 - klo:08:07 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #342 : 16.09.09 - klo:11:46 »
BeautyBaysta tuli juuri tarjous ihanasta pinkistä setistä! Harmi että mulla on jo ghd:t... :P

http://www.beautybay.com/haircare/ghd/pinklimitededitionivstylerboxset/

Voi miten söpö setti :-* Ai että himottaisi tuollainen tilata, mullahan on miniGHD:t, tarttisinkohan mä tuon normikokoisen? O:)

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 16.09.09 - klo:11:58 »
^Ja mulla on ne leveälevyisemmät, tarvisinkohan mä normikokoiset... ;D

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #344 : 16.09.09 - klo:12:07 »
Mä taistelen nykyään ihan päivittäin GHD-rautojen tilaamista vastaan.  ::) Leikkautin polkkatukan, ja niskahiuksia on pakko suoristaa päivittäin, koska muuten ne taipuvat ihan urpon näköisesti ulos ja sivuille. Oon lukenut MUA:n arvosteluja, ja valtaosan mielestä GHD:t on ihan HG-tasoa, sitten on pieni vähemmistö jonka mielestä ne polttaa tukan pilalle. Toki kaikki muotoiluraudat vahingoittaa hiuksia, mutta nämä ovat sitä mieltä että GHD:t on siinä keskivertoa pahempia.

Onko tuo Lookfantasticista saatava "Heat Mat and travel case in one" siis tosiaan samalla kuljetuspussi?