Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 311013 kertaa)

Poissa garme

• HAIRahtanut
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #345 : 16.09.09 - klo:18:04 »
Mulla ei ole yhtään GHD:tä, tarvitsen siis ehdottomasti tuollaisen vaaleanpunaisen, varsinkin kun vaaleanpunainen on maailman paras väri kaikessa, erityisesti elektroniikassa. Kolme muuta suoristusrautaa ei riitä (niistä kaksi onkin kyllä surkeita). Joku vois lahjoittaa GHD:n mulle joululahjaksi.
iHerb alekoodi: FEW484

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 16.09.09 - klo:22:40 »
Onko niissä GHD:n suoristusraudoissa nyt siis ihan oikeasti kokonaan keraamiset levyt vai onko niissäkin vaan pelkästään joku pinnoite, joka ainakin varmasti mun käytössä kuluu hyvinkin äkkiä?  ???
3a/b F ii

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 17.09.09 - klo:10:11 »
^ Yleisestihän puhutaan että levyt olisivat kokonaan keraamiset. Miksi näin informoitaisiin jos asia ei pitäisi paikkaansa?
Tietty piraatti-GHD:t voivat olla asia erikseen.

HUOM! FAQ-osiossa on nyt GHD:n käytöstä ja tilaamisesta ketju, joka perustuu tämän ketjun käyttäjäkokemuksiin. Tein sen siksi, että uudet tilaajat säästävät aikaa hankkiessaan ko. raudat, mutta en voi väittää olevani asiantuntija ko. rautojen suhteen.
Jos siis huomaatte asiavirheitä/puutteita ja viitsitte korjata asioita/täydentää topiccia, niin olkaa kilttejä ja tehkää se :)

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #348 : 17.09.09 - klo:11:54 »
MeNaisissa mainostetaan tuota tämänvuotista babypinkkiä ghd IV styler limited edition -settiä (tulee Suomessa myyntiin tuttuun tapaan lokakuussa) hintaan 295 euroa. :o

Kun tuosta täyskeraamisuudesta on ollut puhetta, niin tässä on kerrottu ghd IV stylerin ominaisuudet (GHD:n omilta sivuilta):

*  New rounder barrel so it's even easier to create perfect curls, waves or flicks, as well as the perfect straight.
* Sleep mode is a built in safety feature that gives you peace of mind by turning off if the ghd IV styler is left unattended for 30 minutes.
* Now with universal voltage for optimum performance wherever you travel.
* Unique digital technology means that the temperature is automatically controlled even quicker for even better styling.
* Advanced ceramic heaters and aluminium plates - The ultimate styling surface for smooth, static free shine.
« Viimeksi muokattu: 17.09.09 - klo:12:07 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 17.09.09 - klo:12:04 »
^ Yleisestihän puhutaan että levyt olisivat kokonaan keraamiset. Miksi näin informoitaisiin jos asia ei pitäisi paikkaansa?

Oon vaan kuullut monista muistakin suoristusraudoista näin puhuttavan vaikkei asia niin olisikaan, ja siksi epäilen. Jospa tuo nyt kuitenkin pitäisi GHD:n kohdalla paikkaansa. :)
3a/b F ii

pla

• Vieras
« Vastaus #350 : 17.09.09 - klo:12:13 »
Nyt ne on sitten täällä, ikiomat ghd:t!!

Onnistuin kuitenkin jotenkin käräyttämään latvat niin, että ne on ihan sellaista miniminikiharaa (siis parin millin säkkärää, kun yritin ihan vaan suoristaa tukkaa). Mistä ihmeestä tämä voi johtua?? Kävin kampaajalla noin kuukausi sitten, joten mun on vaikea uskoa, että latvat olis kovin huonossa kunnossa. Käytin GHD:n omaa lämpösuojaa ja Tigin superstaria ja yritin keskittyä siihen, että hiukset on suojattu kaikkialta. Thoughts, anyone?

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #351 : 17.09.09 - klo:13:30 »
Mulla käy otsahiusten kanssa sama kiharareaktio, koska rauta vain on niille liian kuuma. Ei siinä mitkään lämpösuojat eikä muut ole auttaneet, pakko vain laittaa etuhiukset toisella raudalla, jossa on lämpötilansäätö. Tietenkin voi koittaa, että sammuttaa raudan ja antaa vähän jäähtyä ennen kuin käsittelee noita heikompia kohtia, mutta omassa tapauksessani ei tuokaan oikein toiminut, kun rauta meinasi sitten jäähtyä liikaa.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #352 : 17.09.09 - klo:14:26 »

Oon vaan kuullut monista muistakin suoristusraudoista näin puhuttavan vaikkei asia niin olisikaan, ja siksi epäilen. Jospa tuo nyt kuitenkin pitäisi GHD:n kohdalla paikkaansa. :)

Juu, multakin löytyy ne OBH Nordican punaiset Artistic Straightener-raudat, joita mainostetaan keraamisina, mutta elän siinä uskossa että pelkkä pinnoite riittää tuollaiseen mainintaan. GHD-rautojen kohdalla olen taas kuullut korostettavan, että levyt tosiaan olisivat kokonaan keraamiset.
Ymmärrän kyllä Memmuuh mitä ajat takaa, onhan noissa raudoissa paljon harhaanjohtavaa mainontaa.
Mutta koska monet ovat sanoneet GHD:n käytön olleen pitkässäkin juoksussa paljon hellävaraisempaa, niin kai se on uskottava levyjen olevan kokonaan keraamiset, mikäli hellävaraisuus tuohon ominaisuuteen perustuu.

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 17.09.09 - klo:15:47 »
Joo jospa se sitten niin on.
Kellään täällä GHD:n jo pitkään omistaneellakaan ei ole siis alkanut levyjen pinnat kulumaan? ;D
3a/b F ii

Poissa Manna

• Tukkaguru
« Vastaus #354 : 17.09.09 - klo:15:52 »
^ käytän GHD-rautojani vähintään kolme kertaa viikossa ja niissä ei näy mitään kulumaa. Raudat ovat olleet mulla yli vuoden käytössä. Missään nimessä en ostaisi enää muita rautoja, GHD:t ovat olleet laadultaan ihan omaa luokkaansa kuin jotkut rimpulat  ::)
That’s the thing about life; It is fragile, precious and unpredictable and each day is a gift, not a given right.

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #355 : 17.09.09 - klo:15:59 »
^Sama täällä, raudat on olleet käytössä puolitoista vuotta eikä minkäänlaista kulumaa näy levyissä. Ja käytän 6krt/vk.

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #356 : 17.09.09 - klo:16:03 »
Kytän päivittäin, eivät tosin vuottakaan vanhat mutta ei mitään käytön jälkiä ei näy! Ei ole pahaa edes tehnyt tukalle mutta osa lämpösuojista ei kyllä tämän kanssa suojaa tarpeeksi. Esim. Redkenin iron silkin kanssa tukka oikein kärventyi  :o ja sama ongelma tuntuu olevan monien suihkutettavien kanssa, jossa paljon alkoholia. Lanzan voidemaisen Straitlinen kanssa ei tunnu olevan mitään ongelmaa ja tukkaani voi taivutella päivittäin.

Parit remingtonit tätä ennen kulutin loppuun, se pinnoite irtosi ihan palasina.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #357 : 18.09.09 - klo:15:53 »
Tiistaina tilasin lookfantastic.com:sta GHD suoristusraudan ja sain sen jo nyt perjantaina.
Pienen testikokeilun perusteella oon kyllä aivan rakastunut!  :l
Rauta tosiaan liukuu hiuksissa kuin unelma, ja hiukset suoristuu silkkisen sileiksi jo yhdellä, korkeintaan kahdella vedolla. Normaalisti on saanut aika monesti samasta kohtaa suoristaa ennen kuin oon lopputuloseen tyytyväinen. Myös esimerkiksi latvojen kääntely onnistuu tuolla raudalla ihan hetkessä  :)
3a/b F ii

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
« Vastaus #358 : 25.09.09 - klo:10:41 »
Mäkin tilasin ghd IV stylerin LF:stä (tilaus su, perillä eilen eli to). Tänään testasin ekaa kertaa tositoimissa. Täytyy sanoa että en mä ainakaan vielä ihan kauhean vaikuttunut ole.  :-[  Tuntuu, että levyt on liiankin liukkaat mun hiuksille, suortuvat tuntuu karkaavan sieltä välistä enkä saa taivutussuuntia kohdilleen. (Suoristelen ja taivuttelen siis polkkatukkani hölmösti kääntyviä latvoja aamuisin.)

Vähän harmittaa jos en nyt tykkääkään noista, kauan pohdin hankintaa ja lueskelin arvosteluja netistä jne. No, pitää harjoitella vielä.

Tietääkö muuten joku, raukeaako takuu, jos myyn tuon eteenpäin? Nythän mä olen rekisteröinyt tuon omiin nimiini.

Tristy

• Vieras
« Vastaus #359 : 25.09.09 - klo:10:52 »
^ Mä käytän omaa vastaavaa rautaa samaan tarkotukseen eli lähinnä latvojen kääntämiseen tai suoristamiseen ja tyven kohottamiseen. Itsekään en ollut aluksi ihan vakuuttunut raudasta, mutta muutaman kerran jälkeen taivuttelu sujuu todella nopeasti vanhaan rautaan verrattuna ja taivutuksista tulee luonnolliset. Mulla on liukas hiuslaatu muutenkin, mutta hyvin tuo on hommansa hoitanut silti. Eli älä vielä laita rautaa eteenpäin. :)