Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 295994 kertaa)

Fuchsian

• Vieras
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #375 : 27.09.09 - klo:14:50 »
No kuinka kuumalla siis käristelette sitä tukkaa? Ite oon laittanut aika alhaisiksi, millä kuitenkin hyvä jälki tulee..Babylissillä siis aluksi näin ja sitten piti laittaa täysille ja ei tapahtunutkaan enää mitään. Taisi kuitenkin tässä pointtina olla se lämmönsäätelynamikka, ei niinkään lämpötila? Mielestäni kans tärkeä, kuten taisi..Keesha sanoakin tuossa. Samalla tavalla kuin föönissäkin...

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #376 : 27.09.09 - klo:18:11 »
Mun oli tarkoitus ostaa GHD:n rauta, mutta ei puhettakaan että raaskisin käyttää suoristusrautaan niin paljon rahaa :-X

Mulla ei kovin usein ole suoristusraudalle tarvetta, silloin tällöin olisi vaan kiva suoristella. Olisiko siis jotain suhkoht halpaa ja kohtalaisesti toimivaa suoristusrautaa suositella?
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #377 : 27.09.09 - klo:19:39 »
vidal sassoon nano on huippusöpö ja hyvä.

Myös babyliss wet n' dry on kuuleman mukaan oikein mainio. Suoristaa märätkin hiukset
20 vuotta hiukset päässä!

Fuchsian

• Vieras
« Vastaus #378 : 28.09.09 - klo:08:58 »
Suosittelen ihan samaa Babylissin rautaa, mitä Geronimo. Edullinen ja varmaan kestää pienellä käytöllä vuosiakin, mutta sitä en kyllä tosin lupaa. Mutta mielestäni on tosi hyvä sellaiseen pienemmän luokan suoristeluun.

Hanki ghd sitten, jos tarttet useammin jne.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 28.09.09 - klo:23:01 »
Mun tukassa noi Babylissit ei kyllä toiminut ollenkaan. Samaa kohtaa sai hinkuttaa monta kertaa eikä lopputulos ollut silti samaa luokkaa ollenkaan kun ghd:eilla.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 29.09.09 - klo:07:58 »
Mullakin oli ennen nuo Babylissin Wet n' Dry -raudat, jotka oli kyllä ihan kamalat näin jälkikäteen ghd:hen verrattuna. :P

Mulla on siis ollut ghd IV styler käytössä kohta pari vuotta ja on edelleen kuin uusi, ihan päivittäin en ole kyllä käyttänyt. Lämmönsäädöstä mulla on sellainen käsitys, että ghd säätelee jotenkin automaattisesti sitä lämpötilaa ja sen takia siinä ei ole erillistä säätömahdollisuutta. ???
1c F ii

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #381 : 29.09.09 - klo:14:36 »
Voih kun tekisi NIIN mieli tilata GHD ulkomailta, kysyin omalta kampaajaltani hintaa Suomessa, taisi olla jotain 270 euroo  :o (jos en ihan väärin muista). Hieman vain pelottaa että onnistuuko tilaaminen ja tuleeko se sieltä ehjänä perille tai miten on takuuasioiden laita...  :-\
Tällä hetkellä käytössäni on OBH nordican sellainen punainen rauta, jota olen joitakin vuosia käyttänyt.. hieman alkaa jo takertua hiuksen pintaan ja selvästi repii niitä mikäli hius tarttuu niihin pienen pieniin koloihin (vanhuus taitaa jo iskeä... )

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 29.09.09 - klo:15:21 »
Takuuasiat saa hoitaa ostopaikan kanssa, onneksi tämä sen verran pientä tavaraa että vielä oikeasti voi lähettää Suomen postin hinnoilla jonnekin... Toisaalta tällä hintaerolla voi ostaa vaikka uuden ja silti ollaan vasta lähellä Suomen hintatasoa  ::). Huono tuuri voi käydä mutta onneksi harvemmin. Omani on LookFantasticista.

Tuli muuten mieleen yksi asia tuosta lämmönsäädöstä. Omalla alallani (ei ko tuotteeseen liittyvä) olemme aina huomanneet, että yksinkertainen on kaunista ja KESTÄVÄÄ. Jokainen hilavitkutin ja erikoisuus on aina se, joka sitten menee rikki. Jos nämäkin on suunnattu lähinnä/myös ammattilaiskäyttöön, lämmönsäätöä tuskin tarvitsevat ja koska käyttö on kovaa, saattaisi tosiaan tuo olla juuri se heikko kohta.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #383 : 29.09.09 - klo:17:30 »
Mä en ala, nyt kyllä itken juuri kun piti tilata :'(
Ei voi olla totta, miksi näin...
http://www.beautybay.com/haircare/ghd/pinklimitededitionivstylerboxset/
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Fuchsian

• Vieras
« Vastaus #384 : 29.09.09 - klo:19:40 »
Mun tukassa noi Babylissit ei kyllä toiminut ollenkaan. Samaa kohtaa sai hinkuttaa monta kertaa eikä lopputulos ollut silti samaa luokkaa ollenkaan kun ghd:eilla.

Noh, eihän sitä voi verrata Ladaa ja Audia keskenään ;) Tai voi, mutta ehkä kuitenkin samassa hintaluokissa about hyppivät toisi parempaa vertailukohdetta.

Mulla tuo Babylissin toimi ihan hyvin aluksi, mutta korjaan sen verran että käytin aika paljon ekat puoli vuotta tuota rautaa. Ja sitten tuntui, ettei oikeen enää lähtenyt. Tosin tajusin vasta tässä ihan vasta, että ihan oikeesti se vaan ei enää toimi. Mutta jos harvoin käyttää ja ei ole kokemusta suoristusraudan käytöstä (epävarmaa aktiivisuus sen vempeleen kanssa), niin ehkä kannattaa vähän halvemmalla koklailla.

Ja voihan sitä vaikka lainata joltain kaverilta, jos löytyy? Saa vähä tuntumaa, että toimiiko se rauta itsellä.

Poissa nukka

• HAIRahtanut
« Vastaus #385 : 09.10.09 - klo:16:57 »
Nyt on suoristusrauta hankittu ja mietein tässä että millä keinoilla saan hiuksista samalla tuuhean näköiset kun ne suoristan? Nyt kun olen suoristanut niin tuntuu että hiukset menee ihan päätä myöten.

Otsiksen suoristelu ei onnistu kans millään. Joko ne törröttää silleen tyhmästi eteenpäin tai sitten saan ne ihan klimppeihin ja rasvaisen näköisiksi.
blogi - hius- ja kauneusjuttuja, kasvispainotteista ruokaa, koiria ja luontoa.

Iherb alekoodi: VED234

Poissa Liane

• Hiushörhö
« Vastaus #386 : 09.10.09 - klo:19:08 »
^
Minä teen niin, että vedän raudoilla suortuvan kerrallaan jakauksen yli vastakkaiselle puolelle ja jätän sinne jäähtymään, kunnes olen käsitellyt koko sen puolen. Sitten toinen puoli, ja takahiukset vastaavasti eteenpäin. Tämä toimii ainakin minun puolipitkiin hiuksiini :)

Otsiksen suoristamiseen en oikein osaa sanoa mitään, kun itselläkin suoran otsiksen kanssa oli ongelmia, enkä oikein koskaan oppinut oikeaa tekniikkaa.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #387 : 10.10.09 - klo:05:38 »
Nyt on suoristusrauta hankittu ja mietein tässä että millä keinoilla saan hiuksista samalla tuuhean näköiset kun ne suoristan? Nyt kun olen suoristanut niin tuntuu että hiukset menee ihan päätä myöten.

Otsiksen suoristelu ei onnistu kans millään. Joko ne törröttää silleen tyhmästi eteenpäin tai sitten saan ne ihan klimppeihin ja rasvaisen näköisiksi.

Mulla toimii (tai siis pitkissä toimi, tällä nykyisellä lyhyellä/puolipitkällä en oo kokeillut  ;D) superhyvin kun käsittelin ensin juuret volymasterilla ja vetelin sen jälkeen latvat ja pituudet raudoilla suoriksi.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #388 : 10.10.09 - klo:07:52 »
Mie taas teen volyymiä ennen suoristusta isoilla rullilla, joita laitan joka paikkaan. Annan hiusten kohottua rullissa vähän aikaa ja sitten rulla rullalta suoristan osiot. Tulee volyymiä, jok kestää edes vähän aikaa mun BSL-pituisissa hiuksissa. Jos käyttäisin muotoilutuotteita, kohotus kestäisi varmasti pidempään.

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
« Vastaus #389 : 10.10.09 - klo:15:16 »
^ Mulla on sama kuvio ja sain omani rekisteröityä. Hankin ne myöskin Lookfantasticista. Voisko olla että yhteyksissä on joku bugi, tieto jäänyt välille tms etkä siksi ole saanut postia?
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.