Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296001 kertaa)

Poissa Luurankka

• Tukkaguru
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #390 : 10.10.09 - klo:17:47 »
^ Vastasin aihetta sivuten hiukan pidemmästi aiemmin mutta teksti katosi sattuneesta syystä. Muistaakseni vahvistusmeilin tulemiseen meni 2-5 päivää, en enää tarkalleen muista.

Uskoisin että sun raudat on ihan aidot, don´t worry. Tai sitten munkin raudat on feikit.  ;D
Siivous ilman Tolua on teeskentelyä.
1 c F ii. Vaalea pehko. Herkkä helposti tukkiutuva sekaiho.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #391 : 11.10.09 - klo:20:30 »
Onko kukaan törmännyt missään Revlonin suoristusrautoihin? Bongasin Hobby hallin sivuilta tämmöisen,
 Keraamiset levyt, joissa titaanipinnoite
• Sol-Gel-nanoteknologia
• Suoristuslevyjen koko 25 x 110 mm
• 3 lämpötilaa + LED-näyttö
• Pyörivä johto
• Pituus: 300 mm
• 3 vuoden takuu.

Onkohan ihan surkeaa laatua? Netistä ei oikein löydy mitään vinkkejä tuosta :(
Onko kyseessä sama tuote kuin tämä? http://www.radiokulma.fi/kauppa/cat/product_details.php?p=1111 
« Viimeksi muokattu: 11.10.09 - klo:20:49 kirjoittanut Kevätperhonen** »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #392 : 12.10.09 - klo:19:05 »
Memmuuh: millainen hologrammi sun GHD-raudoissa oli? Itsellä on ilotulitusrakettimainen kuvio jossa lukee teksti original, ei lainkaan samanlainen kuin aiemmissa raudoissa.

Mullakin on siinä keskellä sellainen ilotulitusmainen kuvio, ja sen keskellä on ympyrä jonka sisässä lukee ghd. Sen vieressä lukee sitten original.
Ihan aito tämän minun ainakin pitäisi olla, kun rekisteröintikin onnistui. Itsekkin kyllä ihmettelin vähän tuota hologrammia mutta kerta rekisteröinti onnistui ja muutenkin ihan luotettavalta sivulta tilasi niin kai se sitten on uskottava että aito on. :D
3a F ii

Poissa Nukkumatti

• HAIRahtanut
« Vastaus #393 : 13.10.09 - klo:20:55 »
kevätperhonen, en tehosta tiedä mutta voivitsi miten kaunis kapistus  :l Tuon voisin ostaa ihan vaan ulkonäönkin takia  ;D
« Viimeksi muokattu: 13.10.09 - klo:20:58 kirjoittanut Geronimo »
20 vuotta hiukset päässä!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #394 : 14.10.09 - klo:07:46 »
Mä olen katkera. Gigantissa myydään Babylissin Wet & Dry suoristusrautaa uudella lookilla. Toi mun on vanha ja harmaa ja tylsä ja uus on hienompi musta. Nyyh.  ;D

Edit: Löysin linkin http://www.gigantti.fi/product/pienkoneet/hiustenhoito/ST27E/babyliss-suoristusrauta mutta noita oli kyllä ainakin Tammistossa myymälässä jo viikko sitten. Onkohan tuo parempi kuin vanha vai samoilla ominaisuuksilla?
« Viimeksi muokattu: 14.10.09 - klo:07:50 kirjoittanut Mena »

Poissa mariana83

• Haiven
  • *
« Vastaus #395 : 16.10.09 - klo:19:54 »
Tämän vois ostaakin, magee! :l

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #396 : 17.10.09 - klo:14:51 »
^ Noi on tosi hienot! Voisi ostaa vaikka itselleen joululahjaksi.. Mutta mutta, sivun mukaan eivät painon vuoksi lähetä kuin ainoastaan Englantiin ja Irlantiin :(. Tuleekohan noita mihinkään tänne lähettäville sivuille myöskin? Mä koitin vähän jo googlailla, mutten löytänyt mitään vielä ainakaan.
1b M ii

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #397 : 18.10.09 - klo:23:26 »
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Nea/ Fashioned in Finland

• Tukkaguru
« Vastaus #398 : 19.10.09 - klo:20:12 »
Ihanat  :l.

Ostin Remingtonin miniraudat mutta taidan olla liian tottunut jo ghd:ihin. Eihän nuo luista hiuksissa yhtään niin kivasti. Kurjaa, kun tottuu liian hyvään  :D. Äitini on ilmoittautunut noille käyttäjäksi, jos nyt päädyn mini-ghd:ihin... Eihän nuo siis huonot ole mutta inhoan tukan laittamista niin, etten jaksa yhtään ylimääräistä.
Ei se ole harrastus, jos siihen ei mene kaikki rahat!

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #399 : 20.10.09 - klo:10:19 »
^ Löytyykö sulta edes Visa Electron? Sillä saisit tilattua ghd:t Look Fantasticista, ja säästäisit useamman kympin rahaa, jonka voisi tuhlata sitten hiustenhoitotuotteisiin ;).

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #400 : 20.10.09 - klo:19:16 »
^Ainakin Beauty Baysta löytyy.

http://www.beautybay.com/haircare/ghd/preciousgiftset/

Saako tätä Suomeen sillä joidenkin pinkkien rautojen kohdalla oli joskus, että niitä ei saa Suomeen? Kun kerran se pinkki loppui niin sitten haluan tälläisen. Hinta vain on aika paha kun en tarvitse mitään fööniä.
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Silja

• Vieras
« Vastaus #401 : 20.10.09 - klo:22:24 »
Jee, eka viesti täällä!

Täällä oli puhetta noista Coriolissin mineistä, menin tilaamaan sellaisen, kun LF mainosti tuotteen olevan 110-220V, ja Kanadaan olis tarkoitus lähteä reissuun, ja siellä tosiaan on tuo 110V. No, rauta tuli, kivan kokoinen, paketin kyljessä lukee 110-220V, mutta itse raudassa lukeekin 220-230V!! Laitoin LF:iin mailia, kysyin, että mikäköhän se jännite nyt oikein siis on, ja vastasivat, että koska he eivät valmista tuotetta, mun pitäisi kysyä suoraan Coriolissilta. Laitoin sinnekin mailia, mutta ei ole vielä vastausta kuulunut. Oon ollut tosi tyytyväinen LF:n asiakas jo pitkään, mutta mulle tuli nyt vaan tosi huijattu olo, kun heidän sivuillaan kuitenkin sanottiin, että tuote on dual voltage, siten LF sitä kuitenkin mainostaa ja myy... Eli kysynkin nyt, onko joku täällä sattunut käyttämään kyseistä rautaa ulkomailla, jossa 110V? Toimiiko vai ei?

Ois pitänyt ehkä suoraan budjetoida enemmän ja ostaa ghd, mutta tuon Coriolissin koko ja hinta matkaa ajatellen vain houkutti, Babylissillä pärjään kotosalla, mutta siinä taas ei tuota jännitteenvaihtomahdollisuutta ole. Ja mitään ihmeempää rautaa en siis tarvitsisi, harvoin tulee lähinnä kiharreltua, mutta matkalla tuolla saisi pelastettua ehkä monta huonoa tukkapäivää...

Kiitos jos joku osaa tähän vastata!

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #402 : 20.10.09 - klo:22:28 »
^Ainakin Beauty Baysta löytyy.

http://www.beautybay.com/haircare/ghd/preciousgiftset/

Saako tätä Suomeen sillä joidenkin pinkkien rautojen kohdalla oli joskus, että niitä ei saa Suomeen?

En mä ainakaan huomannut tossa mitään mainintaa ettei sais.
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #403 : 21.10.09 - klo:12:04 »
Oon ollut tosi tyytyväinen LF:n asiakas jo pitkään, mutta mulle tuli nyt vaan tosi huijattu olo, kun heidän sivuillaan kuitenkin sanottiin, että tuote on dual voltage, siten LF sitä kuitenkin mainostaa ja myy...

Ainakin Googlettelun perusteella tuossa minissä on lähes samat mainostekstit joka paikassa jossa sitä myydään, kaikissa näkyi mainittavan myös dual voltage. Samoin valmistajan sivuilla se mainitaan tuon mini-raudan kohdalla. Laitteen tiedothan tulevat kuitenkin loppupeleissä valmistajalta, joten LF tuskin voi tietää jos niissä on virhe - ennenkuin joku käyttäjä mahdollisesti raportoi asiasta. Mutta, jos kerran ostaa raudat nimenomaan reissukäyttöön ja laitteen tiedot osoittautuukin olleen väärin kaupan nettisivuilla, kyllä musta siinä tapauksessa pitäisi saada rahansa takaisin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #404 : 21.10.09 - klo:15:04 »
^^ Nosiis Coriolissin omillakin sivuilla tosiaan sanotaan miniraudoista (http://shop.corioliss.com/Mini-PX1_p_1-16.html): Given its tiny size, the Corioliss PX1 is perfect for travels, and with the included European plug adaptor and dual voltage, can be used internationally.

Vai onko sulla joku muu malli? Eli jos valmistaja itse omilla sivuillaan noin sanoo, niin kyllä mä siihen uskoisin.