Jee, eka viesti täällä!
Täällä oli puhetta noista Coriolissin mineistä, menin tilaamaan sellaisen, kun LF mainosti tuotteen olevan 110-220V, ja Kanadaan olis tarkoitus lähteä reissuun, ja siellä tosiaan on tuo 110V. No, rauta tuli, kivan kokoinen, paketin kyljessä lukee 110-220V, mutta itse raudassa lukeekin 220-230V!! Laitoin LF:iin mailia, kysyin, että mikäköhän se jännite nyt oikein siis on, ja vastasivat, että koska he eivät valmista tuotetta, mun pitäisi kysyä suoraan Coriolissilta. Laitoin sinnekin mailia, mutta ei ole vielä vastausta kuulunut. Oon ollut tosi tyytyväinen LF:n asiakas jo pitkään, mutta mulle tuli nyt vaan tosi huijattu olo, kun heidän sivuillaan kuitenkin sanottiin, että tuote on dual voltage, siten LF sitä kuitenkin mainostaa ja myy... Eli kysynkin nyt, onko joku täällä sattunut käyttämään kyseistä rautaa ulkomailla, jossa 110V? Toimiiko vai ei?
Ois pitänyt ehkä suoraan budjetoida enemmän ja ostaa ghd, mutta tuon Coriolissin koko ja hinta matkaa ajatellen vain houkutti, Babylissillä pärjään kotosalla, mutta siinä taas ei tuota jännitteenvaihtomahdollisuutta ole. Ja mitään ihmeempää rautaa en siis tarvitsisi, harvoin tulee lähinnä kiharreltua, mutta matkalla tuolla saisi pelastettua ehkä monta huonoa tukkapäivää...
Kiitos jos joku osaa tähän vastata!