Kuinka monipuolinen tuo ghd on hiusten muotoilussa? Tai siis että kun minä tälläisenä suorahiuksisena en oikein suoristustoimintoa tarvitse kuin äärimmäisen satunnaisesti, ja enempi kihartelen (tosin sitäkin aika harvoin

), ja nyt ois kaikenkattava rauta hakusessa. Olen vastikään muuttanut omaan huusholliin enkä voi enää siskoni laitteita lainailla satunnaiseen käyttööni

Olen hirveän tarkka siitä, etten turhaan rasita hiuksiani: ne on jo luonnostaan todella ohuet, ja menevät heikkoon kuntoon helposti. Siispä tahdon muotoiluvälineidenkin olevan mahdollisimman hellävaraisia. Sen takia mietin tuon ghd:n hankkimista, hinta kun ei lookfantasticissa ole aivan mahdoton. Mutta otan kyllä mielelläni vastaan suosituksia halvemmista tuotteista, jotka mahdollisesti ajaisi mun käytössä saman asian! Tärkeintä on, ettei rauta raastaisi hiuksia pilalle silloin harvoin kun sitä käyttäisin. Ghdssa vaan epäilyttää se, ettei lämpötila ole säädettävä

Eli siis tiivistettynä: onko ghd paras mahdollinen myös kihartamiseen, ja kannattaako sen hankinta äärimmäisen satunnaiseen käyttöön (vai löytyykö yhtä hellävaraisia rautoja myös halvemmalla)?
EDIT: Tulin kyllä siihen tulokseen että ghd:n hinta kirpaisee toistaiseksi vielä liikaa... että jos niitä halvempia vaihtoehtoja ois jollakulla heittää

siis sellaisia, joilla tosiaan saa myös kiharaa tehtyä...