Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296040 kertaa)

Poissa Nanette

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #420 : 06.11.09 - klo:14:32 »
^Kyllä ne varmaan yleisesti on sellaista 200 astetta. Itse en käyttäisi kylmempää kun saa olla vetämässä sitten yhtä osiota monta kertaa. Tuolla 200 asteella riittää yksi veto ja lopputulos on todella hyvä vaikka rauta on joku OBH Nordican halppis. ;D
Parturi-kampaaja opiskelija jolla on ainainen ongelma omien hiusten kanssa.

Poissa LoveStory

• Haiven
  • *
« Vastaus #421 : 04.12.09 - klo:18:58 »
Heips, liityn GHD:n ylistyskuoroon.  :D Tilasin vastikään IV-stylerin ja olen aivan rakastunut. Minulla on luonnostaan taipuisat, raskaat, mutta vähän pörröiset hiukset. Tuolla niistä saa aivan ihanat hiukset, suorat, paksun tuntuiset ja kirkkaamman vaaleat.  :T Varmasti tulen käyttämään tätä mahtavaa rautaa miltei päivittäin.

Haluaisin kysellä missä te muut säilytätte näitä rautoja? Siinä pahvisessa alkuperäispaketissa?

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 05.12.09 - klo:21:03 »
Onko kenelläkään kokemusta Remingtonin Sleek & Curl raudasta? Käytän rautoja muutaman kerran kuukaudessa lähinnä kihartamiseen ja latvojen kääntämiseen, todella harvoin suoristan hiukset kokonaan. Ghd:t tuntuvat tällä käytöllä vähän liian kalliilta ratkaisulta, joten jotain edullisempaa laitetta olen etsimässä.
« Viimeksi muokattu: 05.12.09 - klo:21:13 kirjoittanut Winnie »
2aMii

Poissa BlueBerry

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 08.12.09 - klo:16:58 »
Tilasin wellan  prostraigh professional -suoristusraudan ja se tuli tänään. En halunnut panostaa mihinkään GHD:en, sillä käytän suoristusrautaa todella harvoin. Kokeilin tuota Wellan rautaa, ja tuntui kyllä ihan hyvältä. Keraamisten rautojen läpi ainakin omat hiukseni liukuvat kuin unelma. Lämpöä ei voi kovin paljon säätää; kaksi vaihtoehtoa; 160 astetta ja 200 astetta. Mutta kyllä tuo rauta tuntuu minulle juuri sopivalta, hintakin oli hyvä (45€). Ja tuli tosi sileät hiukset (voi tosin johtua ainakin osittain L'anzan strait-line smootherista, jota laitoin alle, on muuten aivan ihana tuote!)
Vaalennetut, lantio -pituiset hiukset. Tavoitteena vielä pidempi, hyväkuntoinen letti... iHerb -alennuskoodi ensitilaajalle: VAP865

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #424 : 08.12.09 - klo:21:41 »
Onko kenelläkään kokemusta Remingtonin Sleek & Curl raudasta?

Minuakin kiinnostaisi kyseinen rauta, uusi pitäisi pikaisesti ostaa enkä tiedä päätyisinkö Babylissin vai minkä merkin rautaan  ???

Poissa nuunuu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #425 : 08.12.09 - klo:22:18 »
Mä olen ihan lööv mun uusiin minirautoihin! Tarve suoristukseen ei ole kuin etuhiusten osalta niin nuo ovat kyllä hiton näppärät siihen hommaan. Mun alle kymmenen kertaa palvelleet aiemmat raudat joiden merkkiä en tähän hätään muista sanoivat sopimuksensa irti jo, ja kun tuollaisia minirautoja olin katsellut jo pidempään niin ne hankin testiin. Noi toiset aion kyllä antaa broidilleni katsottavaksi, suorastaan kohtuutonta että mun käyttökertojen jälkeen kosahtavat jo, eivät siis lämpene enää ollenkaan.

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #426 : 26.12.09 - klo:13:03 »
Hellou!

Ostin kuule ennen joulua Babylissin wet & dry keraamisen suoristusraudan. On kuulemma suomen suosituin malli. Max lämpötila jopa 230 astetta! Kokeilin permamentattuun tukkaani, joka oli aavistuksen vielä kostea suihkun jälkeen - aivan MAHTAVA tuote! Suoristi pehmeästi kuin unelma eikä katkonut tukkaani. Plussaa siittä että tukkaa voi suoristaa kosteanakin, huomasin että silloin tulee maksimoitua silein tulos. Suoristus pysyi myös todella hyvin, eikä permanenttini ruvennut kihartumaan päivän aikana. Pysyy parikin päivää aivan sileänä, varmaan pidempäänkin mutta tukka rupesi rasvoittumaan niin oli pakko pestä. : ;D

Oon todella tyytyväinen. Hintakin ei ollut kuin vaivaiset 35 euroa ja prismasta ostin. Ja lämpötilassakin portaaton säätö. Tosi hyvä tuote, tekis mieli suoristella joka päivä :D

Mitähän se tukka tykkää suoristelusta, vaikka pistän ainakin 3 eri latva/lämpösuojaa alle? :D
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 03.01.10 - klo:11:59 »

Minuakin kiinnostaisi kyseinen rauta, uusi pitäisi pikaisesti ostaa enkä tiedä päätyisinkö Babylissin vai minkä merkin rautaan  ???

Eilen ostin Sleek&Curlin pitkän pohdinnan jälkeen (n. 40e). Päätin testata halvemmalla raudalla, tuleeko sitä käytettyä niin aktiivisesti, että voisi panostaa GHD:n seuraavaksi (epäilen etten jaksa kuitenkaan pitkällä aikavälillä innostua...).
Hain omani Anttilasta ja sainkin käydä samantien vaihtamassa raudan, koska toisessa levyssä oli julman näköinen naarmu valmiina.

"Opetusdvdssä" oli omituinen juttu, että kampaaja siinä lausui heti "Voit käyttää lämpösuojaa raudan alla jos haluat, minä en käytä...". Muuten ihan hyviä perusjuttuja raudan käytöstä, kampausvinkit nyt oli vähän väkisin väännettyjä.

Itse rauta ei todellakaan kuumene luvatussa 30 sekunnissa, kyllä siinä 3-5 minuuttia menee että lämpö tasaantuu haluttuun. En myöskään hiffannut mistä lämpö lukitaan rautaan,koska en tajunnut ohjeista mikä "-" nappula oikein on :D Mutta eipä niitä säätönappuloita tule paineltua käytön aikana muutenkaan...

Lisäksi raudan lukitusjousi paukahtelee ärsyttävästi lämmön vaikutuksesta.  Lisäksi rauta on vähän kömpelö, mutta varmaan kaikki raudat on aloittelijan käsissä.

Rauta on kuitenkin helppo käyttää, ei ole montaa nappulaa. Lämmönsäätö on hyvä. Oma paksu luonnonkihara ei suoristu kunnolla alle 180 asteessa, mut tuossa taitaa olla skaala 150-230 jos muistan oikein.

Hiukset liukuu ihan kohtuuhelposti levyjen välissä. Tosin alkuun levyt haisee kuumetessa vähän omituiselle.

Suoristus pysyi ihan hyvin yön yli eikä aamulla tarvinnut alkaa laittamaan sen kummemmin. Kiharoita en ole kokeillut tehdä, koska hyvä että osaan vielä edes suoristaa.

En nyt erityisen rakastunut ole, mutta tuntuu ajavan asiansa. Plussaa on ehdottomasti 3 vuoden takuu, jos raudan pinta kuluu siinä ajassa puhki, uuden saa takuuvaihdolla.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Grapefruit

• Haiven
  • *
« Vastaus #428 : 03.01.10 - klo:15:38 »
^ Käsittääkseni tuolla "-" napilla tarkoitetaan ihan sitä lämmönsäädön miinusnappulaa. Eli sitä pitkään painettaessa pitäisi näyttöön ilmestyä pieni lukko tms.  :)

Edit. Näin siis ainakin muissa Remingtonin raudoissa.
« Viimeksi muokattu: 03.01.10 - klo:15:44 kirjoittanut Grapefruit »

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 03.01.10 - klo:16:13 »
^ ahaa, kiitos kun neuvoit idioottia  ;D
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa caessa

• Tukkaguru
« Vastaus #430 : 05.01.10 - klo:00:12 »

Itse toivoin juuri kyseistä rautaa joululahjaksi toissa vuonna (-08) ja hyvin on toiminut. Kiharat ja laineet onnistuu pienen ja kärsivällisen opettelun jälkeen ja suoristuskin kestää hyvin hiuksissa. Paljon parempi ainakin kuin aikaisempi suoristusrauta, joku Princess -merkkinen halpis ::)... Alussa tuntui kuivattavan yllättävän paljon hiuksia, mutta en enää ole huomannut samaa. Voi olla että oma tukka oli siinä vaiheessa jo muutenkin niin kamalassa kunnossa vaalentelujen jälkeen, että se mahtoi vaikuttaa asiaan...

Mutta pointti oli: Hyvä hinta-laatusuhde ja ajaa asiansa, ei ole mitään valittamista :).

Nanuski

• Vieras
« Vastaus #431 : 05.01.10 - klo:12:56 »
Ostin itselleni synttärilahjaksi (pikkuisen ennakkoon) suoristusraudan, jee!
Eli Rowentan Eliten matkaversion, niitä laattoja voi liikutella. Vielä en ole testannut mutta ihan pätevältä kapineelta vaikutti.
Onko kellään tästä kokemuksia?

Muoks. merkki oikein
« Viimeksi muokattu: 08.01.10 - klo:16:26 kirjoittanut Nanuski »

Untitled

• Vieras
« Vastaus #432 : 19.01.10 - klo:18:09 »
Eilen saapui paketti lookfantasticilta, jonka sisään kätkeytyi GHD:n suoristusrauta + hiustenhoitotuotteita. Pääsinpä sitten testailemaan rautaa tänä aamuna ja pakko sanoa että laite oli aivan ihana.  :l

Poissa FairyTale

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 20.01.10 - klo:22:48 »
Mä sain joululahjaksi GHD:n Precious-setin, ja nyt kun olen päässyt kokeilemaan sitä muutamia kertoja, täytyy kyllä kehaista, ettei sitä turhaan ole hehkutettu. On kyllä niin mainio peli, että. Aiemmin mulla on ollut Remingtonin rauta, ihan hyvä kapistus toki sekin, mutta GHD tosiaan kuumenee parissa sekunnissa, liukuu kuin unelma, ja jälki pysyy hyvin. Tietysti pohjalla on lämpösuojia. Vielä en ole kokeillut suoristusta tuolla, mutta kiharat alkaa jo onnistumaan, ja mun puolipitkän saa laitettua muutamassa minuutissa valmiiksi, ihan supernopeaa ja helppoa!
1b M ii

Poissa Tiinaliina

• Hiushörhö
« Vastaus #434 : 23.01.10 - klo:11:35 »
Mikä on juuresten suosikki noissa mini/matkaraudoissa?

Otsatukan leikkauttaumisen seurauksena tarvetta tuollaiselle kyllä saattaisi olla, meikäläisen silmiin ei ole matkakokoisista sattunut juuri muita kuin Remingtonin Straightini ja kampaamoissa myytävät Simin värikkäät pikkuraudat.