Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296041 kertaa)

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #435 : 25.01.10 - klo:22:27 »
Suunnittelin ostavani Babylissin pro 230 Wet & dry raudan, mutta huomasin kaupassa samasta mallista olevan kahden hintaista versiota, n.34 euroa ja 44 euroa. Kalliimpi on varmastikin uudempi malli, mutta onko joku kokeillut onko raudoilla mitään huomattavaa eroa? Lisäksi tutkiskelin rautaa tarkemmin, niin kummassakin mallissa toista levyistä pystyi hieman liikuttelemaan, eli levy ei ollut täysin kiinni raudassa..?  :o  Liikahtelu oli kuitenkin todella minimaalista, mutta silti rauta jäi vielä kaupan hyllylle. Onkohan tämä liikkuminen ihan normaalia? Pystyykö tuolla raudalla muuten tekemään kiharoita?

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #436 : 25.01.10 - klo:23:00 »
Eikös se ole ihan tarkoituksellinen ominaisuus, eli kelluvat keraamiset levyt. Niiden ei kuulukaan olla täysin kiinni vaan joustaa hieman. Itse en kyllä ollut kyseisiin rautoihin tyytyväinen eli ei jaksaneet ainakaan mun tukkaa juuri suoristaa, niinpä myin ne kirppiksellä kympillä pois.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #437 : 26.01.10 - klo:10:47 »
^ ok, selvä juttu, en ole kuullutkaan tollaisesta kelluvasta ominaisuudesta.. :)  hmm.. noista Babylissin raudoista taitaa olla kahdenlaista mielipidettä, joten en nyt sitten tiedä uskallanko ostaa niitä. Olen kohta kummiskin jo melkein vuoden verran suunnitellut uuden raudan ostamista (tämänhetkinen on OBH-nordican se punainen) kun vanha alkaa jo elää viimeisiä hetkiään... Kun vain tietäisi minkä raudan sitä ostaisi... Mieluiten alle 50 euron  ;D Vaikeaa!

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #438 : 26.01.10 - klo:11:40 »
Mulla oli aikoinaan Babylissin joku Wet&Dry rauta, mutta en ollut tyytyväinen siihen. Mulla on luonnostaan suora tukka, ainoastaan hieman epämääräistä lainetta silloin tällöin, eikä Babyliss jaksanut suoristaa sitä. GHD on oikeasti ihan huippu, sillä saa todellä suoran ja sileän lopputuloksen. Kallishan se on mutta mun tukassa ei toimi muut raudat.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #439 : 26.01.10 - klo:13:08 »
Ja jos joutuu ostamaan edullisempia rautoja useammat, niin kannattaa myös miettiä kummat tulee loppupeleissä kalliimmiksi, kun parien 50 -60 euron markettirautojen hinnalla saisi jo ghd:n. ;)
1c F ii

Poissa Hermione

• Tukkaguru
  • "I´m sure we´ll all be great friends."
« Vastaus #440 : 26.01.10 - klo:17:36 »
Sain vihdoin pitkän odottelun jälkeen Trendin tilaajalahjana luvatun miniraudan. Tähän on siis todella hyvä! Liukuu vaivattomasti hiusten läpi (vaikka olis mömmöjäkin alla) ja kihartaa hyvin. Suoristukseen en ole vielä käyttänyt, kiharrusominaisuus on tärkeämpi. Lämpenee aika nopeasti, ohjeessa taidettiin puhua minuutista, mutta nopeamminkin voi jo käyttää. Vanha OBH punainen meni aika-ajoin oikosulkuun, joten se saa nyt hyvillä mielin lentää pihalle!
Hiukset keskiruskeat, luonnontaipuisat, 2b/cMii, tarkempaa esittelyä ja kuvia täällä.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #441 : 26.01.10 - klo:19:23 »
Ja jos joutuu ostamaan edullisempia rautoja useammat, niin kannattaa myös miettiä kummat tulee loppupeleissä kalliimmiksi, kun parien 50 -60 euron markettirautojen hinnalla saisi jo ghd:n. ;)

Olen samaa mieltä ja ghd:n hankinta on ollut mielessä useammin kuin kerran  :D
Nyt kuitenkaan oma rahatilanne ei salli ghd:n hankkimista,joten jokin edullisempi vaihtoehto olisi löydettävä ja mahdollisimman pian. Tämänhetkinen rautani nimittäin raastaa jo hiuksia aikalailla kun kulumia on tullut pinnoitteeseen. Lisäksi käytän rautaa suhteellisen harvoin, max. kerran viikossa tai kahdessa.

Poissa Kevätperhonen**

• Hiushörhö
« Vastaus #442 : 28.01.10 - klo:10:53 »

Poissa Maria

• HAIRahtanut
« Vastaus #443 : 04.02.10 - klo:00:39 »

Mistä hesasta saa ostettua Sim Tiny Detailer miniraudan?olisin todella kiitollinen avusta <3 :)

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #444 : 04.02.10 - klo:07:41 »
^Eilen näin Atomitie 5:ssa Hairstoren ystävämyyntihässäkässä noita kaupan. Tädit kovasti selitti että juu nää on vaan messuilla ja tälleen myynnissä mutta eiköhän niitä saa ihan liikkeistäkin missä Simiä käytetään. Ainakin Simin nettisivujen mukaan.
1a F ii Tukkakuva

nazu

• Vieras
« Vastaus #445 : 06.02.10 - klo:00:53 »
Kauanko teillä on viime aikoina kestänyt lookfantasticista tuon ghd:n toimitus? Tilasin itse tossa tiistaina ja hirvittää ajatus että paketti olisi hukkunut  :'(, isosta rahasta kuitenkin kysymys.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #446 : 06.02.10 - klo:12:29 »
Kauanko teillä on viime aikoina kestänyt lookfantasticista tuon ghd:n toimitus? Tilasin itse tossa tiistaina ja hirvittää ajatus että paketti olisi hukkunut  :'(, isosta rahasta kuitenkin kysymys.

Monet ovat saaneet odotella pakettiaan toista, kolmattakin viikkoa. Jos ulkomailta tilaa, niin ei se ole mikään itsestäänselvyys että paketti on ovella jo muutaman päivän sisällä.
Jos pakettia ei ala kuulumaan muutaman viikonkaan kuluttua, niin sitten ota yhteyttä Lookfantasticiin.

nazu

• Vieras
« Vastaus #447 : 08.02.10 - klo:17:03 »
Ok, hyvä tietää... Aika kumma kun Britannian ebaystä tulee joskus jopa kolmessa pvässä! Höh. Voipi olla että tukli tänää, kun tuli saapumisilmoitus postista  :) :) :)

hooams

• Vieras
« Vastaus #448 : 12.02.10 - klo:01:34 »
Helou! Onko joku joutunut korjauttamaan ulkomailta ostettua rautaa? Osaavatko tavalliset sähköliikkeet homman? Oma rauta nyt viikon rikki ja pikku paniikki jo iskee, kun tarvin koulussa myös sitä. Rauta on aito, mutta pari vuotta vanha ja takuu ummessa. Tippui lattialle eikä enää lämpee :'( Voipi olla korjaaminen kallista puuhaa, funtsin tässä ostanko uuden raudan..

Viesti siirretty tänne suoristusrautoja koskevaan ketjuun.
« Viimeksi muokattu: 12.02.10 - klo:11:51 kirjoittanut Penny »

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #449 : 12.02.10 - klo:21:28 »
En ole korjauttanut suoristusrautaa mutta luulisin että parin sadan vehjettä vois jo kannattaa korjata. Noille korjauksillehan voi laittaa jonkun hintarajan, vaikka 50e että jos korjaus maksaa alle sen niin ne korjaa sen ja jos menis yli niin ne soittaa sitten ja kertoo mitä se maksaisi.

Mä en tajua miksei ghd:ssä voi olla lämmönsäätöä  ??? Ostaisin sen heti jos siinä olis.
« Viimeksi muokattu: 17.02.10 - klo:21:06 kirjoittanut Luscious »
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...