Mulla on ollu noin vuoden käytössä Remingtonin Sleek & Curl. Sitä ennen oli BaBylissin Wet & Dry (vanhempi hopea versio), joka oli ihan ok, mutta siitä kului muoviset reunat vuodessa tosi pahasti ja niitä sai olla joka välissä putsaamassa. Itse levyt oli ihan kunnossa, mutta kun käytän nimenomaan muotoiluun, en suoristamiseen niin ne takersi, jos oli vähänkään likaiset.
Remington on kyllä muutenkin parempi: liukuu paremmin, täysin pyöristetyt reunat eli sopii juuri muotoiluun, helpompi kihartaa (BaBylissillä en koskaan oppinut). Nyt vaan tuntuu, että Remintonissa ois levyt jotenkin kuluneet, koska niitä on hankalampi puhdistaa, niissä ei siis näy mitään kulumajälkiä kuitenkaan. Tai sitten ne on vaan päässy pinttymään ja pitäis pitää niistä parempaa huolta.
Käytän rautoja kuitenkin joka päivä - joka toinen päivä eli kovalla kulutuksella on. Mulla on kuitenkin ohuet lasimaiset hiukset, joten en aio hankkia ghd:tä, koska siinä ei saa lämpötilaa säädettyä ja 200-220 astetta on todellakin liikaa.