Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 295995 kertaa)

matami

• Vieras
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #495 : 11.05.10 - klo:21:31 »
Onko kellään kokemusta Braun satin hair 5 multistyleristä/ muista satin hair sarjan suoristajista? Nuo "joustavat" levyt epäilyttää että mitenhän lie käytännössä toimii.. hirvee pähkäily ostaisko ton multistylerin, ghd:n vai remingtonin shine therapyn  0_0

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #496 : 11.05.10 - klo:22:01 »
Tuosta Braunista en osaa sanoa mitään, mutta Remingtonilla (vaikka kehuttu rauta sekin toki on) ja GHD:llä on enää sen verran vähän hintaeroa, että niiden väliltä valitessa sijoittaisin ehkä GHD:hen.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa QueenOfWinter

• HAIRahtanut
« Vastaus #497 : 12.05.10 - klo:15:13 »
Ostin tänään halpahallista Babylissin straight 200 raudan. Pienikokoinen ja näyttää kätevältä. Saa nähdä miten pelittää.

Poissa kuku

• Tukkaguru
« Vastaus #498 : 12.05.10 - klo:16:12 »
Multa löytyy Wahl Cutek suoristusrauta vaaleanpunaisena <3 Toimii loistavasti, suoristaa hyvin ja kuumenee melko nopeasti. Olen ollut todella tyytyväinen! Kampaamosta ostin, maksoi 59€.
2a F ii – Iho: kuiva

matami

• Vieras
« Vastaus #499 : 13.05.10 - klo:10:56 »
Osaisko joku kertoo onko Remingtonin Shine Therapy raudassa kokokeraamiset suoristuslevyt? Oon koittanu ettiä tietoo vaan ei löydy tai sit en vaan osaa. Tai kyllähän tuotetiedoissa mainitaan "keraamiset suoristuslevyt" mutta otappa sitten selvää onko ne vaan keraamisesti pinnotetut, niinkuin useimmissa.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #500 : 16.05.10 - klo:06:45 »
^Voithan soittaa/lähettää mailia suoraan maahantuojalle ja kysyä sieltä.
Oman käsitykseni mukaan GHD:t olisivat markkinoiden ainoat täyskeraamiset raudat ja kaikki muut pinnoitettuja. Aiheesta on kyllä keskusteltu aiemmin laajaltikin täällä, mutta en muista ihan tarkkaan mikä oli lopputulema.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Pippi

• HAIRahtanut
« Vastaus #501 : 17.05.10 - klo:21:35 »
Eilen kokeilin ensimmäistä kertaa ghd:tä. Yritin tehdä sillä kiharoita. Sain latvoihin jotain kieppiä aikaiseksi.. Se oli tosi hankalaa! Hiussuortuva ei pysynyt hyvin siellä rautojen välissä vaan lipsahti alemmaksi.
Kaverini näytti mallina itselleen tekniikan ja sille tuli aivan täydellinen, pompahteleva kiehkura. Kun ysti yritti mulle tehdä niin eipä jäänyt kun latvaan.. Onkohan mun hiukset sitten liian pitkät suoristusraudalla kiharrettavaksi?

Mulla käy samalla tavalla, hiukseni lienevät suunnilleen yhtä pitkät kuin sinulla. Vielä pari vuotta sitten kiharrus onnistui. Saako joku pitkätukkainen (mitta suunnillee vyötärölle) kiharrettua muutakin kuin latvaa?

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #502 : 26.06.10 - klo:01:36 »
Voi että kun polttelis tilata GHD:t, mutta kun en vaan tunnu pääseväni yli siitä seikasta että haluaisin niiden olevan pinkit ja tällä hetkellä sellaisia ei ole missään luotettavista nettikaupoista myynnissä. Oon haaveillu kyseisistä raudoista nelisen vuotta ja tuolloin ihastuin nimenomaan silloisiin pinkkeihin rautoihin ja ne on jääneet pakkomielteeksi. Viime syyskuussa kun tuli 2009 mallisto olin tosi pettynyt kun raudat olivatkin vaaleanpunaiset kun haluaisin nimenomaan ne hot pinkit ja mieluiten vielä silleen että levytkin olisivat pinkit (eli vuoden 2008 malli). Nyt kun rautojen osto oikeasti olisi edessä on nuo vauvavaaleanpunaisetkin alkaneet näyttää ihan siedettäviltä (ainakin perusmalliin verrattuna) mutta eipä niitäkään enää saa. Nyt sitten tappelen itseni kanssa että pitäisikö odottaa muutama kuukausi kun luultavasti syyskuun tienoilla julkaistaan taas 2010 Roosanauha-kampanjaa tukevat raudat, vai pitäisikö yrittää päästä yli turhamaisuudestaan ja ostaa perustylsät raudat jo nyt. Oon kuitenkin odottanut jo niin monta vuotta että sitten jos uusi malli osoittautuukin tosi hienoksi harmittelen sitä varmaan aika kauan :(

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #503 : 28.06.10 - klo:13:10 »
^ Ihanaa, tämä on taas oikein kirjaesimerkki tosineidistä. :D Viestisi sai tosi hyvälle tuulelle, kyllä me naiset vaan ollaan niin mahtavia!

Itsellä ei GHD-kuumetta ole juuri tällä hetkellä, mutta aina tasaisin väliajoin se iskee. Olen nimenomaan niiden pinkkien perään haikaillut, tosin enemmän taitaa omalla kohdalla silti olla se hinta ongelmana. Mutta niinhän se on, että jos satsaa johonkin asiaan näinkin suuren summan rahaa, niin haluaa sen asian sitten olevan täydellinen kaikin puolin, väriä myöten. Mielestäni kannattaa siis vaan Superstar odottaa, jos kerran on mahdollista, että se hot pink -versio kuitenkin tulee vielä myyntiin!

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #504 : 01.07.10 - klo:14:09 »
Mulla onkin hot pinkit, lällällää.  >:D
Mutta oikeastaan olen miettinyt että ehkä ne ei ole välttämättä ihan niin hyvät kuin se perusmalli. Tai sitten vain kuvittelen että liukuu vähän heikommin kuin kampaajan raudoilla, tosin kampaajathan saa muutenkin kaiken tuntumaan niin helpommin. Aidot kyllä ovat, eli ei voi siitä johtua.

Poissa Superstar

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #505 : 06.08.10 - klo:19:37 »
En kestä! Nyt ne "pinkit" GHD:t on sitten tulleet, mutta nehän on vain valkoiset pinkillä rautaosalla ja printillä. En mä nyt sellaisiakaan halua! Sitäpaitsi ne maksaa ihan liikaa siihen nähden että mukana tulevat kylkiäiset on ihan surkeita. Ei kai auta muu kuin jatkaa täydellisten rautojen odottelua :)

Poissa Kukka

• Tukkaguru
« Vastaus #506 : 25.08.10 - klo:14:36 »
Sain viime viikolla GHD suoristusraudan. Odottelin ilmeisesti aivan liian taivaallista suoristuskokemusta, kun kuitenkin petyin.  ;D On kevyehkö ja liukuu kivasti hiuksessa, mutta hutera. En ainakaan ensikokemuksilla koe sitä hintansa vertaa paremmaksi kuin Remingtoniani. Mutta jatketaan harjoituksia.

Poissa Liitura

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #507 : 01.09.10 - klo:11:57 »
Minun täytyy nyt jostain kumman syystä saada normikokoisen raudan rinnalle minisuoristusrauta. Nyt tulikin sitten sopivasti HairStorelta tarjouskuponki Eclipsen raudasta ja suoristussuihkeesta, ja nehän tietenki pitää sitten kaupasta noutaa... Ehkä sillä olisi helpompi tehdä kiharaa lyhyempään tukkaan :3

Poissa -j-

• Tukkaguru
« Vastaus #508 : 07.09.10 - klo:12:28 »
Osaisiko joku kertoa, paljonko GHD:t maksaa Suomessa nykyään?

Yritin netistä etsiä, niin löysin vain pari nettikauppaa, toisessa hinta IV stylerille on n. 200e ja sitten oli toinen tosi epäilyttävän oloinen nettikauppa, jossa hinta olisi muka 82 euroa tms. On kyllä niin hoonolla soomella tehty nettisivut, ja hinnatkin epäilyttävät, eli en tuolta kyllä mitään tilaisi... Päivän naurut kyllä sai, kun luki sivuja : http://www.ghdsuomi.com/return-exchange   ;D

Mutta joo, olen myymässä omia rautojani kaverille ja tahtoisin vähän tietää, paljonko niistä kannattaa pyytää.
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Herbina

• HAIRahtanut
« Vastaus #509 : 07.09.10 - klo:13:30 »
Osaisiko joku kertoa, paljonko GHD:t maksaa Suomessa nykyään?

Suositushinta on 199 €.

Tuo halpiskauppa myy feikkejä. Tosi törkee saitti muutenkin, varmaan jollain babelfishillä käännetty englannista suomeksi.