Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296009 kertaa)

Poissa -j-

• Tukkaguru
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #510 : 07.09.10 - klo:15:26 »
^
Kiitos vastauksesta!
2c ii. Kasvatusprojekti käynnissä...

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #511 : 13.09.10 - klo:10:24 »
Kuinka paljon pienempi tuo GHD:n IV Ministyler on verrattuna IV Styleriin? En ole koskaan ylipäätään nähnyt noita minisuoristajia missään (kai ::)?), joten mulla ei ole mitään käsitystä. Tuli vaan mieleen, että oliskohan tuo kätevä matkalla mukana, jos suunnilleen vain otsatukkaa ojennukseen laittaa. Jonkin aikaa on käytössä ollut tuo IV Styler entisen Vidal Sassoonin tilalla ja tykästyinpä hyvinkin, vaikka kyllähän hirvitti laittaa rahaa niin paljon yhteen tukkalaitteeseen  :-\.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa Aquatar

• Tukkaguru
« Vastaus #512 : 13.09.10 - klo:13:17 »
^ Itse laite on samankokoinen kuin normaalikokoinen GHD, mutta levyosa on n. puolet kapeampi kuin tavallisessa. Eli siinä mielessä ei kannata ajatella että olisi kuin minisuoristaja, nämä vaan on tarkoitettu lyhyille hiuksille :)

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #513 : 13.09.10 - klo:14:00 »
^Kiitos vastauksesta :). Juu no sitten en haaskaa rahoja tuohon, kuvittelin tuon olevan kaikessa suhteessa pienempi.
Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann

Poissa lindaw

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #514 : 20.09.10 - klo:21:37 »
Sain kaveriltani tänään ghd:n lainaan, ja olen jo ihan rakastunut siihen! Mulla on itselläni joku Remingtonin rauta, ja tolla ghd:lla saa paljon helpommin tehtyä kiharaa. Tai täytyy vielä kokeilla Remingtonilla, jos olenkin vaan yhtäkkiä tajunnut sen oikean tekniikan.
1c M ii

Poissa zubi

• Tukkaguru
« Vastaus #515 : 21.09.10 - klo:20:39 »
Mulla on suoristusraudan käyttölakko meneillään. Olen ghd-riippuvuudessani onnistunut saamaan latvat hampuksi ja nyt kun kävin viikko sitten leikkauttamassa huonot pois, aion vältellä raudan turhaa käyttöä (ts. suoristus max kerran viikossa). Toistaiseksi menee ihan hyvin - kyllähän nuo latvat kääntyilee ihan mihin sattuu välillä ja look on sen ansiosta aika perusteellisen tyttömäinen, mutta kaipa silti ihan ok. Tuntuupa sitten mahtavalta harvemmin kun saa raudalla muotoillut hiukset.

Poissa Hilippa

• Tukkaguru
« Vastaus #516 : 03.10.10 - klo:10:36 »
Pienen hetken jo harkitsin ghd:n tilaamista, mutta päädyin kuitenkin lopulta ostamaan Sokoksen 3+1 päiviltä BaByliss-raudan hintaan 19,95 :) Loppujen lopuksi käytän suoristusrautaa kuitenkin vain muutaman kerran viikossa ja tuolloinkin vain kerrostettujen latvojen "siistimiseen". Näin vähäisellä käytöllä en siis viitsinyt (vielä ainakaan) ghd:n hintaista rautaa hankkia. Muutaman päivän olen tässä nyt BaBylissaa käytellyt ja hyvin tämä kelpaa mun tämän hetkisiin tarpeisiin.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #517 : 01.11.10 - klo:00:52 »
Innostuin tänään ostamaan kolme schwarzkopfin tuotetta Anttilasta kun kaupanpäälle sai minisuoristusraudan. Aika vempulalta laitteelta rauta vaikuttaa, mutta huomenna ajattelin testata saako 160 asteen lämmöllä etuhiuksia kääntymään mihinkään. Minisuoristusrauta olisi kätevä (toimiessaan) taltuttamaan myös miehen aamupehkoa, ettei aina tarvitsisi kastella jos jostain kohtaa hiukset sojottaa väärään suuntaan.

Poissa RockQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #518 : 01.11.10 - klo:15:03 »
Mua on alkanut myöskin houkuttamaan GHD. En siis ole koskaan kokeillut (en tiedä mitä kampaaja käytti, en älynnyt katsoa), olen ihan vaan yleisen hehkutuksen uhri :D Mulla on käytössä kaverilta saatu vanha Babyliss ja joku random minirauta. Pitäis päästä kokeilemaan sitä GHD:tä, onko se nyt niin upea kuitenkaan. Hyvät veronpalautukset tulossa, ajattelin että jos hankin niin joululahjaksi itselleni sitten.
Kerrostettu kihartuva hennapolkka
www.siameselipstick.com

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #519 : 01.11.10 - klo:15:13 »
Innostuin tänään ostamaan kolme schwarzkopfin tuotetta Anttilasta kun kaupanpäälle sai minisuoristusraudan. Aika vempulalta laitteelta rauta vaikuttaa, mutta huomenna ajattelin testata saako 160 asteen lämmöllä etuhiuksia kääntymään mihinkään. Minisuoristusrauta olisi kätevä (toimiessaan) taltuttamaan myös miehen aamupehkoa, ettei aina tarvitsisi kastella jos jostain kohtaa hiukset sojottaa väärään suuntaan.

Mä kans sorruin tähän tarjoukseen. :D

Eihän tuo nyt mikään älyttömän hyvä rauta ole, mutta tosi kätevä esim. matkoilla semmoseen vähän pienempään laittamiseen ja siistimiseen. :) En kyllä koko päätä tällä lähtis suoristamaan, tai luulen että ei pitäis mulla ainakaan suoristuksia kovin pitkään eikä tulisi kovin nättiä jälkeä, eli ei mulle kyllä yksistään todellakaan riitä. Mutta semmoseen oon käyttänyt jos vaikka oon jossakin yökylässä niin vaikka aamulla vähän vanhoja suoristuksia korjailee kun yöllä hiukset sotkeutuu, ja tässä tarkoituksessa on kyllä ihan asiansa ajanut. Ei tarvitse ghd:tä mukana kantaa noin pienen takia. :)

Ja ei tosiaankaan kyllä kalliiksi tullut, kun ostin 3 jotain sävytettä, joille yhteensä tuli hintaa 6 euroa.
3a F ii

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #520 : 01.11.10 - klo:19:47 »
Mua nyt vähän kismittää, että ostin kalliin GHD:n kun kaverini Braunin Satin Hair -suoristin tekee oikeasti yhtä hyvää jälkeä. Siinä on lisäksi lämpötilan säätö ja tuntuu että sillä tukka pysyy suoranakin kauemmin.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #521 : 02.11.10 - klo:08:37 »

Mä kans sorruin tähän tarjoukseen. :D
Eihän tuo nyt mikään älyttömän hyvä rauta ole, mutta tosi kätevä esim. matkoilla semmoseen vähän pienempään laittamiseen ja siistimiseen. :)

Mie tartuin tuohon tarjoukseen jo aikaisemmin Cittarissa.
Mun mielestä tuo rauta on ollut ihan toimiva kaupanpäällinen. Toimii mulla etutukan laittoon todella hyvin ja kuumuukin hyvin, jopa liian kuumaksi mun makuun. En tosin koko päätä alkaisi tuolla suoristamaan, en ole edes yrittänyt.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa Liina

• Hiushörhö
« Vastaus #522 : 03.11.10 - klo:17:04 »
Jouduin eilen käydä palauttamassa Remingtonin Sleek & Curl rautani. Käytin niitä 1 v 8 kk melkein joka päivä (muotoiluun) ja viime viikolla huomasin, että pinnote on rikkoutunu muutamasta kohdasta raudan reunasta. Hiukset takersi niihin. Onneksi sain uudet tilalle samantien ja lähetti vanhat maahantuojalle. Muuten oon tykänny noista tosi paljon.

Luin Remingtonin käyttöohjeesta että "muotoilutuotteiden käyttö hiuksissa saattaa vaurioittaa pinnoitetta" tai jotain sinne päin.  ::) Tuli vähän sellainen olo, että mihinköhän nää on sitten tarkoitettu...

Seuraavaksi on kait sitten hankittava ghd:t.
1aFii Hiukset piikkisuorat ja lasimaiset, paljon pyörteitä. Pituus vaihtelee lyhyestä polkasta olkapäille. Suosikkeja: Faith in Nature sh&c, Forme muotoilutuotteet

Poissa Neo

• Tukkaguru
« Vastaus #523 : 23.11.10 - klo:10:27 »
Mä vietän omia pikku GHD-bileitä, mies osti mulle synttärilahjaksi Midnight collection deluxe-paketin  ;D Mattamustat klipsit ja kuivaaja on ihan sairaan hienot puhumattakaan säilytyslaatikosta ja itse raudoista. Hiphei!

« Viimeksi muokattu: 23.11.10 - klo:15:37 kirjoittanut Neo »

Poissa Memmuuh

• Tukkaguru
« Vastaus #524 : 23.11.10 - klo:11:18 »
^ Oi mä just kuolasin tuota pakettia netistä! Kävi mielessä että vois myydä vanhat tavalliset ghd:t ainakin jossain vaiheessa, ja ostaa sitten tommoset hienommat tilalle.  ;D
3a F ii