Innostuin tänään ostamaan kolme schwarzkopfin tuotetta Anttilasta kun kaupanpäälle sai minisuoristusraudan. Aika vempulalta laitteelta rauta vaikuttaa, mutta huomenna ajattelin testata saako 160 asteen lämmöllä etuhiuksia kääntymään mihinkään. Minisuoristusrauta olisi kätevä (toimiessaan) taltuttamaan myös miehen aamupehkoa, ettei aina tarvitsisi kastella jos jostain kohtaa hiukset sojottaa väärään suuntaan.
Mä kans sorruin tähän tarjoukseen.

Eihän tuo nyt mikään älyttömän hyvä rauta ole, mutta tosi kätevä esim. matkoilla semmoseen vähän pienempään laittamiseen ja siistimiseen.

En kyllä koko päätä tällä lähtis suoristamaan, tai luulen että ei pitäis mulla ainakaan suoristuksia kovin pitkään eikä tulisi kovin nättiä jälkeä, eli ei mulle kyllä yksistään todellakaan riitä. Mutta semmoseen oon käyttänyt jos vaikka oon jossakin yökylässä niin vaikka aamulla vähän vanhoja suoristuksia korjailee kun yöllä hiukset sotkeutuu, ja tässä tarkoituksessa on kyllä ihan asiansa ajanut. Ei tarvitse ghd:tä mukana kantaa noin pienen takia.

Ja ei tosiaankaan kyllä kalliiksi tullut, kun ostin 3 jotain sävytettä, joille yhteensä tuli hintaa 6 euroa.