Kirjoittaja Aihe: Suoristusraudat  (Luettu 296002 kertaa)

Poissa Katariina

• Tukkaguru
Vs: Suoristusraudat
« Vastaus #525 : 01.12.10 - klo:11:45 »
Jouduin eilen käydä palauttamassa Remingtonin Sleek & Curl rautani. Käytin niitä 1 v 8 kk melkein joka päivä (muotoiluun) ja viime viikolla huomasin, että pinnote on rikkoutunu muutamasta kohdasta raudan reunasta.

Mä jouduin käydä vaihtamaan takuuseen omani heti kun avasin paketin: toisessa pinnassa piiiitkä naarmu. Että silleen. Toistaiseksi on toiminut sitten tää vaihdokki ihan ok.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #526 : 16.12.10 - klo:15:17 »
Mä yritin tehdä laineita/kiharia mun vanhalla Babyliss Wet&Dry-raudallani. Onnistuin saamaan vartin yrittämisen jälkeen yhden ainoan kiharan ja loput oli suoraa ja vain päästä kääntyi johonkin suuntaan. Epäilen syypääksi mun rautaa, koska tein kaikki samalla tavalla ja vain kerran onnistuin.  >:D Tai sitten syypää on hennattu hius. En kuitenkaan usko hennauksen olevan syypää, koska lettien jälkeen kiharat pysyvät hienosti vuorokaudenkin. Onko joku muu onnistunut tekemään tuolla samaisella raudalla laineita?

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #527 : 16.12.10 - klo:17:29 »
Onko monella pieni "matka" suoristusrauta pitkillä hiuksilla käytössä?

Jos on niin onko sen kanssa hyvä suoristaa ? Saako sillä nopeasti suoristettua ?  :)
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #528 : 16.12.10 - klo:17:39 »
Mä yritin tehdä laineita/kiharia mun vanhalla Babyliss Wet&Dry-raudallani. Onnistuin saamaan vartin yrittämisen jälkeen yhden ainoan kiharan ja loput oli suoraa ja vain päästä kääntyi johonkin suuntaan. Epäilen syypääksi mun rautaa, koska tein kaikki samalla tavalla ja vain kerran onnistuin.  >:D Tai sitten syypää on hennattu hius. En kuitenkaan usko hennauksen olevan syypää, koska lettien jälkeen kiharat pysyvät hienosti vuorokaudenkin. Onko joku muu onnistunut tekemään tuolla samaisella raudalla laineita?

Mä en saanut tuolla raudalla edes suoristettua mun suoraa tukkaani (halusin siis sellaisen ekstra suoran ja sileän lopputuloksen mun ennestään suoraan tukkaani). GHD on oikeasti hyvä, suosittelen.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #529 : 16.12.10 - klo:19:33 »
Mua niin harmittaa kun en ottanut tota schwarzkopfin minisuoristusrautaa ja kolmee tuotetta! Yhyy.. se olis ollut niin kätsy viikonloppulaukussa.
Ei kukaan Tamperelainen juures tietäis onko niitä vielä jossain?

Mulle tuli eilen GHD:t. Nyt istun tässä hiukset tikkusuorina, kiiltävinä ja jotenkin takuttomampina. Love it!  :-*
Ainoo mikä mua vähän ihmetytti, oli että kun katsoo rautoja sivulta ja puristaa levyt yhteen se kärki ottaa vaan kiinni. Jos haluaa että koko levyt puristuu yhteen saakin puristaa jo kovempaa. Soitin mun kaverille jolla on kans ghd ja se sanoi että sillä on samanlailla, ei tosin ollut huomannut.. Tuskin varmaan moni muukaan.
Ihan hitusen jäin miettiin että oliskohan se herstyler ollut parempi ostos.
Suoristusjälkeä ei voi kyllä ghd:llä moittia. Enkä kadu ostosta.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #530 : 16.12.10 - klo:20:41 »
Kun tukka tulee väliin, niin eikös se sitten suorista tasapuolisesti joka puolelta. Eli eikös sen kuulukin olla niin.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #531 : 17.12.10 - klo:08:00 »
Mä en saanut tuolla raudalla edes suoristettua mun suoraa tukkaani (halusin siis sellaisen ekstra suoran ja sileän lopputuloksen mun ennestään suoraan tukkaani). GHD on oikeasti hyvä, suosittelen.
Okei, sit syypää on tosiaankin rauta. Ei sillä tule kyllä munkaan hiuksista kiiltävää ja sileää, lähinnä sellainen hamppumainen suora latva. Johtuu kyllä osittain myös siitä että mun latvat on huonossa kunnossa mutta en raaski leikata.

http://www.mustaporssi.fi/index.php?id=2300&p=142
Onko kellään kokemusta tuosta? Mainostaa ammattilaistasoiseksi? Ainakin säädöt löytyy ja vaikuttaisi kuvan perusteella näppärältä.

http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=624652&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10007&compartmentId=10059&categoryId=3141921#
Tuo olisi ällösöpö, mutta ei taida olla mikään kovin hyvä?

Myös tuo Sleek & Curl kiinnostaa, onko se oikeasti ihan hyvä vekotin? Sellanen tuli tosta mieleen, että miten kätevää tuo on että säätimet on tuossa päällä, räpeltääkö niitä koko ajan vahingossa?

Hintaa saisi olla uudelle lelulle max 40 euroa joten mitään GHD:ta en todellakaan ole ostamassa, niin harvoin kuitenkin tulee käytettyä. Pitäisi siis löytää joku hyvä rauta jolla voisi tehdä kiharaa. Suoristan todella harvoin, viimeisen vuoden aikana en ole tainnut suoristaa kertaakaan. Saa suositella jos välähtää mieleen joku hyvä joka sopisi tuohon hintahaarukkaan.  :ts
« Viimeksi muokattu: 17.12.10 - klo:14:22 kirjoittanut Mena »

Poissa Kimara

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • Smartass
« Vastaus #532 : 17.12.10 - klo:10:30 »
^^ Musta tuo on ennemmin ominaisuus kuin vika. GHD:tähän ei tarvitse puristaa juuri lainkaan suoran tai kiharan aikaansaamiseksi. Itsekin välillä huomaan litistäväni kunnon voimalla ja sitten ihmettelen, kun ei tukka liu'u, vaikka ihan hellävarainen luisuttaminenkin riittäisi. Kai tuo on joku automaaginen jäänne vanhemmista suoristusraudoista.
1a F ii Tukkakuva

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #533 : 17.12.10 - klo:21:10 »

Myös tuo Sleek & Curl kiinnostaa, onko se oikeasti ihan hyvä vekotin? Sellanen tuli tosta mieleen, että miten kätevää tuo on että säätimet on tuossa päällä, räpeltääkö niitä koko ajan vahingossa?

Mulla on toi rauta ja käytelly olen vuodenpäivät. Täytyy sanoa että itse pidän. Se liukuu hyvin hiuksissa ja suoristaa nätisti ilman vekkejä. Nappulathan saa lukittua, joten ei niitä räpellä käyttäessä. Hintalaatu on hyvä kun suoristelen 1-2 krt viikossa.
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa Alli

• Haiven
  • *
« Vastaus #534 : 18.12.10 - klo:07:52 »
Onko kenelläkään jakaa kokemuksia näistä kauppakeskuksissa kaupattavista Herstyler suoristusraudoista?
Tai Braunin Satin Hair sarjan suoristajista, esim tästä uudesta 7:sta?

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #535 : 19.12.10 - klo:16:43 »
Mä päädyin ostamaan Sleek & Curlin. Se OBH Nordica oli jotenkin tosi pitkä, voisin kuvitella että vaikeampi soheltaa sillä kiharia itse. Päästiin testaamaan tuota mun uutta rautaa heti eilen, kampaajaopiskelijakaveri teki sillä mulle kiharat. Tuli tosi nätit kyllä.  :D Katsellaan mitä siitä sitten tulee kun pääsen itse säheltämään...

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #536 : 19.12.10 - klo:16:57 »
^ Ehdottomasti sleek&curl niistä mainitsemistasi vaihtoehdoista paras. Ne säätönapit on vaan tosi kehnot kun niitä painelee aina vahingossa. Mut upeaa jälkeä tulee sekä suorasta että kiharasta.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #537 : 27.12.10 - klo:12:42 »
^ Ehdottomasti sleek&curl niistä mainitsemistasi vaihtoehdoista paras. Ne säätönapit on vaan tosi kehnot kun niitä painelee aina vahingossa. Mut upeaa jälkeä tulee sekä suorasta että kiharasta.
Napit saa lukittua (ja vastaavasti lukituksen avattua), kun pitää miinus-nappia pohjassa jonkun aikaa. Minullakin oli ongelma, että kihartaessa onnistuin jopa vahingossa sammuttamaan koko raudan, mutta ohjekirja pelasti :D.

Poissa kiskis

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #538 : 27.12.10 - klo:20:46 »
Onko kenelläkään jakaa kokemuksia näistä kauppakeskuksissa kaupattavista Herstyler suoristusraudoista?
Tai Braunin Satin Hair sarjan suoristajista, esim tästä uudesta 7:sta?

Mulla on tuo uusi Satin Hair. Oon nyt ehkä 10 kertaa sitä ehtinyt testailla, aiempi rauta oli Babyliss Wet&Dry...
Oon tykännyt, ei valittamista. Jälki on hyvää mutta en tosiaan osaa huippurautoihin verrata. En tiedä miten tää satin ions -ominaisuus toimii, mutta testasin kerran niin että suoristin osan tukasta Babylissin raudalla ja osan käyttäen tuota satin ionsia, ja kyllä vaan se sai värin ainakin keinovalossa näyttämään jotenkin sädehtivämmältä!

Ainoa miinus nappien sijoittelusta, ne on ulkoreunalla just siinä kohdassa mistä tekis mieli ottaa kiinni. Pystyy kyllä käyttämään nappeja (vahingossa) painamattakin kun vähän varoo. Jos joku näppäinlukko löytyy, en oo sitä löytänyt, vaikka olevinaan silmäilin ohjeet kokonaan läpi.

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #539 : 27.12.10 - klo:21:27 »
Napit saa lukittua (ja vastaavasti lukituksen avattua), kun pitää miinus-nappia pohjassa jonkun aikaa. Minullakin oli ongelma, että kihartaessa onnistuin jopa vahingossa sammuttamaan koko raudan, mutta ohjekirja pelasti :D.

Itsellä ei aina lukitus toimi vaikka rauta on melkein uusi :SS
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/