olen jo kauan metsästänyt värkkiä, jolla saisin kestävät kiharat liukkaaseen tukkaani. tai kyl kiharat mun päässä pysyis, jos ei tarttis ulos astua...

no, sain kaveriltani lainaan ghd:t, joiden toivoin todella olevan ratkaisu tähän iänikuiseen ongelmaani.oon nyt kokeillu kolme kertaa, mut en oo täysin vakuuttunut
ekalla kerralla koko homma meni plörinäks, kun tein homman vähän miten sattuu. tokalla kertaa tein homman todella huolellisesti ja tuloskin oli hyvä, kesti aika hyvin koko päivän (ei tosin ollu kostee ilma) ja kyllä seuraavanakin aamuna hiukset oli kiharalla, mut niin takkuiset, että ei sillä päällä ois mihinkään voinu lähtee. mutta mutta, aikaa tämän tuloksen saamiseen meni reilusti yli tunti!

jaoin hiukset klipseillä osioihin ja suihkautin lämpösuojaa yhteen suortuvaan kerralla,vedin sen raudan läpi, kieritin suortuvan sormen ympärille ja laitoin sen pinnillä päänahkaan jäähtymään. eli ei jotain, mitä jaksaisin joka aamu tehdä...
nyt on kolmannen kiharakokeilun jälki päässä, tällä kertaa vaan suihkautin lämpösuojaa ja kieritin suortuvan sormen ympärille ja laskin alas jäähtymään. kiharat on ollut päässä n. neljä tuntia, ja kyl ne aika paljon on suoristuneet (olin ulkona kosteassa ilmassa ehkä kaks minuuttii...). äh, emmä tiiä, ehkä mä odotan ihmeitä...
on ghd:t selkeesti paremmat kuin mun omat suoristusraudat, mut en mä oo varmaa haluunko näihin sijoittaa 120e ku tulos ei kuitenkan ollu mitenkään mind-blowing. Toisaalta haluisin kuitenki ostaa sellaset. Voih, kuinka olisinkaan toivonut, että nää olis mullistaaneet maailmani!