Minäkin olen ollut nyt muutaman viikon Cloud Ninen -raudan onnellinen omistaja. Ihana poikaystäväni osti sen minulle synttärilahjaksi, kun olin monta kuukautta jahkannut että raaskinko ostaa vai en.

Mulla ei ole ennen ollut omaa suoristusrautaa, kälyn rautaa olen lainaillut, ja onhan tuo Cloud Nine ainakin siihen (muistaakseni joku Babyliss) verrattuna aivan ihana. Olen ollut suorastaan hämmentynyt siitä, että oikeasti minun karheasta ja pörröisestä kuontalostani saa niin sileän. Ja todella vähän siihen kuluu aikaa, vaikka mullakin on aika pitkä tukka ja sitä on paljon. Tuo rauta tulee kyllä vielä pelastamaan monta aamua.
Ja sitten tuosta janniinan huolesta, että uskaltaako sitä suoristusrautaa käyttää, niin jotenkin olen siirtynyt viime aikoina tässä hiustenhoitofilosofiassani sellaiselle tasolle, että jos kerran jonkun suoristusraudan tai vaikka kihartimen avulla saan tukastani paljon paremman näköisen kuin ilman, niin miksi en sitten sitä hyödyntäisi? Mihin mä sitä tukkaani nyt oikein säästelisin? Voisihan sitä ajatella, että panostaa vaan johonkin juhliin tai viihteelle tai muihin spesiaalitilaisuuksiin, mutta toisaalta kun se oikeasti piristää ihan tavallista ankeaa arkipäivää, että voi olla tyytyväinen hiuksiinsa. Vaikka sitten joutuisikin useammin leikkaamaan latvoja tai vastaavaa.
Silloin kun olen aloitellut hiustenkasvatusta olen kyllä panikoinut itsekin enemmän, mutta kummasti sekin on kai auttanut, että hyvällä hoidolla ja oikeilla tuotteilla siitä tukasta kuitenkin on tullut pitkä ja omalla mittapuulla ihan hyväkuntoinenkin.