Mulla on toispuoleinen lyhyehkö hiusmalli ja haluaisin tuota pidempää puolta muotoilla raudalla. Kiharruspuikko kävi myös mielessä, mutta luultavasti suoristusrauta on kuitenkin monikäyttöisempi. Olen täysi noviisi suoristusrautojen suhteen ja melko tiukalla budjetilla. Käyttöaste on siis suhteellisen pieni, mutta en tietysti haluaisi mitään kauheaa kuraakaan ostaa.
Vidal Sassoonilla on todella halpa versio ja luinkin täältä, että joku erehtynyt sellaisen ostamaan, mutta että se vissiinkin on ihan käyttökelpoinen silti ollut ja se on nyt mullakin harkinnassa.
"- 25mm keraamiset suoristuslaatat
- Nopeasti käyttövalmis: lämpenee 0 °c - 180 °c vain 60 sekunnissa
- Pyörivä johto, joka helpottaa suoristajan käsittelyä hiuksia muotoiltaessa
- Merkkivalo joka ilmaisee kun laite on käyttövalmis"
Toinen vaihtoeho olisi tällainen:
"Hugin Alcedo HS-907 suoristimessa on keraamipinnoitteiset lämpölevyt, viisi lämpötila-asetusta, lämpenemisaika max n. 3 min. Kätevä levyjen lukitusmekanismi, pyörivä johto, ripustuslenkki ja liitosjohto 1,8 m. 230 V, teho 50 W."
Miltä noi speksit teidän silmiinne näyttää? Tuon jälkimmäisen hyväksi laskisin tuon (mitä olen ketjua lukiessa oppinut), että on voi valita lämpötilan.
edit. En malttanut odottaa vastauksia ja päätin hätäillä: tilasin tuon Hugin Alcedo -suoristimen Prisman verkkokaupasta. Kysyin vielä tarkennusta kaupan chatissa, niin lämpötilan saa säädettyä 150-230 asteeseen. Parin euron hintaero tuohon Vidal Sassooniin, jossa on vain yksi lämpötila.