Uskoisin, että Volumaster toimii nimenomaan pitkässä hiuksessa parhaiten. Mulla on vähän yli olkapäiden pitkät hiukset ja tuo laite on niin tehokas, että jos kreppailen kaikki osiot (ylimpiä hiuksia lukuun ottamatta tietenkin), niin lopputulos on vähän hassu kun se nostaa hiuksia niin paljon. Oon kyllä tykännyt tuosta härvelistä paljon, nyt n. kolme viikkoa ollut säännöllisessä käytössä. Hiusten pesuväli on pidentynyt joka kolmanteen päivään, kun tuo kreppi juuressa jotenkin häivyttää sitä, että hiukset näyttäisivät rasvaisilta. Vähän sama kuin tupeeratussa hiuksessa. Käsittelen hiukset tuolla siis joka kolmas päivä ja ne välipäivät pysyvät kyllä tuuhean näköisinä myös. Ohjeiden vastaisesti en tupeeraa hiusosoioita ensin, siitä tuli jo aivan liian tuuhea efekti ja hirveä takkukasa!
Pidin tuota laitetta ihan turhana rahastuksena, kun kuvittelin, etä olisi vähän niin kuin kreppirauta, jota olen käyttänyt samaan tyyliin jo ennen tuon markkinoille tuloa, mutta onhan noilla huomattava ero. Ensin yllätyin, kuinka pieni laite ylipäänsä on kyseessä! Ja nuo rautojen lovet ovat huomattavasti syvemmät ja jyrkemmät kuin kreppiraudassa, joten kohottava vaikutus on paljon selkeämpi. Ja tietty itse rautojen muotoilu on aika erilainen muutenkin, eivät esim. ole symmetriset molemmista reunoista.
Ylihinnoiteltuhan tuo on, 60 euroa. Mutta toistaiseksi vielä myyjän markkinat ja jos jengi (minä mukaan lukien) kerran tuohon hintaan ostaa, niin mitäs sitä hintaa laskemaan