^Eipä kestä

Mulle tuo on osoittautunut todella hyväksi ostokseksi ja yllätyin positiivisesti siitä, miten monipuolisesti ilmakiharrinta itseasiassa voikin käyttää vaikka olin aluksi hieman skeptinen sen suhteen kun en millään aiemmin kokeilemillani ilmakihartimilla ole saanut aikaan muuta kuin takkuja.

^^No tota voi ajatella siltä kannalta, että haluaisitko itse ostaa täydellä hinnalla raudan, jota on joku tai parhaassa tapauksessa monikin kokeillut? En minä ainakaan. (tosin jos pakkauksen saa avattua huomaamattomasti niin pystyyhän laitetta silloin kokeilemaan "salaa" kun vaan pakkajavascript:void(0);a takaisin)
Sitä sen sijaan hieman ihmettelen, ettei tavarataloissa, joissa mallikappaleet kuitenkin ovat esillä kaikkien pyöriteltävänä, ole testausmahdollisuutta härpättimissä, mutta joittenkin tavaroitten kohdalla vaan on hyväksyttävä, että ostopäätös on tehtävä kokeilematta ja luottaa sitten muiden käyttökokemuksiin.
Ja kyllähän tuollaisen hittituotteen saa varmasti myytyä eteenpäin ihan kohtuulliseen hintaan.
Mihin tarkoitukseen olit volua ajatellut? Jäi hiukan ihmetyttämään jos wavemaker olisi vastannut tarkoitusta paremmin kun kyse on kuitenkin ihan täysin erityyppisestä tuotteesta, mulla on kummatkin (tai siis wavemaker Sassoonin versiona, mutta vastaava tuote kuitenkin) ja molemmille kyllä riittää käyttöä.
Voithan toki kysellä, jos joku juures olisi kiinnostunut vaihtamaan lainerautansa volumasteriin, niitäkin kun käsittääkseni löytyy aika monelta ja varmasti jollakin on jäänyt laite kaappiin pölyttymään.