Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275865 kertaa)

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #135 : 02.05.10 - klo:23:09 »
Jaahas, pitäsköhän mun sittenkin olla palauttamatta  Volumasteria....Toissapäivänä kreppailin tyveä sieltä täältä ja sen lisäks käsittelin vielä tavallisella kreppiraudalla hiusten pituudet ja latvatkin huvin vuoks ku en oo pitkään aikaan krepannu....tavallisen kreppauksen jälki on tavallaan ihan kivan näköstä, tekee tukan mulla ainakin vähän kiillottomaks -

mutta hyvin on pysyny olennaisissa kohdissa ne pienet volumasterilla krepatut kohdat - ens alkuun sillä kreppaus anto hiuksiin jopa liikaakiin volyymiä, tuli sellanen liian leijonaharjamainen ja pyöree look hiuksiin, mutta sitähän vois opetella grillaamaan vaan muutamia strategisia kohtia - ja laittaa toisiin kohtiin muutaman paplarin - luulen että tolla laitteella on aika paljon mahdollisuuksia....

Poissa ansku

• Haiven
  • *
« Vastaus #136 : 03.05.10 - klo:12:57 »
Tilasin myös tuon OBH Nordican Artist Wave Makerin, lueskelin tätä ketjua ja näin että Miia oli saanut sillä aikaan aivan upeat laineet  :-*
Koitin selailla muitakin ketjuja ja etsiä mikä aine olisi suositeltavaa laittaa tuollaisen käsittelyn alle, mutta en oikein löytänyt..eli mikä olisi laineraudan alle paras tuote, pelkkä lämpösuoja vai jokin "kiharoita korostava" tuote vai mikä?

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #137 : 03.05.10 - klo:13:02 »
^Minä olen käyttänyt ihan kihara tuotteita joissa lämpäsuoja ja sitten kun kiharat on valmiit otan kiharan erotteliaa ja erottelen kaikki nätisti.
Lopuksi vielä puristelen kiharoihin muotovaahto geeli sekotusta ja ne pysyy kolme päivää hyvänä sillä.

Poissa ansku

• Haiven
  • *
« Vastaus #138 : 03.05.10 - klo:14:21 »
Kiitos paljon vastauksesta!

Saako vielä udella mitä ko. tuotteita käytät, minkä sarjan jne?  :)

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #139 : 03.05.10 - klo:18:12 »
Osaisikohan joku suositella mulle ilmakiharrinta? Kampaaja yleensä viimeistelee mun hiukset föönaamisen jälkeen ilmakihartimella ja tykkään siitä lopputuloksesta. Mun tukka on bsl-pituinen, luonnontaipuisa ja takkuuntuva joten olisi haussa sellainen kiharrin johon hiukset takertuisi mahdollisimman vähän. Niin ja olen tumpelo. ::)
Björn Axen Toolsin ilmakiharrin on ainakin todella hyvä, kihartimessa on erittäin toimiva kiharanvapautus-mekanismi joten soveltuu tumpeloillekin  :)
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa -Mansikka_

• HAIRahtanut
« Vastaus #140 : 03.05.10 - klo:18:43 »
Kiitos paljon vastauksesta!

Saako vielä udella mitä ko. tuotteita käytät, minkä sarjan jne?  :)

Yleensä käytän XZ tyrni muotoilu nestettä taikka lorkun (marketti) kihara suihketta,viimeistelyyn käytän Tigi curls rock sarjaa.Muotovaahto on Herbina hajusteeton sarjasta ja geeli jotakin Bonacurea.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #141 : 03.05.10 - klo:22:15 »
Toi Artis Wave Maker ois ollu sellanen joka ois ehkä sopinu mulle paremmin ku Volumaster, harmi - ei Volu huono ole mut toi ois ollu lähempänä sitä mitä etsin -

- onks täällä kukaan muute palautellu esim Hobby Halliin näitä rautoja? Jos on kerran kokeillu niin voiko palauttaa; mulle puhelimessa tyly tytsy sano että: Kerran kokeiltu on ostopäätös, kyseessä on hygieniatuote - siis häh? Ei voi kokeilla edes, kattoo vaan niiku päältä....

Jos vielä päättäs palauttaa niin kannattaako? En tiedä onks tää ny oikee ketju.
Niin, harmittaa kun tulin maksaneeks siitä jo ekan erän.

Ehkä mä pidän sen, kreppaan sieltä täältä, strategisista paikoista - mut on se aika arvokas, mulle tulee maksaa 49 euroa.

Poissa ZombieQueen

• Tukkaguru
« Vastaus #142 : 15.05.10 - klo:23:04 »
^^^ Kiitos tragedia vinkistä! Vaikuttaa hyvältä. :)
why be pretty when you can be gorgeous<br />2b F ii

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
« Vastaus #143 : 16.05.10 - klo:06:29 »
^Eipä kestä  :)
Mulle tuo on osoittautunut todella hyväksi ostokseksi ja yllätyin positiivisesti siitä, miten monipuolisesti ilmakiharrinta itseasiassa voikin käyttää vaikka olin aluksi hieman skeptinen sen suhteen kun en millään aiemmin kokeilemillani ilmakihartimilla ole saanut aikaan muuta kuin takkuja.  ;D

^^No tota voi ajatella siltä kannalta, että haluaisitko itse ostaa täydellä hinnalla raudan, jota on joku tai parhaassa tapauksessa monikin kokeillut? En minä ainakaan. (tosin jos pakkauksen saa avattua huomaamattomasti niin pystyyhän laitetta silloin kokeilemaan "salaa" kun vaan pakkajavascript:void(0);a takaisin)
Sitä sen sijaan hieman ihmettelen, ettei tavarataloissa, joissa mallikappaleet kuitenkin ovat esillä kaikkien pyöriteltävänä, ole testausmahdollisuutta härpättimissä, mutta joittenkin tavaroitten kohdalla vaan on hyväksyttävä, että ostopäätös on tehtävä kokeilematta ja luottaa sitten muiden käyttökokemuksiin.
Ja kyllähän tuollaisen hittituotteen saa varmasti myytyä eteenpäin ihan kohtuulliseen hintaan.

Mihin tarkoitukseen olit volua ajatellut? Jäi hiukan ihmetyttämään jos wavemaker olisi vastannut tarkoitusta paremmin kun kyse on kuitenkin ihan täysin erityyppisestä tuotteesta, mulla on kummatkin (tai siis wavemaker Sassoonin versiona, mutta vastaava tuote kuitenkin) ja molemmille kyllä riittää käyttöä.
Voithan toki kysellä, jos joku juures olisi kiinnostunut vaihtamaan lainerautansa volumasteriin, niitäkin kun käsittääkseni löytyy aika monelta ja varmasti jollakin on jäänyt laite kaappiin pölyttymään.  :)
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #144 : 16.05.10 - klo:17:31 »
Onko olemassa sellaista kiharrusrautaa joka on kuin piippirauta muttai ilman sitä "pihtiosaa" eli pelkkä putki? Mä olen mielestäni nähnyt jossain tuollaisen ja yritin googletella mutta nyt ei löydy mistään. Haluaisin tuollaisen kun teen kiharoita piippiraudalla ilman että tungen sinne väliin ja ainakin mun raudassa se uloke josta saa sen välin auki on myös metallia (muovin vaan siinä ihan päässä että saa koskettua siihen) ja onnistuin sohaisemaan sen eilenkin korvaani. Se muuten polttaa kivasti vaikka kävisi vaan sadasosasekunnin ihossa kiinni.  ;D

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #145 : 16.05.10 - klo:19:03 »
^ Tigillä on tällainen, onko edes lähelle?

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #146 : 16.05.10 - klo:19:13 »
Mena, mäkin olen tuollaista kiharrinta etsinyt mutta Suomessa tuntuu valikoima olevan vähän heikko. Tigillä olisi myynnissä Hardcore Curl Stick about yhdeksälläkympillä tai sitten noissa kauppakeskuksissa olevalla Herstylerillä varmaan about samaan hintaan. Ulkomailla noita olisi myynnissä mm. Babylissillä mutta eivät tietenkään ole vielä tänne asti rantautuneet :< Youtubesta löytyy muuten haulla muutamia videoita, joissa on irroitettu tavallisesta kihartimesta se klipsiosa irti, mutta en kommentoi tähän mitään :D
2b F ii

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #147 : 16.05.10 - klo:19:28 »
Haa, en siis ole nähnyt unta. Näin jossain Gigantissa tms tollasen myynnissä, pitääpä käydä uudelleen tsekkaamassa mikä se oli tai onko niitä edes enää.  :D Voisin tietysti myös yrittää askarrella nykyisestä piippiraudasta pois tuon ylimääräisen osan kun ei tuo rauta ole maksanut kuin ehkä max 15 euroa eli halpis Tarjoustalosta. Eveleen, onko sulla kenties itse askarreltu rauta vai ootko tyytynyt ihan tavalliseen?

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
« Vastaus #148 : 16.05.10 - klo:22:45 »
^"conical wand" -hakusanalla noita löytyy nettikaupoista, ulkomailla enzo milanon conicot ovat ilmeisesti jonkinasteisessa kulttimaineessa.
Halpisversioitakin löytyy ulkomailta esim. juuri babylissilta, mutta noissa pitää sitten tietysti ottaa huomioon erilaiset pistokkeet eli adapteri taitaa valitettavasti olla tarpeen ellei sitten löydy rautaa, jossa olisi GHD:n tyyliin ruuvattava pistoke.
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #149 : 17.05.10 - klo:15:18 »
Mena, en oo vielä saanut aikaiseksi askarrella tuota klipsiä pois, mutta mielessä on käynyt kyllä kun mulla on myöskin Tarjoustalosta viidellätoista eurolla ostettu Babylissin halpisrauta :D Ko. rauta tosin ei lämpene kuin about 120 asteeseen, joten sen kanssa ei kyllä nopeasti saa aikaiseksi mitään (tai ylipäätään kovin kestäviä kiharoita) ja oon siirtynyt lähinnä muotoiluraudan käyttöön ja jättänyt toistaiseksi täydellisten Taylor Swift korkkiruuvikiharoiden tekemisen sikseen.
2b F ii