Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275562 kertaa)

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #150 : 17.05.10 - klo:19:11 »
Hankin viikonloppuna Cittarin löytöpöydältä Vidal Sassoonin hair moisture - lämpörullat. Nimi on vähän harhaanjohtava, sillä tämä ei toimi höyryllä. Näissä on joku ionisointitoiminto, joka lupaa hiuksiin kiiltoa. Ja nämä toimivat!
 Rullia on 20, mutta se riittikin omaan hentoon ja olkapäämittaiseen tukkaani hyvin. Rullat ovat erikokoisia, keskikoko olisi itselleni nykyisin sopivin. Pienimpiä laitoin niskaan ja sivuhaituviin.
Suihkutin jokaisen hiussuortuvan Tigin Uptightilla ja rullasin papiljotille. Nämä ovat päällystetty sametilla, hius kiertyi ympärille hyvin. Näppejä lämpö poltteli väliin aika kipakkaan.
Näissä on rautalankapidikkeet, joiden oikeaoppista kiinnityssuuntaa ensin funtsin kovasti. Sitten pistin pinnin poikittain suhteessa rullaan ja hyvin pysyi.

Rullien käyttö oli helppoa, vaivatonta ja mukavaa. Kiharat olivat upeat, ja niitä sai loivennettua sopivsti pyöröharjalla. Päälle suihkin vielä lakkaa ja hyvin pysyivät koko helteisen ukkostava päivän ja illan seuraavaan päivään saakka.

2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #151 : 17.05.10 - klo:22:43 »
Palautin sitte kuitenki Volumasterini; 2 syytä: -En tykänny siitä kun se kuumeni niin kauheen nopeesti niin kauheen kuumaksi, ja toinen syy, ne ärhäkät krepit oli vähän liikaa mulle, vaikka miten laittais hiuksia niiden, tykkään vaihdella päivään kampausta, esim jos mulla on hiukset auki saatankin päättää nostaa ne löysälle nutturalle etc.

Ne sano siellä että tuumivat ottavatko vastaan sen - ja ymmärrän kyllä ton mitä Tragedia sano "kerran tai useammin (kun ei tiedä) kokeillun/käytetyn? tuotteen ostamisesta täyshinnalla - näinhän se on -

mutta palautin sen ja ne hyväksy sen takas ja rahat pitäs olla ylihuomenna takas tilillä, että näin.

------

Niin se Artist Wave Maker tosiaan sopis mulle siks paremmin että pidän siis enemmän isohkoista laineista ku mistään krepeistä - mut toisaalta, kyllä mulla toimiin hyvin sekin että laitan päälaelle, ohimoille ja bangseihin isoja paplareita niin että kiinnitän ne ainoastaan tyvestä, en siis rullaa koko hiusta siihen, vaan jätän pituudet roikkumaan, ja sitte kampausnestettä ja vielä ehkä lakkaa päälle, ei se oo suuri vaiva,

myös vanhalla Braunin ilmakihartimella saa aina jotain aikaseks - tosin viimeset pari viikkoa olen antanu hiusten kuivua itekseen, laittanu niihin muotoiluvoidetta  jo kuivumisvaiheessa.

Poissa Minsku

• Tukkaguru
« Vastaus #152 : 17.05.10 - klo:22:54 »
Mä taas ostin Volumasterin pari viikkoa sitten ja tykkään tosi paljon! Mulla on nyt tällainen rajusti kerrostettu kuontalo ja volumasterilla saa tähän helposti kuohkeutta ja ilmavuutta ilman mitään ihme kikkailuja. Tosi simppeli laite ja tykkään kun ei tartte säätää muotoiluaineilla. Mun mielestä on just hyvä, että se kuumenee nopsaan, eipähän kulu turhaa aikaa odotteluun. Tällä käsittelee tosi nopsasti halutut osiot ja tukka näyttää kivalta ihan hetkessä.

Poissa NekoNeko

• HAIRahtanut
« Vastaus #153 : 18.05.10 - klo:19:54 »
Testasin tänään Obh Nordican Björn Axen toolseihin kuuluvan Straight&curl -raudan ja täytyy sanoa että wow! En ole ikinä saanut noin helposti kiharaa suoristusraudalla ja kiharasta tuli myös napakkaa, saman oloista kuin piipparilla tehtynä. Myös suoristus oli helpppoa. Iso plussa siitä että lämpötilaa voi säätää, ja siitä että rauta lämpeni nopeasti.
Hang out the chick habit

Paikalla Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #154 : 21.05.10 - klo:09:43 »
Mulla on nyt sitten kiharrin ilman klipsiä. Eli irrotettiin piippiraudasta se klipsiosa. Helposti lähti vääntämällä irti.  ;D Halpaa ja helppoa!

Sitten mulla olis kysymys lämpörullista. Löysin kirpparilta edulliseen 3,50e hintaan Vidal Sassoonin lämpörullat. Nämä on sellaiset vähän vanhempaa mallia, en löytänyt kuvaa kuukkelilla. Kuitenkin harmaa boksi, rullissa samettipinta. Miten kauan noita pitää päässä? Jäähtymisen ajan ilmeisesti, mutta kuinkahan kauan se sitten on suurinpiirtein? Ei tullut ohjekirjaa mukana. Jostain luin että ne on valmiita kun meikkaa rullat päässä mutta mun meikkaamiseen menee se 5-10min, tuskin kuitenkaan niin nopeasti on valmista.  :D En ole koskaan käyttänyt lämpörullia joten olen ihan pihalla näistä.

Poissa tragedia

• HAIRahtanut
  • recovered hair dye junkie
« Vastaus #155 : 21.05.10 - klo:14:27 »
^Riippuu varmasti sekä omasta hiuslaadusta, että rullista, miten nopeasti saa hyvän tuloksen aikaan, mutta eiköhän joku 10-20 min riitä ihan hyvin  :)
1cFii
Sikses iha nätti naine.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #156 : 24.05.10 - klo:20:40 »
Luulisin että jäähtyminen kestää maksimissaan 20 min. Pidempäähän ne voivat olla ihan rauhassa.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Katariina

• Tukkaguru
« Vastaus #157 : 30.05.10 - klo:12:14 »
Vähän OT mutta kattelin Volumasterin olevan Anttilassa tarjouksessa 39,- ja ehkäpä sen sieltä haenkin  ;D
We need to slow down- so I can catch you
We need to slow down- so you can catch me

Poissa taitu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #158 : 17.06.10 - klo:22:00 »
No nyt alko muaki houkuttaa toi Volumaster! Suoristusrauta on, mutta sitä oon käyttäny vaan pari kertaa. Jotenkin ei vaan jaksa alkaa normipäivänä kihartamaan sillä ja suoraa en halua (välimuotojahan ei ole :) ), joten käyttö on jääny muutamaan juhlapäivään. Mun tukka on hieman taipusa, tosi ohut ja lasimainen ja hyvin usein tuo menee pitkin päätä :( Tuuheutta haluisin lisää ja sitähän tuo Voluamster ilmeisesti tois, mutta mahtaako se kestää mun tukassa. Ainoot kestävät kiharat oon saanu suoristusraudalla...

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #159 : 17.06.10 - klo:22:20 »
^ Mä uskallan melkein sanoa, että ihan taatusti kestää. Volumasterilla tulee tosi napakat krepit, ne krepatut kohdat on seuraavana päivänä ihan samanlaiset syheröt kuin ekanakin. Mun hiuksista haihtuu melkein kaikki kiharat (sormikiharat, lämpörullat jne.) tosi nopsasti pois, mutta Volumasterin jälki pysyy melko muuttumattomana seuraavaan pesuun asti. Painavissa hiuksissa ei tietty varmaan toimi niin hyvin, koska a) päällihiukset painavat krepit lyttyyn ja b) raskaat hiukset vetävät kreppejä suoriksi, mut tollasta ongelmaa ei tainnut tässä tapauksessa olla. :)

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #160 : 19.06.10 - klo:22:42 »
mä ostin kampaajaltani minikreppiraudan. tää on tosi kätevä, paljon näppärämpi kuin Volumaster koska tällä pääsee tosi helposti ihan tyveen. Volumasteria olen testannut pari kertaa mut sillä oli mun mielestä vaikeempaa ja kömpelömpi käyttää. hintaa tällä oli vain 25 €.
Mun oma on tylsä musta-punainen, täällä ois pinkkikin!
http://www.hiusverkko.fi/sim-tiny-volumizer-minikreppirauta-pinkki.html
olis sopinut kylppäriin kivasti pinkin GHD:ni viereen  ;D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #161 : 19.06.10 - klo:22:58 »
Tuossa ei ilmeisesti ole toinen reuna loivempi?

Poissa Charleen

• HAIRahtanut
« Vastaus #162 : 19.06.10 - klo:23:18 »
^ ei niin, siinä on ihan normaalit krepit ja molempi puoli on identtinen.

Poissa Angora

• HAIRahtanut
« Vastaus #163 : 03.10.10 - klo:22:56 »
Mitäpä mieltä ootte ihmiset tuosta Hulluille päiville tulevasta kiharrinraudasta? Kyseessä on siis Revlonin lämpökiharrin, jossa keraamiset Titanium-lämpölevyt, säädettävä lämpötila max 180 ja kolmen vuoden takuu.

Myös suosituksia erilaisista lämpökihartimista otetaan vastaan!  ;)
Sometimes I'm terrified of my heart; of its constant hunger for whatever it is it wants. The way it stops and starts. -Edgar Allan Poe

Poissa hilpsu

• HAIRahtanut
« Vastaus #164 : 05.10.10 - klo:17:30 »
Aah, hankin Volumasterin pari viikkoa takaperin ja en voi kyllä muuta sanoa, kun IHANAA. Toimii täydellisen mahtavasti mun lasimaisessa ja ohuehkossa tukassa, josta normaalisti tupeerauksetkin liukuvat pois nopeasti. Pari ensimmäistä kertaa meni vähän harjoitellessa, mutta niiden jälkeen ei ole huonoja tukkapäiviä näkynyt. Monen vuoden yrityksen jälkeen hiukset kohoavat vihdoinkin irti päänahasta :D