Palautin sitte kuitenki Volumasterini; 2 syytä: -En tykänny siitä kun se kuumeni niin kauheen nopeesti niin kauheen kuumaksi, ja toinen syy, ne ärhäkät krepit oli vähän liikaa mulle, vaikka miten laittais hiuksia niiden, tykkään vaihdella päivään kampausta, esim jos mulla on hiukset auki saatankin päättää nostaa ne löysälle nutturalle etc.
Ne sano siellä että tuumivat ottavatko vastaan sen - ja ymmärrän kyllä ton mitä Tragedia sano "kerran tai useammin (kun ei tiedä) kokeillun/käytetyn? tuotteen ostamisesta täyshinnalla - näinhän se on -
mutta palautin sen ja ne hyväksy sen takas ja rahat pitäs olla ylihuomenna takas tilillä, että näin.
------
Niin se Artist Wave Maker tosiaan sopis mulle siks paremmin että pidän siis enemmän isohkoista laineista ku mistään krepeistä - mut toisaalta, kyllä mulla toimiin hyvin sekin että laitan päälaelle, ohimoille ja bangseihin isoja paplareita niin että kiinnitän ne ainoastaan tyvestä, en siis rullaa koko hiusta siihen, vaan jätän pituudet roikkumaan, ja sitte kampausnestettä ja vielä ehkä lakkaa päälle, ei se oo suuri vaiva,
myös vanhalla Braunin ilmakihartimella saa aina jotain aikaseks - tosin viimeset pari viikkoa olen antanu hiusten kuivua itekseen, laittanu niihin muotoiluvoidetta jo kuivumisvaiheessa.