Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275448 kertaa)

wimmma

• Vieras
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #195 : 19.12.10 - klo:18:33 »
Remingtonin Pearl Wand on saanut ainakin minut vakuuttuneeksi. Aivan loistava vempain. Sillä saa aikaan ihan pientä kiharaa tai sitten isompaa ja loivempaa. Ja kiharat myös pysyy hyvin ilman mitään mittavaa muotoilutuotearsenaalia. Kihartaminen käy niin helposti ja nopeasti, etten varmasti ala enää väkertämään suoristusraudalla kiharoita.

Poissa Marge

• HAIRahtanut
« Vastaus #196 : 19.12.10 - klo:20:36 »
Mäkin hankin ton Pearl Wandin ja oon ilmeisesti tosi toope ku en saa sillä mitenkään hyvää jälkeä aikaseks. Oisiko kyseessä liian lyhyt hiuksisto, kun on polkkamittaisesta letistä kyse. Ja tässä tosiaan on aika lyhyttäkin osioo tuolla päälaella, joten en onnistu saamaan näitä mitenkään fiksusti siihen kihartimen ympärille. Vai olisiko jollakulla jotain hyviä vinkkejä?

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #197 : 24.12.10 - klo:23:32 »
Mulle toi Joulupukki tuon Remingonin Pearl wandin :) En ole sitä vielä ehtinyt testaamaan, mutta odotukset on aika kovat, mulla kun on hieman laineikas ja taipuisa luonnonkihara, joka ei siis oikein ole kihara eikä suorakaan. Siispä suoristusraudan vastapariksi toivon tästä hyvää tuotetta. Remingtonin vaaleansininen (juuri nyt en jaksa millään muistaa että mikä on tarkempi nimi) suoristusrauta on ollut aivan mainio, joten toivoisin että tämäkään ei petä. Pakkaus oli ainakin hieno ja tyylikäs :)
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #198 : 26.12.10 - klo:00:22 »
Mä ostin itselleni joululahjaksi (::)) Remingtonin ihmesauvan eli Pearl Wandin ja kokeilin sitä ensimmäistä kertaa eilen aattoaamuna. Tällä on ehdottomasti helpompi kihartaa kuin GHD:llä, ja mikä mahtavinta, kiharat myös pysyvät, vaikka mulla on liukas hiuslaatu! Alle suihkin L'Anzaa ja sauvan lämpötila oli 190-200 astetta. Mukana tullut hanska ei suojaa lämmöltä kokonaan, eli paree olla varovainen niiden näppien kanssa.

Lopputulema: Mahtava tuote. Loistava hinta-laatusuhde.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #199 : 26.12.10 - klo:01:36 »
^Siis hetkinen, mikä hanska?! Tuliko sulla siinä joku hanska mukana? Ei mun paketissa vaan ollu...  :-\

Onko se sellainen metallinhohtoinen suojakotelo muuten lämmönkestävä? Vai onko se vain suoja silloin kun rauta on viileä ja sitä säilytetään, vai voiko sen päälle laskea sauvan kiharruksen aikana kun sauva on kuuma?

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #200 : 26.12.10 - klo:08:21 »
Saatiin pikkusiskon kanssa nuo Remingtonin muotoilusauvat lahjaksi ja eilen hänen hiuksensa kihartelin ja johan oli näppärä laite!
my.oriflame.fi/kauneudellesi

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #201 : 26.12.10 - klo:10:53 »
Mä opettelin tekemään kiharia Sleek&Curl-raudallani toissapäivänä. Yli puoli tuntia tuhelsin ja tuhelsin ja aina vaan suoristui tukka vaikka kuinka sitä kääntelin ja vääntelin. Kunnes sitten tajusin mikä mulla oli pielessä: 180 astetta ei todellakaan riitä kihartamaan. Laitoin 200 astetta kehiin ja tadaa! tuli tosi nätit kiharat.  :D Kyllä toi on hintansa väärti.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #202 : 26.12.10 - klo:12:55 »
^Siis hetkinen, mikä hanska?! Tuliko sulla siinä joku hanska mukana? Ei mun paketissa vaan ollu...  :-\

Onko se sellainen metallinhohtoinen suojakotelo muuten lämmönkestävä? Vai onko se vain suoja silloin kun rauta on viileä ja sitä säilytetään, vai voiko sen päälle laskea sauvan kiharruksen aikana kun sauva on kuuma?

Myyjä antoi sen mulle mukaan, ei se siis sen paketin sisällä ollut. Muistaakseni myös Tiptoes-blogin Saara sanoi, että kuluttajille myytävissä sauvoissa tulee mukana suojahansikas. Mutta siis sileäpintainen normaali ohut hanska ajaa saman asian, koska mun mielestä toi ei oo mitään ihmeellistä materiaalia.

Mä oon miettinyt samaa, että onko se hopeinen pussukka lämmönkestävä. Kerran oon tosiaan Pearl Wandia käyttänyt, ja laskin sen kuumana puiselle pöydälle kaiken varalta.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #203 : 27.12.10 - klo:00:22 »
Mun paketissa ei tosiaan sitä hanskaa tullut mukana, ja olenkin miettiny että tarvitseeko siinä jotain varmuuden vuoksi, ei nyt huvittais palovammojakaan saada... Meillä ei kyllä ole edes pesuhuoneessa mitään tasoa, joten mun täytyy laskea sauva ja suoristusrauta lattialle välillä. Kun vessanpöntön muovikansi ei ehkä kestä parisataa-asteisia muotoiluvälineitä  >:D Voisko asiat vielä vaikeammin tehdä...

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #204 : 27.12.10 - klo:00:26 »
Meillä ei kyllä ole edes pesuhuoneessa mitään tasoa, joten mun täytyy laskea sauva ja suoristusrauta lattialle välillä. Kun vessanpöntön muovikansi ei ehkä kestä parisataa-asteisia muotoiluvälineitä  >:D Voisko asiat vielä vaikeammin tehdä...

Patalaput toimivat hyvinä pintasuojina  :)

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #205 : 27.12.10 - klo:00:45 »
Jaa-a, sehän vaatisi ihan oman tukkalaitteille varatun patalapun hankintaa, jee :) Jokohan tuota sauvaa tulisi tänään päivällä testattua!

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #206 : 27.12.10 - klo:07:23 »
Mä laitan aina lautasen siihen alle. Pitäisi kyllä tilata Ebaysta sellanen lämpömatto, mutta kun ne maksaa sielläkin aika paljon...

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #207 : 27.12.10 - klo:12:10 »
Ehkä joku silikoninen pannulappu olis hyvä tuohon "lämpösuojaksi".

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #208 : 27.12.10 - klo:13:45 »
Mullekin joulupukki toi Pearl Wandin ja ihana on. :-* Plussaa ulkonäöstä ja lämpötilaskaalasta. Mun tukkaan tulee jo 160 asteella mahdottoman tiukat korkkiruuvit, joten alhaisempi lämpötila ei kiharra ihan niin paljoa ja on muutenkin hellävaraisempi. Se pussi on lämmönkestävä, tai ainakin itse uskalsin sen sisämateriaalin perusteella kokeilla eikä pussi sulanut. :P
So it goes.

Poissa nelma

• Tukkaguru
    • Sellaisia päiviä-blogi
« Vastaus #209 : 27.12.10 - klo:22:35 »
^^
Mulla on aina käytössä ihan vaan pannunalusta.
1bMii  BSL
<3: Iherb, Tigi OH-ha & öljyt