Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275805 kertaa)

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #210 : 28.12.10 - klo:18:58 »
Tuo Remingtonin Pearl Wand täytyy varmaan hankkia kun kuulostaa hyvältä  :D Mistäköhän saisi halvimmalla? Mitä muotoiluainetta olette käyttäneet sen kanssa?

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #211 : 29.12.10 - klo:23:45 »
Nyt löytyy helmisauva täältäkin, eikä voi muuta kuin hehkuttaa! Kiharat tulee niin helposti ja nopeasti ettei oo tottakaan. Ensikertalaiselta oli koko pää kiharrettu 15 minuutissa ja melkein nauratti kun se sujui niin mutkattomasti. Hiukset vaan kiertää patukan ympärille, antaa olla muutaman sekunnin ja voila! Ei tarttenu harjoitella mitään erityistä tekniikkaa, tuntui ettei voi mitenkään päin mennä pieleen. Sormia en polttanut kertaakaan, eikä ollut edes lähellä.
Latvojen kanssa piti vaan olla tarkkana että kiers ne ihan loppuun asti sauvan ympärille, ettei jäänyt suoria pätkiä.
Oon rakastanut <3

edit. en käyttänyt mitään muotoiltuotteita ja tuli silti tosi napakan oloiset kiharat.
edit2. yön jälkeen kiharat täysin entisellään! en lisännyt edes hiuslakkaa...
« Viimeksi muokattu: 30.12.10 - klo:08:22 kirjoittanut epe »

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #212 : 30.12.10 - klo:01:55 »
Minä suunnittelin käyttää alla lämpösuojan lisäksi Herbinan sensitive muotovaahtoa. Kokeilen kyllä jonkun kerran ihan niinkin etten laita lämpösuojan lisäksi mitään. Mulla on niin taipuisat hiukset että niihin tuntuu tarttuvan hyvin kaikki muotoilu- ja kiharrusyritykset, pysyvyys on vaan välillä vähän toinen juttu.
Hiustenhoito - mikä ihana tekosyy.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #213 : 31.12.10 - klo:15:29 »
Remingtonin Pearl Wand testattu! Aivan ihana kapistus!  <3 Kiharat tulee todella helposti ja nopeasti. Pysyvyydestä en osaa vielä sanoa, mutta mulla suoristuu kaikki kiharat suht helposti. Kokeilin pikaisesti ilman mitään mömmöjä ja hyvältä näytti. Miten se voikaan olla noin hyvä vehje  :-*

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #214 : 31.12.10 - klo:15:53 »
Mä en oikeastaan ymmärrä miten multa on mennyt viikko etten ole vieläkään sitä testannut... Ehkä siksi kun mun päivittäisiin tai yleensä edes viikottaisiin rutiineihin ei kuulu hiusten muotoilu yhtään mitenkään. Mutta nyt on hiukset kuivumassa ja illaksi teen sitten Pearl wandilla kiharoita. Hiustenkuivaajankin heitin mäkeen joten eipä ole enää sitäkään  >:D

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #215 : 31.12.10 - klo:17:44 »
Minkä mittaisiin hiuksiin olette tuota Pearl Wandia käyttäneet? Pitkiin sillä varmaan saa upeimmat kiharat, mutta kovastihan tuo houkuttelisi vaikka omat hiukset on puolipitkät, hieman yli olkapäiden... Pohdinta lähinnä siitä tekeekö sillä mitään vai onko suoristusrauta vielä tässä vaiheessa kätevämpi.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #216 : 31.12.10 - klo:22:31 »
keesha, mulla on olkapäämittainen kerrostettu tukka, ja Pearl Wand toimii loistavasti tähän pehkoon :) Itse valitsisin ehdottomasti mieluummin tämän kuin suoristusraudan, sillä en saa edes GHD-kiharoita pysymään lasimaisessa hiuksessani.
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #217 : 31.12.10 - klo:23:05 »
Nyt on sitten pearl wand testattu. Ihmeen helposti sillä tuli kiharat  :l Käytin samaa lämpötilaa kuin suoristuksessa eli 180 astetta. Takahiuksiin ei riittänyt ensin käyttämäni 160 astetta, joten lisäsin hieman. En kyllä oikein osannut tehdä taakse kiharoita joten pyysin miestä avuksi ja jopa sekin osasi vaikka piteli luultavasti ekaa kertaa elämässään kädessään jotain muuta hiustenmuotoilulaitetta kuin kampaa  :P Hieman pörröiset kiharat tuli siinä käsittelyssä, mutta tuli kuitenkin. Muutaman tunnin ovat jo pysyneet päässä, käytin pohjalla Tresemmen lämpösuojaa ja suklaa-vaniljasuihketta. Kiharoiden päälle suihkin suihketta hieman lisää kun hiukset tuntui vähän kuivahtaneilta, ja Herbinan sensitive-lakkaa pidoksi. Mulla ei meinaa yleensä kiharat oikein kestää, ne tulee helposti kyllä mutta parhaimman näköisinä ne ei pysy niin kauaa kuin ehkä toivoisin. Katsotaan miten nyt käy. Seuraavalla kerralla kokeilen muotovaahdon kera, nyt en viitsinyt sen kanssa värkätä joten tyydyin tuohon lakalla suihkimiseen.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #218 : 01.01.11 - klo:19:17 »
keesha: Mun tukka on yli puoleen selkään.

Poissa Mena

• Tukkaguru
« Vastaus #219 : 01.01.11 - klo:19:51 »
Mua niin ärsyttää kun hehkutatte, koska kohta tuntuu siltä että munkin pitää saada helmisauva.  ;D Epäilen kyllä että tuleeko tuolla kovinkaan eroavaa lopputulosta kuin mun piippausraudalla ilman klipsiosaa, tekniikka on sama kuitenkin. Tuota mainostetaan että sillä saa erilaisia kiharia tehtyä? Miten montaa eri laatua vai onko se sitä samaa vaan eri vaikutusajoilla että tulee loivempaa tai säkkärämpää? Tietystihän tuolla varmaan tulee nopeammin kuin piippausraudalla, jolla mä joudun omaan hiukseen pitämään 20 sekuntia per osio, pidennyshius (jota mulla ei nyt ole) vaatii 30 sekuntia per osio.

Poissa SannaS

• HAIRahtanut
    • Team Sanna & Schapet
« Vastaus #220 : 01.01.11 - klo:19:58 »
^Mulla nuo kiharat tuli jo ihan muutaman sekunnin vaikutusajalla per osio. Siis todella nopeasti. Tuo sauvahan kapenee kärkeä kohti joten sinne kierittämällä tulee tiukempia kiharoita kuin paksumpaan päähän kierittämällä. Varmasti muitakin tapoja on, mulla tuli vahingossa joistakin korkkiruuvimaisempia kuin toisista.

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #221 : 06.01.11 - klo:23:33 »
Pearl Wand testattu. Tekniikka ehkä vielä hakusessa, kun latvat jäi ihan suoriksi. En saanut latvaa mitenkään pysymään siinä sauvan ympärillä, vaan aina luiskahti irti. Etenkin takahiusten kihartamisen koin haasteelliseksi. Muutoin kihara on kaunis ja tuntuu pysyvän hyvin.

Aika pienissä osioissa jouduin kihartamaan, koska muuten ei tullut oikein mitään tulosta. Varmaan sekin vaikuttaa, että hius on sen verran pitkä, että sauvan pituus ei riitä.  ;)

Olen tottunut käyttämään piipparia, jolla tulee kyllä hyvät kiharat, mutta homma kestää aina 1,5 h. Sauvan avulla kihartataminen oli huomattavasti nopeampaa, mistä plussaa.

Jatkan harjoituksia.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #222 : 09.01.11 - klo:13:37 »
^Mä kiharsin latvat uudestaan niiltä osin, mistä jäi suoraksi :) Ei jäänyt mitään omituisia rajoja.

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #223 : 09.01.11 - klo:13:56 »
^^ Tein samalla lailla kuin epe, eli jos latva jäi ensimmäisellä kerralla suoremmaksi kuin muualta, kietaisin sen vielä hetkeksi sauvan ympärille. Mulla ainakin latva kihartuu muuta hiusta nopeammin, joten kauheasti tämä tekniikka ei ainakaan mun kihartamistani hidasta :)

Mäkin joudun jostain syystä kihartamaan tosi pienissä osioissa, vaikka hiusta ei ole kuin olkapäille. Tuloksena on kivannäköinen, "eroteltu" kiharapilvi. En ole vielä keksinyt, miten tuolla Pearl Wandilla saisi loivempaa kiharaa, vähän sellaista lainemaista. Ehkä lämpötila täysille ja paksumpia osioita?
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa maaju

• HAIRahtanut
« Vastaus #224 : 09.01.11 - klo:14:34 »
Mä kiharsin eilen itse kaikki hiukset ja yllättävän hyvin sujui. Tein samoin että kävin vielä latvoja läpi jonkin verran ja tosi hyvin pysyi, nyt tänään aamullakin on vielä hyvät kiharat. Mutta kyllä mä sain aikaa kulumaan ;) mulla on hiukset just olkapäille.
my.oriflame.fi/kauneudellesi