Pearl wand on kyllä hyvä kiharrin, itse omistan myös GHD:n, mutta kihartamisessa Pearl wand on niiin paljon nopeampi ja tuloskin on parempi

Olen todella yllättynyt, että edullisellakin laitteella saa näin hyvää jälkeä. Ostin omani Sokokselta, hinta 39,90€ ja mukana tuli hanska.
En ole tehnyt vielä tiukkoja kiharoita tällä, mutta uskon että ne varmaankin onnistuisi tosi hyvin.
Itse kiharran hiukseni näin: Suihkuttelen kauttaaltaan hiuksiin lämpösuojasuihketta, lämpötilana raudassa olen pitänyt 180 astetta. Rajaan yläosan nipsulla päälle, kiharran alaosan neljässä osassa. Tämän jälkeen kiharran päällisosan n. kuudessa eri osiossa, mutta jätän tyvestä n. 5cm suoraksi. Isot osiot siis koko ajan, tarkkana olen vaan etuosan kanssa. Sitten haron ja harjailen tukkaa reilusti, että kiharat aukeaa ja tuloksena on ihanat, naiselliset rennot kiharat, jotka kestää monta päivää! P Mulla menee tässä n. 10minuuttia yhteensä ja omistan melkein BSL-pituisen paksuhkon tukan. Ja vaikka haron kiharoita reippaasti auki, ne pysyvät huomattavasti paremmin kuin GHD kiharat. Viimeksi pidin 3 pv samoja kiharoita, hyvältä näytti koko ajan.
Eli suosittelen todella lämpimästi kaikille Remingtonin Pearl Wandia.