Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275844 kertaa)

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #225 : 09.01.11 - klo:15:16 »
Jep, nyt minäkin olen oppinut vähän Pearl Wand -tekniikkaa  :)

Tosiaan latvat on kiharrettava erikseen, mutta siltikin on vaikeuksia saada latvasta kauniisti kihartuvaa. En ilmeisesti osaa kiertää latvaa sauvan ympärille niin, että se pysyisi siinä tiukasti (kun ei ole klipsiä lukitsemassa hiusta). Mutta tosiaan, toisen kerran kiharrustulos oli rutkasti parempi kuin ensimmäinen yritys.

Kiharat pysyy hyvin. Laitoin perjantaina ja vieläkin on kikkaraa. Lämpörulla- tai patukkakiharat ei mulla pysy kuin puolituntia.

Minäkin haluaisin saada sellaista loivempaa kiharaa. Jos otan isomman osion, hius ei jaksa kihartua juuri lainkaan.
Mulla tukka siis bsl-vyötärö välimaastossa.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #226 : 09.01.11 - klo:23:47 »
Latvajuttuun: Kannattaa hankkia se lämpöhanska. Sen kanssa pitäisi saada pidettyä latvaakin kiharrinta vasten! :) Itseäni tuo ei haittaa, koska mielestäni kiharat näyttävät kivemmilta kun latvat ovat suorat.
So it goes.

matami

• Vieras
« Vastaus #227 : 10.01.11 - klo:17:10 »
Täälläkin ihastuttu tohon remingtonin muotoilusauvaan!  Tosi nopeeta saa kiharat, ja lainekiharaa saa ku ottaa isomman osion kiharrettavaksi ja pitää sauvaa vaakatasossa. Pystyasennossa tulee enemmän korkkiruuvikiharaa. Itteeniki ihmetytti toi että ei tullut mitään lämpösuojahanskaa mukana, mut ratkasin ongelman laittamalla 2 ohutta normi sormikasta päällekkäin käteen niin ei pala sormet (eikä hanskatkaan oo palanu :D ) ja saa latvankin kiharrettua :)

Poissa Windy

• Haiven
  • *
« Vastaus #228 : 10.01.11 - klo:20:04 »
Toi remingtonin pearl wand kuulostaa kyllä liian hyvältä, et varmaan pako hankkia se jossain vaiheessa. Miten on, löytysiköhän sitä isommista marketeista (cittarit, prismat) vai vaan anttiloista ja sokoksilta?

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #229 : 10.01.11 - klo:20:44 »
^ Minä ostin omani Cittarista ja hanskakin oli pakkauksessa mukana  :)

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #230 : 11.01.11 - klo:09:17 »
Tosi jännä muuten että jotkut ovat saaneet mukana hanskan ja jotkut ei! ???
So it goes.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #231 : 11.01.11 - klo:17:37 »
Mullakaan ei ollu hanskaa >: Oisin kyllä kovasti halunnut! Mutta Pearl Wandilla saa kyllä ihan uskomattoman helposti kiharat ja vieläpä nätit sellaset. Aiemmin mun kiharat on ollu kauhean epämääräset ja niitä on äherretty monta tuntia, mutta eipä vaan enää

Poissa Emily D.

• HAIRahtanut
« Vastaus #232 : 11.01.11 - klo:22:00 »
Itseäni tuo ei haittaa, koska mielestäni kiharat näyttävät kivemmilta kun latvat ovat suorat.

Ajattelin kokeilla vielä tällä viikolla, miltä näyttäisi puolipitkässä tukassa tuollaiset latvasta suorat kiharat. Ei varmaan ainakaan tukka lyhene yhtä paljon kuin loppuun asti kiharrettuna?
I had actively participated in every moment of the creation of this life. So why didn't I see myself in any of it?
The only thing more impossible than staying was leaving.
I didn't wanna hurt anybody. I wanted to slip quietly out the back door and not stop running until I reached Greenland.

Poissa Neulanen

• HAIRahtanut
« Vastaus #233 : 22.01.11 - klo:10:35 »
Luinkin jo harleyn kokemuksia curlformerseista, onko kukaan muu hankkinut? Tai bongannut eurooppalaisesta nettikaupasta?

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #234 : 22.01.11 - klo:20:13 »
Pearl wand on kyllä hyvä kiharrin, itse omistan myös GHD:n, mutta kihartamisessa Pearl wand on niiin paljon nopeampi ja tuloskin on parempi  :o Olen todella yllättynyt, että edullisellakin laitteella saa näin hyvää jälkeä. Ostin omani Sokokselta, hinta 39,90€ ja mukana tuli hanska.

En ole tehnyt vielä tiukkoja kiharoita tällä, mutta uskon että ne varmaankin onnistuisi tosi hyvin.
Itse kiharran hiukseni näin: Suihkuttelen kauttaaltaan hiuksiin lämpösuojasuihketta, lämpötilana raudassa olen pitänyt 180 astetta. Rajaan yläosan nipsulla päälle, kiharran alaosan neljässä osassa. Tämän jälkeen kiharran päällisosan n. kuudessa eri osiossa, mutta jätän tyvestä n. 5cm suoraksi. Isot osiot siis koko ajan, tarkkana olen vaan etuosan kanssa. Sitten haron ja harjailen tukkaa reilusti, että kiharat aukeaa ja tuloksena on ihanat, naiselliset rennot kiharat, jotka kestää monta päivää! P Mulla menee tässä n. 10minuuttia yhteensä ja omistan melkein BSL-pituisen paksuhkon tukan. Ja vaikka haron kiharoita reippaasti auki, ne pysyvät huomattavasti paremmin kuin GHD kiharat. Viimeksi pidin 3 pv samoja kiharoita, hyvältä näytti koko ajan.

Eli suosittelen todella lämpimästi kaikille Remingtonin Pearl Wandia.
« Viimeksi muokattu: 25.01.11 - klo:22:22 kirjoittanut Mindela »

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #235 : 24.01.11 - klo:10:50 »
Tämän ketjun lukeminen aiheuttaa kyllä aikamoista muotoilulaitehimoa.  ::) Aiemmin himoitsin lainerautaa ja meinasin sen jo ostaakin, mutta ei löytynyt syksyllä Sokokselta ja alennusten vuoksi asioin mieluiten siellä. Sen ostaminen sitten jotekin unohtui ja ehkä ihan hyvä niin. Nyt kokemukset uudesta Pearl Wandista taas houkuttelee ostoksille. Haluaisin laitteen, jolla kaltaiseni laiska ja kömpelö muotoilija saisi nopeasti kiharaa. Ja mielellään kestävää - se on niin turhauttavaa vääntää tunti hiuksia kiharalle ja huomata parin tunnin päästä, että hiukset on taas suorat.
1bMii, vaalennettu.

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #236 : 04.02.11 - klo:13:01 »
Mulla on Babylissiin Easy Curl:

Näyttää ainakin samanlaiselta vehkeeltä kuin Pearl Wand, vai onko käytössä jotain suuria eroja? Jos joku olisi molempia sattunut käyttämään...
1a F ii, HL

Poissa muori Pippuri

• Tukkaguru
  • I can smell heaven's bakery cooking...
« Vastaus #237 : 04.02.11 - klo:15:52 »
Tämän ketjun lukeminen aiheuttaa kyllä aikamoista muotoilulaitehimoa.  ::)

No eipä. Joutuu varmaan hakemaan Anttilasta tuon Remingtonin, kunhan budjetti sallii  ::)
Miä en jaksa rullata hiuksia, ja suoristusrauta on mulle liian kömpelö.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #238 : 13.02.11 - klo:18:10 »
Pearl Wand kotiutui tännekin, lähinnä siksi että lämpenee tosi nopeasti, ja vanhan kähertimen lämmitykseen kuluu ikuisuus. Paketissa tuli mukana hanska, jota ilman en olisi pärjännyt, sen verran kuumana rauta kävi. Hankaluutta lisäsi myös, kun piti kokoajan varoa, ettei kuuma rauta osu raudan ympärille hiuksia kieputtavaan käsivarteen. Ensikokeilulla tuli kyllä tosi kivaa kiharaa, ja homma oli nopeaa.

Mutta, miten pitkät ja liukkaat hiukset saisi kierrettyä varren ympärille tiukasti? ??? Rauta on tosi liukas, ja ainakin mulla hiusosio luistaa samantien yläkulmaan ja raudasta pois, vaikka kuinka yrittäisi kiristää siihen ympärille..
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #239 : 14.02.11 - klo:16:43 »
^Mä ainakin pidän latvoista kiinni ja sauvaa tietyssä asennossa niin iha hyvin onnistuu. Mitä ainetta käytätte Pearl Wandin kanssa?