Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275397 kertaa)

Poissa mingtang

• Tukkaguru
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #240 : 15.02.11 - klo:16:12 »
Tännekin on hankittu Remington. Tuli hanskan kanssa. Onko kukaan onnistunut kohentamaan tyviosaa tukastaan tällä? kiharoita saa varmasti, mut saako muuta kohotusta? Ja muakin kiinnostaisi mitä muotoilutuotetta käytätte tän kanssa.

Ilmakiharrinkin on, se on pätevä laite kyllä sinällään. Ja tuli hankittua Hair Storesta myös ammattilaisten isot samettirullat päällistukan kohotukseen  ::). Täällä minä istun kaikkein tuotteiteni keskellä ja ihmettelen miten ja milloin käytän O:)
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #241 : 15.02.11 - klo:17:56 »
^ Itse kohotan tyveä Pearl Wandilla samalla kun teen kiharat, eli ihan loogisesti laitan paksuimman osan sauvasta ihan tyveen kiinni ja pidän ohutta osiota tyveä hetken siinä päällä. Tyvi kohottuu oikein mukavasti, kannattaa kokeilla mutta varoa päänahkaa. :D Muotoilutuotteena käytän pohjalle pelkästään TréSemmen lämpösuojasuihketta, sillä mun ohut tukkani kihartuu ilmankin muotoilutuotteita tosi napakkaan ja pysyvään kiharaan. Koska tykkään vähän villeistä, löysemmistä ja sileistä kiharoista, puristelen ja haron tukkaa lopuksi silikonin kera (esim. Tigin AfterParty tai Dumb Blonde Smoothing Stuff) kanssa ja korostan joitain suortuvia joko Got2Be Smooth 'n Chic-lakalla tai jollain vahalla mikä nyt käteen osuu. Sitten vielä vähän moshaan ja tadaa: luonnolliset, sileät ja kestävät kiharat ovat valmiit. :D

Penny, kokeile pitää sauvaa vaakatasossa tai jopa hieman väärinpäin pystyssä. Sillä tavalla tyven saa aika napakasti kiepsautettua sauvan ympärille ja sitä myötä latvatkin. :)
So it goes.

Poissa mingtang

• Tukkaguru
« Vastaus #242 : 16.02.11 - klo:20:19 »
Uskomaton vehje tämä Remington Pearl. En ole ikinä saanut tukkaani näin nopeasti kiharoita. Huoh. Löytö! :O
^Ja Armi, en ymmärtänyt tekstisi alkua, kuinka tyvikohotuksen saa aikaan...
Aknearpinen, rosaceaa, öljyinen & herkkä ikääntyvä iho.Hiukset pitkät. Silmät vihreät.

TOP: Colours Caramel,  Lavera, Nuxe, LilyLolo, Emani, REN, Bion

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #243 : 17.02.11 - klo:12:36 »
^ Oi ei! Sitä on kovin vaikea selittää, mutta yritetään vielä. Eli siis otan hiuksia leveän, mutta ohuen osion (mitä ohuempi, sitä paremmin kohottuu). Pitämällä osiota kädellä puolesta välistä, nostan sitä ylöspäin ja asetan sauvan osion alle ihan tyveen. Sen jälkeen vedän osiota alaspäin, jolloin sauva jää hetkeksi sinne alle "piiloon". Silloin tyvi menee sauvan mukaisesti niin, että se kohoaa ylöspäin. Käyn osioita läpi niin monta kuin tunnen tarvitsevani, toki mitä enemmän niin sitä parempi kohotus. Osioita kannattaa valita päästä niin päin kun haluaa hiusten laskeutuvan, esimerkiksi itse haluan päälaelta hiusten lähtevän taaksepäin joten otan vaakaosiota korvasta korvaan-linjalla. Jos taas haluaa hiusten laskeutuvan tavallisen jakauksen mukaisesti, niin sitten ottaa pitkittäisosiota otsasta niskaan-linjalla. Toivottavasti tämä selventi! :)
So it goes.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #244 : 17.02.11 - klo:18:35 »
Ootteko onnistunut saamaan tällä sellaista loivaa kiharaa? Tähän tyyliin:

Tolla tyylillä saisin ohuet hiukseni näyttämään edes hiukan paksummilta.

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #245 : 18.02.11 - klo:03:15 »
^ Tuollaista loivaa kiharaa saa käyttämällä sauvaa niin, että 1) ottaa suortuvan 2) pyöräyttää suortuvan yhdestä kohtaa kerran sauvan ympäri pitäen sauvaa vaakatasossa ja antaa kihartua 3) menee alemmas samassa suortuvassa ja toistaa saman. Toivottavasti onnistuin selittämään mitä tarkoitan! Eli siis sen sijaan että koko suortuvan kiertäisi sauvan ympärille, kiertääkin suortuvan useammasta kohdasta kerran. Sopivaa lämpötilaa kannattaa lähteä kokeilemaan matalalta, niin ei vahingossa kiharra liikaa. Niin, ja hiukset kannattaa kiepautta sauvan ympärille niin etteivät ne kierry itsensä ympäri (kuten helposti pyörittäessä käy) koska silloin tulos on korkkiruuvimaisempi. 
En sitten tiedä onko Pearl Wand kaikkein kätevin/nopein laite loiviin kiharoihin, kun en ole koskaan tehnyt koko päätä tuolla tekniikalla. Mutta jos sulta Pearl Wand löytyy jo muutenkin niin sitten toki kannattaa hyödyntää sitä. Pitääkin kokeilla itsekin viikonlopulla tehdä koko pää tuolla tekniikalla, että kuinka nopeasti onnistuu. :)
« Viimeksi muokattu: 18.02.11 - klo:03:24 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #246 : 18.02.11 - klo:12:44 »
Kiitos Armi,

Mulla ei ole vielä Pearl Wandia, mutta ajattelin ostaa jos sillä saa tollaisia kiharoita suht vaivattomasti. Jos viitsit, niin tuu kertomaan, kun olet testannut miten loivat kiharat onnistui :).

Poissa zeldu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #247 : 18.02.11 - klo:13:44 »
Mä oon kyllä saanut pitkiin hiuksiin tuollaista loivaa kiharaa. Mulla vaan ongelmaksi muodostuu tuo tyvi, kun ei ihan sinne juureen asti tohdi kepakolla sohia. Harjotus tekee varmaan mestarin :)
1a F ii, HL

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #248 : 18.02.11 - klo:17:16 »
Pakko se on käydä tuo Pearl Wand ostamassa. Ilmeisesti joillakin siis on tullut hanskan kanssa ja toisilla ilman. Onkohan noissa paketeissa jotain eroa vai ihan sattumaa? Sen verran rähmäkäpälä olen, että hanska on varmaan ihan must.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #249 : 18.02.11 - klo:18:47 »
Tilasin itselleni Pearl Wandin ja sain eilen, tänä aamuna kokeilin ensimmäistä kertaa. Upeasti toimii, joskin en pehkoani ihan kymmenessä minuutissa valmiiksi saanut, kuten jotkut kehuvat. Kyllä siinä se 20-30 minuutia kesti, kun piti erotella hiuksia.

En yleensä käsittele hiuksia laitteilla (minulla on fööni ja suoristin mutta olen niitä käyttänyt vain pari kertaa), joten tarvitsen vielä varmaan harjoittelua. Osaako kukaan kokeneempi sanoa, miksi hiuksista nousi savua? Hiukset olivat kuivat ja olin laittanut märkiin hiuksiin vain muotoiluainetta joka on tarkoitettu nimenomaan lämpökäsittelyyn.

Ja siis kuinka paljon tuo laite tuhoaa hiuksiani? Olen nyt muutamalta foorumilta lukenut, että lämpökäsittely ei vaurioita hiuksia ollenkaan ja se olisi vain urbaani legenda, eikä niin ollen lämmöltä suojaavia tuotteita edes tarvitsisi käyttää. Onko sitten niin että kuumuus ei hiusta rasita, ainoastaan mahdollinen mekaaninen käsittely (esim. vetäminen suoristusraudalla)? Voinko käyttää pearl wandiä pari kertaa viikossa, vaikka letti savuaakin? :D
« Viimeksi muokattu: 18.02.11 - klo:18:49 kirjoittanut Kalevalatar »

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #250 : 18.02.11 - klo:18:49 »
Pakko se on käydä tuo Pearl Wand ostamassa. Ilmeisesti joillakin siis on tullut hanskan kanssa ja toisilla ilman. Onkohan noissa paketeissa jotain eroa vai ihan sattumaa? Sen verran rähmäkäpälä olen, että hanska on varmaan ihan must.

Mun paketissa ei ollut hanskaa, vaikka ohjekirjassa siitä puhuttiinkin. Tutkin asiaa ja on mahdollista että hanska tulee mukaan esim. vain amerikkalaisessa paketissa tms. Sellaisia pitäisi voida ostaa kuitenkin erikseen kaupasta. Itse aioin aluksi kokeilla puuvillahanskaa, koska sellaiset minulla on jo valmiina.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #251 : 18.02.11 - klo:19:32 »
^Tuo hanska on tosissaan ihan tavallinen puuvillhanska, ainakin mun mielestä. Jos se jonkun paketista puuttuu, ja kokee ehdottomasti  tarvitsevansa tuollaisen alkuperäisen, niin voin antaa omani pois postareita vastaan :) (... jos se vain on tallella, hmmmm...)
Yksäriä tulemaan, jos haluat tarjota hanskalle rakastavan kodin!

Poissa Kalevalatar

• Tukkaguru
« Vastaus #252 : 18.02.11 - klo:19:41 »
Olen itse töissä firmassa josta tuotteen tilasin, joten laitoin noottia tuotepäällikölle ja vaadin hanskaa itselleni :D

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #253 : 18.02.11 - klo:21:08 »
Ok eli tavallinen puuvillahanska, niitähän löytyy kyllä valmiiksikin, jos sattuisin saamaan sellaisen paketin, josta hanska puuttuu. Ajattelin jo, että kyseessä on joku supermoderni lämmöneristyshanska.  :D
1bMii, vaalennettu.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #254 : 19.02.11 - klo:04:17 »
^Kevlar-hanskoja täälläkin kyllä odotettiin  ;)