Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275799 kertaa)

Poissa armi

• Tukkaguru
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #270 : 22.02.11 - klo:16:18 »
Kiitos Armi,

Mulla ei ole vielä Pearl Wandia, mutta ajattelin ostaa jos sillä saa tollaisia kiharoita suht vaivattomasti. Jos viitsit, niin tuu kertomaan, kun olet testannut miten loivat kiharat onnistui :).

Taisitkin jo laitteen keretä ostamaan, mutta laitetaan nyt kuitenkin. :) Eli tällaiset saan tuolla selittämälläni tekniikalla (ja tyvi on myös kohotettu Pearl Wandilla):

Myös niin voi kokeilla loivaa kiharaa, että pyörittää koko suortuvan puikon ympärille ja sitten heti alkaa liu'uttaa puikkoa pois. Nuo kuvan kiharat tein kuitenkin sillä aiemmin selittämälläni, että kieritin yhdestä suortuvasta 2-3 osaa (tyvestä, (keskeltä), latvasta) kerran. Haroin noita vähän auki, mutta jos vielä loivemmat haluaa niin silikonisen seerumin kanssa reilusti haromalla varmasti onnistuu. Toivottavasti tästä on hyötyä muillekin!
« Viimeksi muokattu: 22.02.11 - klo:16:20 kirjoittanut armi »
So it goes.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #271 : 03.03.11 - klo:17:45 »
Oli aivan pakko tulla tänne hehkuttamaan volymasterin ihanuutta! Hankin siis tiistaina OBH Nordica Björn Axèn Tools- merkkisen tyvikohottajan (Oulun Clas Ohlson, n.40 e) ja olen aivan rakastunut kyseiseen kapineeseen  <3 Käsittelin siis tyveni ihanuudella tiistai-iltana, koko pään käsittelyyn meni aikaa n. 15 min. Pohjalle en laittanut mitään muotoilutuotteita, mutta sain ihanan muhkean tukan joka on vieläkin kuosissaan :) Uskon että tämä säästää tulevaisuudessa aikaa ja hermojani kun hiusten kohotukseen ei tarvitse käyttää aikaa aamuisin. Pesen hiukseni n. 3 päivän välein ja jos teen käsittelyn aina pesun jälkeen se on ehkä jopa parempi hiuksilleni kuin jatkuva tupeeraanminen & hiuslakan käyttö. Kaikin puolin ihana ja helppokäyttöinen laite. Nyt vaan mietin että miksen koskaan aiemmin ole hankkinut tuota  ;D (ehkä tämä myös pidentää pesuväliä, kun hiukset ovat irti päänahasta  :) )
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #272 : 05.03.11 - klo:18:02 »
^ Kiitos Clasu-suosituksesta, hain omani sieltä eilen ja hyvin toimii! Kannattaa vaan antaa lämmetä tarpeeksi, mä meinasin ensin sohia haalealla raudalla eikä ne osiot kreppaantuneet niin hyvin. Raportoin myöhemmin miten kuohkeus pysyi!
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa Linnee-

• Hiushörhö
« Vastaus #273 : 05.03.11 - klo:18:13 »
Tuossa tosiaan on aika pitkä lämpenemisaika, olisko ollut käyttöohjeessa että 2 min?
Kiva että suosituksesta oli apua.  :) Uusimmassa ellessä oli muuten mainittu tuon laitteen hinnaksi 65 e eli aika paljon halvemmalla kyllä sain sen  ;D
Hiuslaatu 1b M/C ii. Pituus n.mid back

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #274 : 06.03.11 - klo:12:24 »
Mua harmittaa et tulin palauttaneeks n. vuos sitte tilaamani Axenin Volumaster-tyvikohottajan, liikaa kiinnitin huomiota siihen IMO liian pieneen kiharaan, senhän ois voinu justeerata monella tapaa ja opetella käyttämään sitä, varmaan se on hyvä, oma näppituntuma sano sen ja kehut sittemmin - ja turhaan pelkäsin sitä et ku se kuumenee aika reippaasti, et oon vaan ajan kysymys koska hankin sillä jotain palovammoja.....Voi olla et ja luultavasti hankin ton vielä uudestaan.

Nyt sitte tilasin ton kiharruspuikon, saa nähdä miten siitä tykkään.

Toisaalta olen edelleen sitä mieltä et paras tapa laittaa kiharoita ja tyvikohotusta on ilman lämpöä, joko rullilla tai toukilla. No joo, siin menee enemmän aikaa, tukan täytyy olla puolikuiva ja sit niitä pitää päässä jonkun aikaa, eli heti aamulla herätessä ja lähtiessä rullat/toukat veks ja muotoilua.
Mut säästää hiuksia kuitenkin - Näillä raudoilla on toi et ne kuluttaa kuitenki, eli niitä olen ajatellu jatkossa käyttää "kiireessä" tai satunnaisesti, en mitenkään että joka toinen päivä hiustenpesun jälkeen.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #275 : 11.03.11 - klo:16:22 »
Hei, onko kukaan ostanut Remingtonin volyymikiharrinta? Mulla on jo entuudestaan ilmakiharrin, joka on kovassa käytössä, mutta samalla houkuttaisi tuo volyymikiharrin. Vai onkohan siinä mitään eroa ilmakihartimeen ??? Samalla katsoin myös Remingtonin Sleek&Curl suoristusrautaa, joka myös houkuttaisi kokeilemaan. Tuntuu vaan, etten osaa olla ihan suoralla tukalla, vaan hiuksissa pitää olla vähän nostetta ja kuohkeutta ::).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #276 : 11.03.11 - klo:17:42 »
^ Kävin tänään sitten ohikulkiessa Sokoksella ja tosiaan tuo ei puhalla ilmaa yhtään vaan valittavana on kaksi lämpötilaa mihin keraaminen pinta kuumenee. Itse käytän jonkinverran ilmakiharrinta, mutta tuo voisi olla ihan toimiva vaihtoehto polkkamittaisille hiuksille. Laite olisi ainakin äänetön (nykyinen ilmakiharrin on todella äänekäs) ja ehkä hiusta vähemmän kuluttava. Kai se pitää loppuviikosta hakea tuo testiin. :)

Hei, aikaa on kulunut :-[, (ja käytin hakua),mutta tahtoisin vielä kovasti tietää, ostitko volyymikihartimen ja oliko hintansa arvoinen kapistus?

sori, tuplapostaus
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Kaisa

• HAIRahtanut
« Vastaus #277 : 12.03.11 - klo:11:10 »
Hei, onko kukaan ostanut Remingtonin volyymikiharrinta? Mulla on jo entuudestaan ilmakiharrin, joka on kovassa käytössä, mutta samalla houkuttaisi tuo volyymikiharrin. Vai onkohan siinä mitään eroa ilmakihartimeen?

En ole ostanut mutta olen katsellut ja kiinnostaisi kuulla käyttökokemuksia jos jollain tuo on. Erona ilmakihartimeen on kai että tuo volyymikiharrin ei puhalla ilmaa eli ei myöskään pidä niin kovaa ääntä. Olisikohan tuo muuten yhtä toimiva? Mulla on käytössä Babylissin ilmakiharrin jossa on tosi kova ääni ja se pinnoite on alkanut irrota, vaikka kiharrin on ollut käytössä alle vuoden.

edit. Winnien kommentistahan tuo äänettömyys jo selvisikin, luin vähän huolimattomasti. ::)
« Viimeksi muokattu: 12.03.11 - klo:11:55 kirjoittanut Kaisa »
1c F ii

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #278 : 12.03.11 - klo:11:17 »
Tuo volyymikiharrin vaikuttaa aivan ihanalta! Oon pari kertaa käyttänyt äitini ihan pientä ilmakiharrinta ja sillä saa jo kivasti volyymia, niin entäs tuolla sitten!  :l
Kumpikohan vahingoittaa hiusta enemmän, tuo vai ilmakiharrin? Oon niin aloittelija näissä hiusasioissa.  ;D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa epe

• HAIRahtanut
« Vastaus #279 : 12.03.11 - klo:14:09 »
http://suosikki.fi/tiptoes/tunniste-remington

tuolla Saaran kokemus tuosta Remingtonin volyymikihartimesta :)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #280 : 12.03.11 - klo:14:40 »
Olen lukenut kyseisen jutun ja himotuttaa entisestään ;D. Mulla on myös Babyliksen ilmakiharrin ja siinä on kyllä myös iso harjaosa ja aika uudehkokin vielä, (kun entinen teki tenät)mut aivan hirveä ääni. Olen nyt pari kuukautta käyttänyt sitä ilmakiharrinta ja inhoan sitä ääntä,poika myös laittaa aina oven kiinni, kun hirvee meteli  ;), (tuskin voi palauttaa äänen takia?)
Tuo volyymikiharrin olisi varmasti hyvä just polkkapituisiin hiuksiin ja miksei vähän pitempiinkin. Kävin hiplailemassa sitä jo Cittarissa ja kyllä nyt tuntuu vahvasti siltä, et toi pitää saada itselle :P. Niitä ei jäänyt sinne kun 3 kpl. Aika tyhjänä oli just se hylly, missä niitä volyymikihartimia oli.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #281 : 13.03.11 - klo:10:03 »
Apua mun on joskus pakko saada tommonen volyymikiharrin. :D Toi on mun mielestä tosi nättikin. Ja uskon että sillä saa tosi helposti tuuheuttakin. Voikun voisi kuitenkin kokeilla ennen ostopäätöstä..
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #282 : 13.03.11 - klo:10:34 »
Apua mun on joskus pakko saada tommonen volyymikiharrin. :D Toi on mun mielestä tosi nättikin. Ja uskon että sillä saa tosi helposti tuuheuttakin. Voikun voisi kuitenkin kokeilla ennen ostopäätöstä..

Niinpä niin, olisi kiva kuulla kokemuksia tuosta vielä, mutta tahtoo sen heti :3. Ja mun pitäisi olla säästölinjalla..

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #283 : 13.03.11 - klo:20:25 »
Arvaatkas kuka on volyymikihartimen onnellinen omistaja :O. Toivottavasti nyt pelittää eikä petä odotuksia. Raportoin sitten, kun saan kokemuksia kehiin.

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #284 : 13.03.11 - klo:20:55 »
^Voi ei, oon kateellinen!  :D Raportoi sitten onko hintansa arvonen.  ;)