Kiitos !
Tänään sitte tuli toi Babylissin kartiokiharrin ja siin ohjeessa sanotaan (tai suositellaan) et pitäis laittaa ihan kuivaan tukkaan et mites sitte noi lämpösuojasuihkeet, sillonhan tukka ei oo ihan kuiva ?
--------
Ja nyt kun tolla kihartelin hiuksia niin taas tuli sellanen tunne, että äh, ehkei nää kiharat oo lainkaan mun juttu - lookista tuli jotenkin liian herttanen. Isoilla paplareilla saan paljon paremman ja isot loivat laineet ja kuohkeuden.
Tyvikohotus on mun mielestä tolla vaikeeta, ei toimi lainkaan, pituuksiin saa sellasta jonkinlaista lainetta ihan kivasti mut sitten noi rintaliivien yläosaan pitkät hiukseni, niin 15 cm latvoista ei tolla kyllä kiharru lainkaan - siis jää ihan piikkisuoriks - ellei laita tosi kuumaa lämpötilaa ja se mua vähän kauhistuttaa, en tykkää kauheesti käyttää kasvojen lähellä kuumia rautoja.
Myös selkä tuli kipeeks ku käsittelin isoja alueita hiuksissa - oletan et toimiin parhaiten ehkä olkapäille ulottuvissa, kerroksittain leikatuissa, melko hyväkuntosissa tai silkkisissä hiuksissa.
Mutta nyt kun oon kattellu itteäni välil peilistä, niin kylhän tällä kokonaisuutena ottaen saa sellasta kivaa ilmettä ja volyymia - tätä vois käyttää sillon tällön.
Mut mietin kannattaaks siitä maksaa niin paljon ? Ja kuten ennenki olen todennu, isot rullat toimii aina.
Mukana tulevat sormisuojat on mun mielest riittämättömät - paremmin suojas ku laitoin vasempaan käteen vanhan hanskan.
Ja kyllähän toi siis hiuksia kuluttaa - et mitä kannattaa pitää pitkää tukkaa ja yrittää hoitaa sitä ja sit käyttää kuumaa rautaa, tuli vaan mieleen