Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275859 kertaa)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #300 : 19.03.11 - klo:18:51 »
Mun pitää kyllä vielä hieman harkita sen volyymikihartimen hankintaa. Kun itse haluaisin juuri tyveen tuuheutta, mutta ainakin Ilta-Sanomien sivuilla olevassa videossa se ei sinne sitä juuri tuonut.  :-\ Ja oon kyllä suhteellisen varma, että se jäisi käyttämättä. Mulla on kuitenkin suoristusrauta, kiharrin, tarrarullat, lämpörullat yms.

Häh, haluun jonkun superhelpon laitteen jolla saa nätit hiukset helposti ja nopeasti ja ei vahingoittaisi hiusta. Tietääkö kukaan sellaista?  ;D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #301 : 19.03.11 - klo:19:41 »
Tuon GHD:llä kihartaminen on melkoista arpapeliä kun puolet vedoista kihartaa ja toisella puolella onnistun vain suoristamaan. Ei maailman luotettavin vekotin tällä hetkellä ja vaatii kyllä harjoittelua ennen kuin voin laskea sen varaan juhlakampauksia tehdessä.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #302 : 21.03.11 - klo:10:57 »
Mitä mieltä ootte - kuinka usein kiharrinpuikolla kannattaa tehdä kiharoita tai laineita (suojaavaa kampausnestettä käyttäen) jos haluaa ettei hiukset kärsi juuri lainkaan ? Kerran viikossa ? Pari kertaa kuussa ?

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #303 : 30.03.11 - klo:16:04 »
Tuon GHD:llä kihartaminen on melkoista arpapeliä kun puolet vedoista kihartaa ja toisella puolella onnistun vain suoristamaan. Ei maailman luotettavin vekotin tällä hetkellä ja vaatii kyllä harjoittelua ennen kuin voin laskea sen varaan juhlakampauksia tehdessä.

Mulla tuntuu olevan sama ongelma.. Tai esimerkiksi ensimmäiset viisi kiharaa on tosi hyviä ja nättejä, mutta loput menevätkin sitten ihan miten sattuu. Mutta jos joku kaveri kihartaa mulle GHD:llä, niin silloin tulee koko ajan tosi nättiä kiharaa. Ehkä itse en osaa tuolta takaa kihartaa oikealla tavalla tai jotain.  ::)
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Tuulikaappi

• Tukkaguru
« Vastaus #304 : 18.04.11 - klo:19:14 »
Ei pitäis lueskella näitä ketjuja, kun heti rupee kertymään semmosia pakko saada -juttuja, joita ilman oon pärjännyt oikein hyvin tähänkin asti. Viimeiset pari viikkoa himottujen listalla on ollut tuo Remingtonin sauvakiharrin, ja tänään kävin sellaisen hakemassa, kun Anttilasta sai kolmellakympillä. Kokeilemaan en ole vielä ehtinyt, mutta odotukset on ainakin kovat. :D
1c M ii, tjsp

Poissa Jessie

• Tukkaguru
« Vastaus #305 : 18.04.11 - klo:20:11 »
^^Paitsi että nyt opin kihartamisen, hyvä minä  :D
En saa kovin napakkaa kiharaa, vaan löysää ja laineikasta, mutta sainpa kuitenkin ja vielä koko päähän. Lopptulos oli kyllä kiva näinkin.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #306 : 08.05.11 - klo:21:32 »
Sopiiko tuo sauvakiharrin polkkamittasille hiuksille tai sanotaanko melkein olkapäälle ylettyville hiuksille ;)?Tahtoisin vielä volyymikihartimen lisäksi  Remington pearl wandin. Ja itsekin tykkään enemmän loivemmista kiharoista.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa riinam

• HAIRahtanut
« Vastaus #307 : 09.05.11 - klo:10:22 »
Minusta tuo sauva-kiharrin sopii myös lyhyemmälle tukalle, tosin minusta sillä on vaikea saada loivempaa kiharaa. Sellaista vähän tiukempaa saa tosi helposti ja nättiä tulee aina.

Poissa Arnella

• Tukkaguru
« Vastaus #308 : 09.05.11 - klo:10:56 »
Minulla taas pearl wand tekee helpoiten juuri loivaa kiharaa. Johtuu varmaan lasimaisesta hiuslaadusta, jonka tiukalle kiharalle saaminen on yleensäkin vaikeaa sekä toisaalta myös laiskuudesta, kun kiharran aika isoja osioita kerralla. Hiukseni ovat tällä hetkellä olkapään ja bsl:n välimaastossa.
1bMii, vaalennettu.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #309 : 09.05.11 - klo:17:07 »
Ei ole tosi, kävin kolmessa Citymarketissa ja kaikissa oli myyty loppuun tuo pearl wand ???. Prismassakaan ei ollut. Just joo, nyt haluttaa vielä entistä enemmän sauvakiharrin, kun sitä ei saakaan niin helposti ;D. Ostin jo Tresemmen lämpösuojankin valmiiksi, mutta se nyt ei mene hukkaan,kun tulee noita kuumentavia laitteita käytettyä tiuhaan tahtiin.Ja kiitos Arnella ja riinam. Katotaan, saanko yleensä pearl wandia enää mistään. Aikamoinen menekki näköjään kyseisellä kihartimella.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #310 : 10.05.11 - klo:18:37 »
Mä petyin pearl wandiin :(. Siis tekee loistavaa jälkeä ja kiharat pysyy uskomattoman hyvin myös lasimaisessa hiuksessa, mutta en saa haluamanilaista kihara sillä :-\. Pitää varmaan kohta laittaa kiertoon, kun kaikennäköisiä kihartimia ja suoristimia kaapit pullollaan.

Onko kellään suositella paksua piippausrautaa? Haluaisin sellaisen, jolla saa tehtyä oikein loivaa kiharaa/lainetta.

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #311 : 11.05.11 - klo:15:42 »
mäkin olisin ihan tavallista piippausrautaa vailla (halkaisija väh. 25 mm), niitä tuntuu jotenkin tosi huonosti olevan nykyään markkinoilla. Eli jos joku osaisi suositella hyvää kapistusta, myös minä olisin kiitollinen!  :)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #312 : 11.05.11 - klo:18:03 »
Cittarissa oli joku piippausrauta beach jotain ja maksoi 29,90 muistaakseni. Se oli samantyylinen, kun pearl wand, siis pelkkä sauva. Minäkään en halua tiukkaa kiharaa, vaan loivaa loivaa  :)

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #313 : 11.05.11 - klo:21:24 »
mäkin olisin ihan tavallista piippausrautaa vailla (halkaisija väh. 25 mm), niitä tuntuu jotenkin tosi huonosti olevan nykyään markkinoilla. Eli jos joku osaisi suositella hyvää kapistusta, myös minä olisin kiitollinen!  :)

Ainakin OBH Nordicalla on Björn Axen Tools sarjassa 25mm ja 38mm peruskihartimet, joista tosin 25mm on vissiinkin poistumassa valikoimista tjsp kun OnOffin nettikaupassa se on ihan mukavassa alessa eikä sitä enää näy OBH Nordican sivuilla. Myös Braunilla on Satin Hair kiharrin, jonka halkaisija on yli 19mm.
2b F ii

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #314 : 11.05.11 - klo:22:28 »
Tyhmänä täällä kyselen, että saako 25 mm piipparilla jo loivaa kiharaa vai kannataisko mun metsästää sitä 38 mm? Ja jos jollakin olis havaintoja noista 38 mm piippareista? ;D