Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275798 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #330 : 15.07.11 - klo:20:59 »
Kokeilin uutta beach sauvakiharrinta tässä juhannuksena ja aivan upeet kiharat sain aikaiseksi. Siinä oli hanskat mukana ja maksoi vaan 29.90 cittarista. Musta kiharrinosa ja punainen muutensa väriltään. Ajaa hyvin asiansa, kun joskus haluan uutta lookkia aikaiseksi 8).
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #331 : 18.07.11 - klo:23:23 »
Ostin babylissin kiharruspuikon ja oon ollut tyytyväinen. Ystäväni jaksoi väkertää sillä koko pääni täyteen upeaa, kiiltävää ja joustavaa kiharaa joka kesti ilman muotoilutuotteita koko päivän (tosin mulla kestää yleensäkkin aina hyvin). Tulos oli kuin siinä glissin mainoksessa sillä mallilla :D
En mä tuota olis tarvinnut kun on aika uus hyvä normipiipparikin, mutta tulipahan hankittua.
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
« Vastaus #332 : 25.07.11 - klo:01:48 »
Voi ei, mua alkaa himottamaan toi Babylissin uus vekotin.. Vitsi kun pääsis vaan kokeilemaan kotona sitä ja sit tehä ostopäätös. Youtubesta oon katellu videoita tosta ja ihan lupaavalta vaikuttaa. Mä kyllä onnistuisin saamaan tukan ihan sotkuun tohon pyörivään harjaan. :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #333 : 25.07.11 - klo:10:18 »
Muakin alkoi kiinnostamaan tuo Babylissin pyöröharjafööni. Sitä on ilmeisesti Gigantissakin myyty vielä tämän vuoden huhtikusssa nimellä Babyliss Rotating Air Brush. Nyt ei nettisivujen mukaan enää ole. Höh! Sieltä sen olisi varmaan saanut vähän halvemmalla.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa eveleen

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #334 : 25.07.11 - klo:11:32 »
Muakin alkoi kiinnostamaan tuo Babylissin pyöröharjafööni. Sitä on ilmeisesti Gigantissakin myyty vielä tämän vuoden huhtikusssa nimellä Babyliss Rotating Air Brush. Nyt ei nettisivujen mukaan enää ole. Höh! Sieltä sen olisi varmaan saanut vähän halvemmalla.

Se on mun muistaakseni ja tän sivun mukaan ollut Gigantissa 49e, johon hintaan sen saa myös Netanttilasta taikka Prismasta. Houkuttais ehkä vähän itseäkin ko. laite, pienellä ilmakihartimella ei saa ihan samanlaista jälkeä kuin tuolla ja föönin sekä ison pyöröharjan kanssa oon niin käsi ettei mitään rajaa.
2b F ii

Poissa Mustikka

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
« Vastaus #335 : 25.07.11 - klo:12:50 »
Ahaa, joskus noissa on isojakin heittoja.
50 e on kyllä mun kukkarolle vähän liikaa enkä onnistunut löytämään videota, missä kyseistä laitetta olisi käytetty yli bsl-pituiseen tukkaan, joten taitaa jäädä väliin.
Roses are red, Violets are blue. Some poems rhyme But this one doesn’t

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #336 : 25.07.11 - klo:12:58 »
Mä ostin big hairin! Kokeilin sitä äsken ja vaikuttaa ihan hyvältä. Oon aika huono käsittelemään hiusta, joten eka kerta oli vasta harjoituskerta. Kyllä sillä ilmavuutta sai, mutta eihän sillä tukkaa lisää tule. Toivottavasti lopputulos olis kuitenkin pysyvämpi kuin föönillä. Ihan kätevä oli käyttää, mutta juuret puhalsin vielä hiustenkuivaajalla enkä osannut vielä käsitellä päälliosaa niin, että siitä olisi tullut muheva. Harja oli hellävarainen ja miellyttävä eikä puhallusilmakaan ollut liian kuumaa. Tukka on ilmavan ja pehmeän oloinen. Alle laitoin Redkenin Satin wearia. Pesu ja hoito All softilla.

Poissa Sanguine

• Tukkaguru
« Vastaus #337 : 18.09.11 - klo:22:12 »
Toimiiko Volumaster Slim- versio yhtä hyvin kuin se normiversio? Oma tukka on siinä muutamaa senttiä vaille solisluupituiset ja ajattelin koulun lopun kunniaksi palkita itseni Volumasterilla, enkä haluisi pettyä ;)

Minäkin olisin ollut kyselemässä ihan samaa. Olisin valmis maksamaan enemmänkin siitä ohuemmasta Volumasterista, jos se olisi hintansa väärti.
Yksi kahvipannu sinne tai tänne - ei kai se suuria merkitse, kun ollaan etsimässä pyrstötähtiä. 

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #338 : 21.09.11 - klo:23:51 »
Anteeksi etten jaksanut/kerinnyt lukea ketjua, mutta kyselisinkin että mistä löytäisin edullisesti lämpörullat? Pitäisi lahjaksi ostaa. LF:n, ebayn ja hairsupermarketin oon kahlannut läpi. Ja myös tämän dealextremen. Löytyiskö mistään salaista nettikauppaa mistä saisin lämppärit uskomattoman halvalla ja turvallisesti? :D
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Luscious

• Tukkaguru
  • Parantumaton saippuahullu
« Vastaus #339 : 27.09.11 - klo:22:04 »
Omistan myös Pearl Wandin, jolla saa kauniita kiharoita, mutta hieman liian tiukkoja, vaikka ottaisi kuinka isoja osioita.

Mulla on se babylissin vastaava ja mun mielestä sillä saa hyvinkin tuollasia kiharia aikaiseksi kunhan vaan haroo sen kiharretun suortuvan sormilla auki. Varsinkin jos ei ehdi jäähtyä paljon.
Itse ainakin oon saanut hyvin monenlaista jälkeä kiharruspuikolla aikaiseksi ja tykkään ihan erityisesti siitä, että kärsinyt latvusto kohtaa sen kuuman raudan viimeisenä, eikä ensimmäisen kuten perinteisillä piippareilla.

Mulla on keraaminen normipiippari, kiharruspuikko, Ghd:t, Tehokasfööni ja matkafööni, lainerauta ja nyt mä sitten pohdin että tarvisinkohan mä lämpörullia!?  ::)
Vuosikausien hiusten hennauksien ja kasvatuksen jälkeen takaisin omaa vaaleaa sävyä kasvattamassa...

Poissa Hyx

• HAIRahtanut
  • Perfektionisti & alkemisti
« Vastaus #340 : 28.09.11 - klo:18:10 »
^ Lämppäreillä saa erinomaisen pohjan valmistettua tukkaa myös muille kampauksille  ;) Kampaus kestää ja hius on helposti muotoiltavaa.
Kiitos vyötärömittani ja neitsythius! <3 <3

iHerb FOD387

Remember the secret!

Poissa Sundance

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #341 : 28.09.11 - klo:18:47 »
Minulla on Remingtonin Magic pearl wand (tms) -kiharruspuikko, ja tykkään kyllä siitä kovasti. Olen ehkä maailman laiskin ja huonoin muotoilulaitteiden käyttäjä, mutta tällä onnistuu!

Parasta tässä on se, että aikaa ei tuhraannu paljoa, jo 5 min panostuksella saa jo kivat kiharat tai laineet hiuksiin. Puikko kuumuu tosi nopeasti, joten lämpiämisen odotteluunkaan ei mene aikaa. Käyttö on helppoa jopa minulle  ;D Vaikka laite on yksinkertainen, sillä saa erilaisia kiharoita riippuen miten paksuja osioita kihartaa kerrallaan ja miten niitä puikolle kiertää.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #342 : 27.10.11 - klo:10:14 »
Anttilan tms. mainoksessa tuli vastaan Remingtonin Pearl-lainerauta, onko kukaan kokeillut? Lienee samaa sarjaa kuin Pearl Wand.

Remington Pearl Pro-Styler

Tuolla ohjevideo käytöstä: http://www.youtube.com/watch?v=g2aDzu1udfE (vempele näyttää kyllä melko isolta 0_0 )
« Viimeksi muokattu: 30.11.11 - klo:21:13 kirjoittanut Penny »
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #343 : 27.10.11 - klo:12:34 »
^Voi ei. Mä varmaan sorrun tuohon jossain vaiheessa, tykkään kaikista vempaimista... Tosin mulla ei toiminut OBH Nordican lainerauta (erityyppinen kuin tuo), joten olen aika skeptinen. Mutta Pearl Wand on taas ollut aikast mieleinen. Odottelen että joku muu ehtii testata eka  ;D

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #344 : 27.10.11 - klo:12:35 »
Eeeih arvaa haluanko nyt tuon uuden vempaimen! Nyt mulla onkin vaan ghd, pearl wand, iso keraaminen piippari, lämpörullat ja ilmakiharrin... Mut vaikuttaa aivan täydelliseltä laitteelta!