Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275405 kertaa)

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #345 : 29.10.11 - klo:19:28 »
Mä ostin tuon ja näin ekan kokeilun perusteella tykkään paljon! Kuumeni sekunneissa, tarpeeksi kuumaa kun käytti + pohjalle tujua muotovaahtoa + piti tarpeeksi kauan hiuksissa/osio = tuloksena ihanaa lainetta <3 Päälle vielä kasa lakkaa, niin pysyy pidempäänkin.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #346 : 29.10.11 - klo:20:06 »
^Mä palan halusta nähdä kuvaa sun laineista  :D

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #347 : 30.10.11 - klo:13:00 »
Katselin tuota tutorialia raudan käytöstä ja se näytti aika hitaalta ja ehkä vähän vaikealtakin. Mitä mieltä olet, onko vaikea käyttää ja kauanko meni aikaa koko tukan kihartamiseen? Tuleeko tällä vähän lainerauta tyyliset kiharat, vai sellaiset luonnollisemman aaltoilevat?

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #348 : 31.10.11 - klo:10:38 »
^ Kihara ei ollut lainerautatyyppistä vaan paljon luonnollisempaa. Tuossa videossa ehkä näkyy paremmin lopputulos, vaikka oma pää näytti kyllä mielestäni luonnollisemmalta. Kiharan kokoa voi säädellä ottamalla isompia hiusmääriä kerralla, itse tein hyvin suuria laineita.

Kiharran yleensä GHD:llä ja Pearl Wandilla, joilla koko pään kihartamiseen (BSL-tukkaan) kuluu n. tunti, tällä meni n. puoli tuntia, kun pystyi käsittelemään isompia alueita kerralla. Kuivaharjoitellessa tukan kiertäminen rautojen ympäri tuntui aluksi tosi hankalalta, mutta tositoimissa tekniikka toimi yllättävän hyvin, vaikkakin peilin kautta katsoessa piti keskittyä ekstratarkasti siihen mihin päin kättä pitää milloinkin liikuttaa (aina se tuntui liikkuvan väärään suuntaan :D). Nopeasti sen idean kuitenkin lopulta tajusi. Lämmönsuojakäsine on kyllä ehdoton tuon kanssa, kietominen ei onnistu ilman rautaan koskemista.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa wilma

• Tukkaguru
« Vastaus #349 : 31.10.11 - klo:14:56 »
Tajusin juuri että mulla on myös tuollainen lainerauta. :D Oli mukana jossain vanhassa babylissin kreppirauta ja kiharrin setissä. Babylissin lainerauta on pienempi kuin tuo Remingtonin ja nuo patukat on lähempänä toisiaan. En tiedä onko sillä mitään merkitystä käytännössä. Laineet saattaa olla ehkä vähän tiukempia?

En ole vielä kertaakaan tuota kokeillut, kun tukassa ei ole kertaakaan ollut tarpeeksi pituutta. Tukan pituus on välillä olkapää-bsl tällä hetkellä, eli nyt saattaisi nippanappa riittää tukkaakin tuon kokeiluun.  :)

Poissa Kaisuli

• HAIRahtanut
« Vastaus #350 : 03.11.11 - klo:22:17 »
remingtonilta pukkaa näköjään useita uusia laitteita, mua vähän harmittaa, että aikoinani ostin pearl wandin, sillä epäilin jo ennen laitteen hankkimista, että en tule pitämään siitä kun laite kapenee kärkeä kohti..no niinhän siinä kävi, että laite on jäänyt hyvin vähälle käytölle, ja nyt remingtonilta on tullut tällainen laite:

http://fi.remington-europe.com/women/haircare/stylers/pearl-pro-curl-ci9532.html

hitto, ku toi alko himottaa...Mut mä ostin juuri remingtonin uudet jumbolämörullat ja kesällä sen babylissin pyörivän ilmakihartimen, niin ei nyt kyl ihan heti olis tarvetta uudelle laitteelle...

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #351 : 04.11.11 - klo:07:07 »
^Voi ei Kaisuli, et olis kertonut! Mäkin haluan tollaisen. Ja ostin kanssa Pearl Wandin ja olen tasan kerran käyttänyt sitä, tulee liian pientä kiharaa mun makuun :-\. Pakko kyllä saada toi, jaksankohan odottaa jouluaattoon asti...

Poissa aubergine

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #352 : 22.11.11 - klo:10:28 »
Ostin tuon Remingtonin Pearl Pro Curlin, kun halusin loivempaa kiharaa kuin mitä saan Pearl Wandilla. Takana on nyt kaksi testikertaa ja olen aika pettynyt. Laite ei kiharra minun tukkaani juuri lainkaan ja hiuksista tulee jotenkin rasvaisen oloiset. Lisäksi kihartamiseen menee paljon kauammin aikaa kuin Pearl Wandilla, koska joudun ottamaan todella pieniä osioita, jotta saisin edes jonkinlaista lainetta aikaan. Kiharat myös lässähtivät alta aikayksikön. Jännä juttu, koska Peal Wandilla saan todella kestävät kiharat.

Luulen, että laitan tuon myyntiin samantien (tamperelaiset huomio :))

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #353 : 22.11.11 - klo:16:19 »
Aubergine, mikä sen pro curlin halkaisija on?

Poissa mariana83

• Haiven
  • *
« Vastaus #354 : 24.11.11 - klo:16:57 »
Osaisko kukaan vinkata mistä saisin lämpörulliin sellaiset klipsit? Oon marketteja kierrelly ja on myynnissä ainoastaan tavallisia iberon klipsejä ja niiden ostaminen tulisi kalliiksi kun ovat 3,50 kpl. Ostin meinaan kirpparilta lämpörullat mutta niissä ei ole mitään kiinnitys juttuja mukana. Tai osaisko joku vinkata toista tapaa jolla ne kiinnittää, oon kokeillu väkertää pinneillä mut tuntuu hankalalta saada pysymään ja vie liikaa aikaa. Netistä en löytänyt mitään kauppaa, kaikki oli vaan kampaamotukkuja jotka ei myy yksityisille.... höh..

Poissa Ekku

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #355 : 24.11.11 - klo:21:09 »
Minä myöskin hankin tuon ylempänä puhutun remington laineraudan ja minulla taas on vain posiitiivista sanottavaa tuloksista. Sain aikaan tosi kauniit laineet ja ne pysyivät lakan avulla pari päivää nättinä kun en jaksanut pestä tukkaa välissä. Varmaan riippuu siitäkin millaisia tuotteita käyttää raudan kanssa. Itse käytin Tigin blow dry:ta lämpösuojana, ei muuta muotoilutuotetta aluksi. Ja lopuksi lakkaa. Aijon hankkia lämpösuojan sisältävän muotovaahdon ja kokeilla rautaa vielä sen kanssa, mutta olen kyllä tyytyväinen ilmankin. :)

Sen raudan käyttö toisaalta vaatii vähän harjoittelua ja minun tukkani kähertämiseen kului 45 min joka minusta on aika pitkä aika. Ja ei oikein voi käyttää lyhyempään tukkaan, minustakin tuntui että itsellänikin olisi saanut olla pidempää hiusta (reilu kainalomitta) ei nimittäin mennyt kovin montaa kierrosta nuiden kahden ympäri ja joutui työskentelemään koko ajan rauta lähellä naamaa tai päänahkaa.

Uskon kyllä että remingtonista on minulle iloa vielä tulevaisuudessakin varsinkin kun tukkaan tulee vielä lisää pituutta. :)
Ylikasvanut poikatukka omalla värillä, kohti polkkaa mennään nopeaa tahtia.

i <3 my natural hair colour

Poissa zzww

• HAIRahtanut
  • Rakkaus on tarinoita, joita ei koskaan kerrota.
    • blogini
« Vastaus #356 : 25.11.11 - klo:10:13 »
Mariana83 Kaveri tilasi netistä ihan suomalaisesta nettikaupasta. Sivua en muista ulkoa mutta kerron heti kun kaveri vastaa.
Kirjoitin nimesi taivaalla,mutta tuuli pyyhki sen pois.Kirjoitin nimesi hiekkaan,mutta aallot pyyhkivät sen pois.Kirjoitin nimesi sydämmeeni ja ainiaan siellä pysyy.Joka ilta kun suljen silmäni,tulet uniini.

http://lovinglife92.blogspot.fi/

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #357 : 30.11.11 - klo:18:57 »
Tietääkö joku, minkä kokoinen tämä kiharrin on halkaisijaltaan? (Satin Hair 7 Colour)
Kuvassa näyttää sopivan isolta, mutta missään nettikaupassa ei mainita kokoa.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #358 : 30.11.11 - klo:20:56 »
^Nyt en osaa vastata kysymykseesi, mutta sen verran pakko kommentoida, että en suosittele ostamaan. Mulla ei tällä tehdyt kiharat pysynyt tuntiakaan, vaan suoristui. Ja esim. pearl wandilla tehdyt kiharat pysyy hiuksissani hyvänä seuraavaan pesuun saakka.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #359 : 30.11.11 - klo:21:11 »
^ Mitä loivempaa lainetta sen nopeammin se suoristuu, etenkin jos on yhtään pidempi/raskaampi tukka joka vetää lainetta suoraksi. Mulla on myös joku vanhempi Babylissin tms paksu käherrin, jolla tehdyt laineet suoristui samantien, enkä ole sen jälkeen ostanut noita isompia versioita. Pearl Wandilla (sillä "perusversiolla" + laineraudalla) tehdyt pysyy mulla kyllä loistavasti pitkässäkin hiuksessa.