Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275842 kertaa)

Poissa cenadra

• HAIRahtanut
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #360 : 25.12.11 - klo:16:17 »
Sain joululahkaksi Remingtonin volyymikihartimen, jota olen tässäkin ketjussa hieman himoinnut. :D Ja on kyllä kiva! Mun bsl-pitusessa tukassa tykkään edessä olevia hiuksia käännellä ulospäin ja muualta kohotan tyveä ja muuten vähän kääntelen latvoja. Tällä saa myös tosi nopeasti laitettua tukan siistiin kuntoon ja paksuja osioita työstettyä. Ei kannata vähänkään pidemmässä tukassa kääntää koko hiusten pituutta kihartimelle, voi nimittäin jäädä jumiin siitä "kiharanvapauttajasta" huolimatta.  :D
Blondattu, kerrostettu, luonnonkihara BSL-pituudessa. Tavoite: Hyväkuntoinen vyötäröpituus, kerrostuksia lievemmäksi.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #361 : 25.12.11 - klo:21:25 »
^ Mitä loivempaa lainetta sen nopeammin se suoristuu, etenkin jos on yhtään pidempi/raskaampi tukka joka vetää lainetta suoraksi. Mulla on myös joku vanhempi Babylissin tms paksu käherrin, jolla tehdyt laineet suoristui samantien, enkä ole sen jälkeen ostanut noita isompia versioita. Pearl Wandilla (sillä "perusversiolla" + laineraudalla) tehdyt pysyy mulla kyllä loistavasti pitkässäkin hiuksessa.

Sain Pearl pro curlerin 32mm (vai millä nimellä nyt meneekään) jolulahjaksi ja tällä kyllä pysyy kiharat paljon paremmin kuin sillä Braunin Satin hair kihartimella. En tiedä johtuuko ero erilaisesta pinnoitteesta vai mistä, mutta jostain syystä kiharat pysyy tällä paremmin ja vesisatessakin olin ja kiharat vain hiukan loiveni. Saan tällä niin kivat hiukset, että pitää maltaa käyttää tätä vain silloin tällöin, että hiukset ei liikaa kärsisi.

Poissa Luciana

• HAIRahtanut
« Vastaus #362 : 25.12.11 - klo:21:46 »
Sain joululahjaksi Babylissin samettiset lämpörullat. Ensivaikutelma on, että kihara ei pysynyt yhtä hyvin kuin sauvalla. Laitoin pohjalle muotovaahtoa ja käytin isoimpia rullia, joten täytyy kokeilla seuraavalla kerralla kunnon muotoilunesteellä, sekä pienemmillä rullilla. Muuten olivat nopeat laittaa ja samettipinta kiillotti hiuksen pinnan kivasti. Olen hennannut hiukseni ja olen kuullut, että hennaaminen saattaa aiheuttaa sen ettei kihara enää pysy. Toivottavasti siitä ei ole kyse.

Sini87

• Vieras
« Vastaus #363 : 10.01.12 - klo:14:28 »
Onko kenelläkään kokemusta tästä:

http://www.herstyler.fi/kihartimet/grande

Mietin kovasti ostaako tuo Herstyler vai Remingtonin Pearl Wand. Onko noissa jotain merkittäviä eroavaisuuksia?  ???

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #364 : 10.01.12 - klo:14:30 »

Mietin kovasti ostaako tuo Herstyler vai Remingtonin Pearl Wand. Onko noissa jotain merkittäviä eroavaisuuksia?  ???

^ Toi Herstyler on isompi. Remingtoniltahan on nyt tullut Pro Curl, joka on pearl wandin paksumpi versio. Eroja... no ainakin hinta! Remingtonin kihartimet on halvempia ja mielestäni myös parempia kuin Herstylerin.

Sini87

• Vieras
« Vastaus #365 : 10.01.12 - klo:15:14 »

^ Toi Herstyler on isompi. Remingtoniltahan on nyt tullut Pro Curl, joka on pearl wandin paksumpi versio. Eroja... no ainakin hinta! Remingtonin kihartimet on halvempia ja mielestäni myös parempia kuin Herstylerin.

Okei... Kiitos vastauksesta  :) Omaan mieleeni olisi ehkä enemmän juuri sellainen kapeampi versio. Vastaisikohan tämä Herstyler paremmin kapeaa Remingtonia:

http://www.herstyler.fi/kihartimet/baby-curl

Mut kaipa se Remington on tosiaan järkevämpi ostos hintansakin puolesta etenkin, jos niissä ei suurempia eroja muuten ole  :D

Poissa Ilyasviel

• Tukkaguru
« Vastaus #366 : 10.01.12 - klo:15:47 »
Ostaisin Remingtonin tosiaan hinnan, paremmuuden ja todennäköisesti toimivamman takuun/asiakaspalvelun takia. Ja siksi, että vihaan niitä kauppakeskuksissa Herstyleriä tyrkyttäviä myyjiä  ;D

Sini87

• Vieras
« Vastaus #367 : 10.01.12 - klo:16:55 »
Ostaisin Remingtonin tosiaan hinnan, paremmuuden ja todennäköisesti toimivamman takuun/asiakaspalvelun takia. Ja siksi, että vihaan niitä kauppakeskuksissa Herstyleriä tyrkyttäviä myyjiä  ;D

Noista myyjistä oon kyllä ihan samaa mieltä. Kiusallanikin ostaisin netistä, jos kyseisen valmistajan tuotteesiin sortuisin  ;D Taitaa tuo Remington sitten seuraavalta kauppareissulta tarttua mukaan  :T

Anteeksi tuplapostaus, mut on ihan pakko vielä kysyä, onko kenelläkään kokemuksia tästä:

http://www.hiustropiikki.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_hoop&product_id=414&category_id=7&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=10

Eli ketjussa aiemminkin mainitusta Tigin Hardcore Curl Stickistä. Mä nyt täällä kuumottelen näitä vaihtoehtoja, kun on inhottavaa ostaa jotain ja tajuta viikkoa myöhemmin, et oliskin ollut jotain VIELÄ kivampaa olemassa  :-\

Edit: Hylkäsin ajatuksen tuosta Tigistä, kun ulkomaisista arvosteluista kävi ilmi, etteivät kiharat pysyisi kunnolla.

Remingtonille nousi kuitenkin vielä kahdelta merkiltä uusia kilpailijoita:

Cloud Nine The Wand / Be The Curl Star
Enzo Milano Conico

Olen edelleen tosi pihalla noiden kokojen kanssa... Jos jollain on vielä tarjota kokemuksia noista tai muuten vinkkejä oikean koon valintaan, olisin tositosi kiitollinen  :)

Peräkkäiset viestit yhdistetty, aiempaa viestiään voi muokata modify-napin avulla =) - Penny
« Viimeksi muokattu: 12.01.12 - klo:16:51 kirjoittanut Penny »

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #368 : 12.01.12 - klo:14:16 »
Se remingtonin versio on todella hyvä ja edullinen kiharrin. Jos haluat maksaa enemmän, niin maksa, mutta eroja raudoissa tuskin on paljoa. Remington kuumenee nopeasti, siinä on säädettävä lämpötila ja sillä tehdyt kiharat kestää ja kestää. Itselläni ei ole ollut oikeesti _mitään_ negatiivista sanottavaa laitteesta, vaikka normaalisti käytänkin ammattilaistuotteita  :)

Minkä pituiset hiukset sulla on, ja millaista kiharaa haluat? Linkkaa joku kuva.

Sini87

• Vieras
« Vastaus #369 : 12.01.12 - klo:14:36 »
Se remingtonin versio on todella hyvä ja edullinen kiharrin. Jos haluat maksaa enemmän, niin maksa, mutta eroja raudoissa tuskin on paljoa. Remington kuumenee nopeasti, siinä on säädettävä lämpötila ja sillä tehdyt kiharat kestää ja kestää. Itselläni ei ole ollut oikeesti _mitään_ negatiivista sanottavaa laitteesta, vaikka normaalisti käytänkin ammattilaistuotteita  :)

Minkä pituiset hiukset sulla on, ja millaista kiharaa haluat? Linkkaa joku kuva.

Mun hiukset on vaalennetut, bsl - mid-back-pituiset, eikä mitenkään superpaksut. Kuitenkin sen verran lasimaiset, että kiharan pysyminen jännittää.

Tavoitteena olisi saada aikaiseksi jotain tämänsuuntaista:
http://www.beauty-advices.com/wp-content/uploads/2007/04/curl-hair.jpg
http://glamouredited.com/hair/images/Jessica_simpson_hairstyle.jpg

Joo ja ei mulla mitään erityistä halua ole käyttää liikaa rahaa kihartimeen, mut huomasin vaan, että vaikka mulla on suoristusrautana ollut Remingtonin Shine Threrapy (josta tykkään ihan valtavasti), olen silti onnistunut kehittämään pakkomielteen juurikasvussa hehkutettuihin ghd:hen ja Cloud Nineen. Haluisin siis ostaa nyt ensimmäisellä kerralla sellaisen kihartimen, ettei tarvitsisi hetkeen tuntea kiharrinkateutta  ;D
« Viimeksi muokattu: 12.01.12 - klo:14:40 kirjoittanut Sini87 »

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #370 : 12.01.12 - klo:14:42 »
^^ Kyllä mä tuohon lopputulokseen suosittelen ihan perusversioo Pearl Wandista, ei sitä paksumpaa. Kiharan tiukkuutta voi sit säädellä osion paksuudella ja kiharrusajalla.

Osta oikeesti toi Remingtonin Pearl Wand, et varmasti pety siihen. Rahasi menevät vaan hukkaan Cloud9 kihartimessa, vaikka sekin varmasti on hyvä. Ei sillä kihartimella pysty silti nälänhätää pelastaan tai tukkaa kasvatettua, joten en oikein keksi mitään parannuksia mitä remingtonin masiina edes kaipaisi! Suoristusraudoissa ero Remingtonin ja GHD:n välillä on varmaan suurempi ja sitähän tulee usein käytettyäkin enemmän kuin kiharrinta.Itse suoristan ghd:lla, mutta kihartimeksi pearl wand on vaan niin superhyvä  :)

Sini87

• Vieras
« Vastaus #371 : 12.01.12 - klo:14:47 »
Kiitos Mindela erittäin hyvistä vakuutteluista :) Se voi tosiaan olla niin, että kihartimeen ei kannata niin valtavasti panostaa, etenkin jos hyvän saa edullisesti. Perheemme taitaa sitten saada uuden jäsenen tuosta Remingtonista  ;D

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #372 : 13.01.12 - klo:11:39 »
Mulla on myös Remingtonin Pearl Wand ja tykkään siitä! Ainut "miinus" tai ajatus mitä oon sitä käyttäessä huomannut on se, että kun mulla on suht pitkähkö tukka, niin se kuumeneva osa voisi olla hiukan pidempi ehkä. Välillä tuntuu että hiuksia ei meinaa saada mahtumaan siihen, riippuen tosin miten ne pyörittää sen ympärille. Mutta ihan huippu vehje kyllä tuollaisenakin, suosittelen.

Muistaako joku miten sen haluamansa lämpötilan saa lukittua Remingtonin Pearl Wandissa? En oo tukkaa nyt vähään aikaan kiharrellut ja ohjekirja hukassa...
« Viimeksi muokattu: 13.01.12 - klo:11:50 kirjoittanut pinkpepper »

Poissa SH

• Tukkaguru
« Vastaus #373 : 13.01.12 - klo:12:19 »
Sinille vielä vinkkinä, että Babyliss toimii myös hienosti. Mulla on vaalennettu, mutta piikkisuora tukka enkä oo edes hyvä laittamaan tai kihartamaan hiuksia, mutta tuo toimii ja maksaa monessa paikkaa jo alle 30 eur. Anttila kannattaa tsekata ainakin. Kesällä se oli kympin kalliimpi. Oon käyttänyt Osiksen Flatlineria alla, jota ei täällä kyllä kovin hyvänä tuotteena pidetä, koska se sisältää kuivattavaa alkoholia. Tuohoin tarkoitukseen on kuitenkin sopinut mulle ihan loistavasti. Pearl wandista ei ole kokemuksia, mutta kaveri sanoi, ettei hänellä koskaan kiharat kestä, mutta niinpä vaan oli kestänyt, kun oli Remingtonilla tehty  :)

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #374 : 13.01.12 - klo:12:52 »
Mä täällä pähkäilen tuon Pennyn edelliselle sivulle linkkaaman lainekihartimen ja tuon perusmallisemman pearl wandin välillä. Pearl wandia olen kokeillut kaverin luona ja sillä sain ihan kivat kiharat tehtyä, toisaalta kuitenkin haluaisin isompaa lainetta. Mulla vaan monet välineet jää käyttämättä kun ei jaksa tai ehdi, joten tahtoisin mahdollisimman helpon ja nopean kihartimen.