Ostaisin Remingtonin tosiaan hinnan, paremmuuden ja todennäköisesti toimivamman takuun/asiakaspalvelun takia. Ja siksi, että vihaan niitä kauppakeskuksissa Herstyleriä tyrkyttäviä myyjiä 
Noista myyjistä oon kyllä ihan samaa mieltä. Kiusallanikin ostaisin netistä, jos kyseisen valmistajan tuotteesiin sortuisin

Taitaa tuo Remington sitten seuraavalta kauppareissulta tarttua mukaan

Anteeksi tuplapostaus, mut on ihan pakko vielä kysyä, onko kenelläkään kokemuksia tästä:
http://www.hiustropiikki.fi/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage_hoop&product_id=414&category_id=7&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=10Eli ketjussa aiemminkin mainitusta Tigin Hardcore Curl Stickistä. Mä nyt täällä kuumottelen näitä vaihtoehtoja, kun on inhottavaa ostaa jotain ja tajuta viikkoa myöhemmin, et oliskin ollut jotain VIELÄ kivampaa olemassa

Edit: Hylkäsin ajatuksen tuosta Tigistä, kun ulkomaisista arvosteluista kävi ilmi, etteivät kiharat pysyisi kunnolla.
Remingtonille nousi kuitenkin vielä kahdelta merkiltä uusia kilpailijoita:
Cloud Nine The Wand / Be The Curl Star
Enzo Milano Conico
Olen edelleen tosi pihalla noiden kokojen kanssa... Jos jollain on vielä tarjota kokemuksia noista tai muuten vinkkejä oikean koon valintaan, olisin tositosi kiitollinen
Peräkkäiset viestit yhdistetty, aiempaa viestiään voi muokata modify-napin avulla =) - Penny