Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275843 kertaa)

Poissa Efva

• Tukkaguru
  • ex-Mirre
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #375 : 13.01.12 - klo:16:54 »
Mulla on myös Remingtonin Pearl Wand ja tykkään siitä! Ainut "miinus" tai ajatus mitä oon sitä käyttäessä huomannut on se, että kun mulla on suht pitkähkö tukka, niin se kuumeneva osa voisi olla hiukan pidempi ehkä. Välillä tuntuu että hiuksia ei meinaa saada mahtumaan siihen, riippuen tosin miten ne pyörittää sen ympärille.

Mäkin koin tämän ongelmana, vaikka mulla ei edes ole kovin pitkä tukka. Onkohan se paksumpi versio myös pidempi?

Sini87

• Vieras
« Vastaus #376 : 20.01.12 - klo:12:17 »
Kiitos kaikille vastanneille! :D

Remington kotiutui meille edellispäivänä ja eilen aamulla väänsin sillä ekat harjoituskiharat, jotka yllätyksekseni kestivät koko päivän, vaikka käyttämäni lämpö oli vain 140 astetta ja hiuslakkaakaan en laittanut  0_0 Eli tällä varmasti saan hinkumani erotellut ja kestävät juhlakiharat jatkossa  :ts

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #377 : 20.01.12 - klo:12:59 »
En osaa päättää ostaisinko remingtonin pearl wandin vai pearl pro curlin. Jälkimmäistä olen ajatellut, mutta pelkään etten saa sillä kestävää kiharaa/lainetta huonosti kiharaa pitävään tukkaani. Lopulta ostan varmaan sen kumpi tulee alennettuna vastaan.

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #378 : 20.01.12 - klo:22:53 »
^Jos haluat loivempaa kiharaa, niin sitten ehdottomasti Pearl pro curl. Jos taas hyvin pysyvää ja pienempää kiharaa, niin sitten pearl wand. Itse tykkään enemmän Pro curlista, vaikka kiharia joutuu välillä seuraavana päivänä hiukan korjailla ellei kelpaa laineet.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #379 : 20.01.12 - klo:23:02 »
^ Loivempaa kiharaa haluan, mutta mun tukka vetää yleensä loivat kiharat suoraksi muutamassa tunnissa. Siksi teenkin yleensä niin, että teen kiharasta alkuun liian tiukkaa ja odottelen että kiharat loiventuvat. Jos mulla on aamulla tiukat kiharat niin silti ovat iltaan mennessä jo melkein suorat.

Pro curl houkuttelisi silti enemmän  :P. Mietin jo sitäkin vaihtoehtoa, että pro curlilla tehdyt kiharat laittaisi pinnillä kiinni siihen asti että ovat jäähtyneet. En ole ikinä testannut, kuinka paljon se vaikuttaa kiharoiden kestoon. Tuleeko pro curlissa muuten se hanska mukana, mikä kai tulee pearl wandin mukana? :)

Poissa Chloe

• HAIRahtanut
« Vastaus #380 : 21.01.12 - klo:18:26 »
^Tulee hanska mukana. Itselläni oli ensin pearl wand, mutta laitoin sen kiertoon ja hankin pro curlin. Onko kellään sun tutulla näitä, että pääsisit testaamaan? Mulla ei muuten Pearl wandin kiharat loiventuneet, vaan pysyi pienenä kiharana hiusten pesuun saakka ;D. Niin ja mulla on lasimainen hius, jossa ei tahdo kiharat pysyä ja esim. Braunin vastaavalla kihartimella kuin pro curl, kiharat pysyi about tunnin kaks. Sori, mun ei ole tarkoitus puhua sua ympäri ostamaan pro curlia, tykkään vaan itse siitä niin paljon ::).

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #381 : 21.01.12 - klo:20:42 »
Onko Pro Curl paljon paksumpi kuin Pearl Wand? Entä onko se pidempi?

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #382 : 21.01.12 - klo:20:49 »
Chloe, ei ole kellään tutulla pro curlia.  Ja eii haittaa vaikka puhutkin minut ympäri ostamaan sen  :D. Kuulostaa hyvältä jos sillä kerran saa pysyvää kiharaa myös lasimaiseen hiukseen.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #383 : 26.01.12 - klo:19:54 »
Jahkasin useamman kuukauden Remingtonin Pro waven ja Pro curlin välillä, vaikka täysin erilaisia laitteita ovatkin. Ratkaisin ongelman ostamalla ne molemmat  ;D Minulla ei ole lasimainen, mutta ei maailman helpoitenkaan kihartuva tukka joka suoristuu nopeasti. Tässä ensitunnelmiani laitteista, pro wavella kiharsin koko tukan, sen jälkeen suoristin toisen puolen ja kiharsin sen pro curlilla.

Pro wave

On siis tuon näköinen masiina. Laite on hyvin erilainen käyttää kuin muut käyttämäni kihartimet, mutta ei missään nimessä vaikea... vähän ehkä alkuhaparointia oli ilmassa. Remington Pearl sarjalle tuttuun tapaan tässä on lämpötilan säätö ja laite kuumenee hetkessä, yhtä hyvää laatua siis kuin Pearl Wand. Kiharat tällä on IHANAT. Laitehan tekee laineita, eikä korkkiruuvia. Lopputulos ei todellakaan ole lainerauta tyyppinen, vaan paljon pehmeämpi ja luonnollisempi. Kiharsin hiukseni suht. isoissa osioissa, 180 astetta. Olen laitteeseen todella tyytyväinen, lopputulos miellyttää omaa silmääni hyvin paljon. Ainoana miinuksena voisin sanoa sen, että mielestäni laineet ihan kasvojen vieressä ei ole kovin kivoja, vaan ihan reunimmaiset hiukset kannattaa kihartaa suoristusraudalla.

Lopputulos muistutti itselläni hyvin pitkälti tällaista (etummaiset hiukset siis käänsin suoristuraudalla)

Pro curl

Samaa hyvää Remington Pearl-laatua. Raudan halkaisija on 32mm ja se on mielestäni yhtä pitkä kuin Pearl Wand. Tekee pehmeän, huomattavasti löysemmän kiharan kuin Pearl wand. Tätä käytetään siis ihan samanlailla kuin Pearl Wandiakin, mutta mielestäni tämä laite on parempi koska omaan makuuni wand tekee liian tiukkaa kiharaa. Tämä on juuri sellaista täydellistä, pehmeää arkikiharaa - sellaista muka-juuri-sängystä-noussutta luonnonkiharaa! Tässä käytin 210 asteen lämpötilaa.

Lopputulos on vähän tämän tyylinen (mutta mielestäni jopa parempi!)

Tai tällaiset..

Sumsummarum, olen mielettömän tyytyväinen molempiin rautoihin. Veikkaan että Pro Curl tulee itselläni ihan arkikäyttöön ja Pro Wave niille päiville kuin haluan kunnon hippikiharaa. Voin raportoida myöhemmin kiharoiden kestävyydestä, itselläni kiharat pysyy yleensä todella huonosti. Pyydän anteeksi kilometrin pituista viestiäni  ;D

Edit. Laitoin yöksi hiukset löysälle ponnarille. Aamulla Pro wavella tehdyt kiharat oli ihan iskussa, vähän epäsiistimmät tosin ja Pro curlilla tehdyt myöskin vähän epäsiistit ja loivemmat. Molemmat oli kyllä sellaisia, millä olisin voinut vetää toisenkin päivän pienen siistinnän jälkeen. Hiukseni takkuuntuu helposti, joten se oli lähinnä epäsiisteyttyä aiheuttava tekijä.
« Viimeksi muokattu: 27.01.12 - klo:21:21 kirjoittanut Mindela »

Poissa armi

• Tukkaguru
« Vastaus #384 : 27.01.12 - klo:19:39 »
^ Iso kiitos postauksestasi! Taidanpa ostaa tämän perustella Pro Curlin. Aluksi mietin, että haluaisin klipsillisen kihartimen, mutta toisaalta haluan juuri luonnollista arkilainetta joka onnistuu juurikin ilman klipsiä. Luotan myös Pro Curlin laatuun, sillä Pearl Wand on aivan loistava. Pro Curlilla ilmeisesti saa aika nopsaan kiharrettua tukan tuollaiselle "luonnonkiharalle"? :)
So it goes.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #385 : 27.01.12 - klo:21:05 »
^^ Joo kyllä toi Pro Curl perus klipsillisen voittaa mennen tullen! Sen jälkeen kun on käyttänyt kiharruspuikkoa, tuntuu klipsillinen tosi kömpelöltä... Olisko mulla mennyt puoleen päätä vajaa 5 minuuttia  :)

Poissa Missy

• Tukkaguru
« Vastaus #386 : 28.01.12 - klo:13:02 »
^Kuinka pitkät hiukset sulla Mindela on?

Tuo pro curlin lopputulos on ihana!
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #387 : 28.01.12 - klo:14:28 »
Omat hiukseni on suunnilleen puoleen selkään ja normaalipaksuiset  :)

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #388 : 28.01.12 - klo:20:30 »
No nyt mäkin haluan molemmat!  ;D
Oikeasti ei ole kyllä varaa, joten pakko ois valita. Pro Curl ois helmikuussa Sokoksen kantistarjouksena 31e, joten taidan hakea sen.

Poissa Winnie

• HAIRahtanut
« Vastaus #389 : 28.01.12 - klo:22:56 »
Onko kukaan kokeillut Pro Curlia polkkamittaisiin hiuksiin? Haluaisin nimenomaan tuollaista löyhempää kiharaa, mutta en oikein tiedä onko tuo Pro Curl liian iso näin lyhyille hiuksille vai toimisiko Pearl Wand paremmin.
2aMii