Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275849 kertaa)

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #405 : 10.02.12 - klo:18:15 »
Olen vastikään hankkinut OBH:n Beach Curls raudan ja muutamia kertoja sitä käyttänyt. Yksinkertaisesti olen innoissani! Rauta on melko kapea mutta ovaalin mallinen ja saa aikaan sellaisen hieman epäsäännöllisen, kiiltavän ja hyvin luonnollisen kiharan. Ei näytä liian laitetulta. Riippuu tietysti myös kuinka paljon tai vähän kihartaa kerralla. Kihara pysyy minulla hyvin, jopa useamman päivän. Itselläni on luonnostaankin kiharat hiukset, mutta oma kihara on hajoavaa, usein jotenkin löysä ja nopeasti latistuva. Löytyykö muita tästä laitteesta innostuneita tai sille risuja antavia?  
Vielä kun joku osaisi neuvoa hyvän lämpösuojan...
En ole varma puhutaanko samasta raudasta, mutta mulla on myös OBH Nordican  Beach curls, sellanen punamusta väriltään, jännän mallinen se rautaosa.Ja olen myös ihan tykännyt,kun jotain menoja tulee, niin kiva laittaa vähän kiharaa ja pysyy myös hyvin seuraavan päivän. Itselläni on myös luonnonkiharat hiukset, ainakin märkinä ;D. Mutta haluaisin ehkä vähän laimeempaa kiharaa, joten olenkin mietiskellyt täällä hehkutettua pro curlia, mutta hiukset eivät ole pitkät, vaan enemmän polkkamittaiset, et en tiedä sitten pysyykö noi laineet niin hyvin, kuin tiiviit kiharat ???. Onko kukaan käyttänyt pro curlia polkkamittaisiin hiuksiin ja pysyykö hyvin?
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #406 : 10.02.12 - klo:22:05 »
Miekin kipaisin tänään ostamassa itselleni Sokoksen kanta-asiakashinnalla Remingtonin Pro Curlin ihan vaan kaikkien teidän hehkutuksen perusteella ;D . Pikaisen testauksen jälkeen tulee kyllä kaunista jälkeä ja todella nopeasti. Yritän huomenna tehdä kihartimella kunnon kampauksen muotoilutuotteiden avulla, nyt vain tein puhtaisiin hiuksiin muutaman koeosion.

Yleensä olen huono käyttämään muotoilulaitteita muuten kuin silloin tällöin GHD:tä suoristukseen ja kihartamiseen, mutta tuon Pro Curlin kanssa näkisin tekeväni useamminkin itselleni kauniita loivia kiharoita, kun laitteen käyttö on niin nopeaa ja helppoa.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #407 : 10.02.12 - klo:22:24 »
^Eihän sulla tullut rasvaisen näköinen tukka niinkuin Pennyllä ilmeisesti?

Poissa ellen

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #408 : 10.02.12 - klo:22:55 »
^ Itse asiassa tarkemmin ajateltuna toisella päänpuolikkaalla tein kaksi melkoisen rasvaisen näköistä osiota, kun taas toisella puolella päätä ei tullut sellaista efektiä tekemiini osioihin. En tiiä mistä tuo johtuu ja toivon mukaan huomenna sellaisia ei tule, kun teen koko pään kiharoille. Raportoin huomenna lisää, jos rasvaisuus jatkuu.

Mietin myös, että voisin pyyhkäistä kylmän kihartimen siivousliinalla, jos vaikka kihartimen pinnassa on jotain tehdasvahaa tai muuta ihmettä/vastaavaa :D .

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #409 : 11.02.12 - klo:15:25 »
^Kääk. Mulla odottaa myös Pro Curl kokeilua, mutta voi juku jos tekee rasvaisen näköistä jälkeä  >:( En muista että Pearl Wand tekisi, joten aika ihmeellistä jos niissä on jotenkin erilaiset pinnat?  :o Raportoikaa kun kokeilette taas. Mun täytyy ite pyyhkiä vempain kans ennen ekaa kertaa jos siihen on jäänyt jotain tehtaalta.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #410 : 11.02.12 - klo:16:15 »
Mulla ei tullut yhtään rasvaista lopputulosta  ??? Kai se on joku käsittelyaine tms, joka jäänyt rautaan? Koska eihän itse rauta pysty mitenkään rasvaista jälkeä tehdä, pinnoiteaineet kylläkin. Mulla toi Pro Curl on ihan saman tuntuinen kuin Pearl wand.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #411 : 11.02.12 - klo:17:01 »
Mietin myös, että voisin pyyhkäistä kylmän kihartimen siivousliinalla, jos vaikka kihartimen pinnassa on jotain tehdasvahaa tai muuta ihmettä/vastaavaa :D .

Voi muuten ollakin ihan mahdollista, mulla tuon Curlin pinta tuntuu just sellaiselta hivenen vahamaiselta, ja nihkeämmältä verrattuna Pearl wandiin tai Waveen. Ihmettelinkin sitä hieman kähertäessä, ettei tunnu samalta. Täytyy kokeilla auttaisko tuo pyyhintä asiaa, tai josko ensikuumennus olisi poistanut enimmän vahamaisuuden. Edit: Toisella testauskerralla aivan täydelliset kiharat <3 Ei yhtään rasvaiset, joko johtui tukasta tai sitten tosiaan raudan toinen kuumennuskerta oli tarpeen.
« Viimeksi muokattu: 11.02.12 - klo:20:34 kirjoittanut Penny »
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa slala

• HAIRahtanut
« Vastaus #412 : 14.02.12 - klo:13:24 »
Edellisellä sivulla pohdin Pro Curlilla tehtyjen kiharoiden kestävyyttä. No, ostin mokoman vempeleen, tein sillä todella pikaisia koekiharoita suht isoihin osioihin ja nyt yli vuorokauden päästä ne samat kiharat on yhä mun päässäni vain pikkuisen suorempina. Mun hiukset on tosi huonot kihartumaan, tai siis lähinnä pysymään kiharalla, joten tää on huippua! Tuosta rasvaisuudesta lukeneena pesaisin kuumenevan pinnan ennen käyttöä eikä mitään rasvaisuutta tullut.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #413 : 14.02.12 - klo:13:45 »
Ostin eilen Pro Curlin ja testasin tänään pari osiota eilen pestyyn tukkaan, joka vaatii jo illalla pesua. Suihkutin lämpösuojaa alle, lämpötilana 200 astetta ja yhtä osiota kiharsin noin 10 sekuntia. Kiharaa en saanut aikaiseksi, hiukset taipuivat vähän. Ennen seuraavaa kokeilua pyyhin rauda kostealla ja kokeilen kiharrusta vastapestyyn tukkaan. Toivottavasti pelittää sitten paremmin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #414 : 15.02.12 - klo:20:20 »
Kokeilin tänään Pro Curlia. En tiedä mistä johtui, mutta en saanut kiharaa aikaiseksi  ??? Pesin eilen hiukset kyllä hoitiksella ja perään laitoin Lanzan Neem Plant seerumia ja suihkin Tresemmen lämpösuojasuihketta, joka teki tukasta aika liukkaan. Eli en tiedä johtuiko siitä että tukka oli aika hyväkuntoinen ja liukas, vai eikö tuo vempain sitten olekaan yhtä hyvä kuin Pearl Wand.

Poissa Mindela

• Tukkaguru
« Vastaus #415 : 15.02.12 - klo:20:23 »
^^ Mitä lämpötilaa sä käytit? Kauanko kiharsit yhtä osiota?

Poissa keesha

• Tukkaguru
« Vastaus #416 : 16.02.12 - klo:12:26 »
Sain lahjaksi myös Pro Curlin. Kokeilin eilen illalla sitä vastapestyyn (kuivattuun) tukkaan ja on se kyllä mainio. <3 Sillä saa tosi nättejä laineita aikaiseksi nopeasti ja minusta se on helppokäyttöisempi kuin Pearl Wand. Mullakin oli kyllä ihan liukas ja siloteltu tukka, kun tykkään että latvat on ihan sileät. Loivaa kiharaa sain silti helposti aikaiseksi. Mulla taitaa kyllä olla helposti kihartuva hius, niin nopeasti saan aina kiharat noilla kihartimilla. Ja Pearl Wandilla ainakin ne kestää älyttömän hyvin, toivottavasti tälläkin.
2b C iii, bsl. Hiustenvärjäystä harrasteleva ikuinen kasvattaja.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #417 : 16.02.12 - klo:18:55 »
^^ Mitä lämpötilaa sä käytit? Kauanko kiharsit yhtä osiota?

200 ja 210 astetta käytin. Yhtä osiota kiharsin ehkä noin 10 sekuntia. Epäilen (toivon) että kihartumattomuus johtui CO-pesusta, mikä tekee tukasta aika liukkaan ja pehmeän. Täytyy kokeilla vielä uudemman kerran shampoolla pestyyn tukkaan.

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #418 : 17.02.12 - klo:09:07 »
^ Joo, hoitsikkapesu tekee kyllä pehmeän ja myös painavammankin tukan, kannattaa kokeilla sh-pestyyn tukkaan, kihartaa tarpeeksi pieniä osioita ja pitää rautaa paikallaan tarpeeksi kauan.

Mulla kyllä kihartui tuolla Curlilla hiukset hyvin, mutta laineet ei sitten pysyneet montaakaan tuntia, vaikka laitoin alle kampausnestettä ja päälle lakkaa, tukka oli muutamien tuntien päästä lähes suora. Ensi kerralla täytynee laittaa vielä muotovaahtoa lisäksi, plus huuhdella hoitsikka erityisen hyvin alta pois.
« Viimeksi muokattu: 08.03.12 - klo:14:43 kirjoittanut Penny »
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #419 : 17.02.12 - klo:19:11 »
Mul on toi keväänä tilaamani, Hobby Hallista muistaakseni, kiharruspuikko jääny lähes täysin käyttämättä.
Tuli sellanen fiilinki et mitä kannattaa hoitaa pitkiä hiuksia jos sit kuiteski käyttää kuumaa rautaa - esim pari kertaa kuussa jos sillä laitan, noh, eihän se nyt niin hirveesti välttämättä rasita, mut kyllä jo yhdelläkin aika perusteellisella kiharruskerralla saa vahinkoa aikaan - Muista takavuosilta, niin ei tarttunu säännöllisesti paljookaan noita käytellä kun hiuksia alko katkeilla - Eikä noi kuumat raudat muutenkaan oo meikäläisen juttu.

Ehkä tota nyt vois vielä harkita et joskus jotain otsa- sivutukkaa vähän nostelee kuohkeemmaks tai jotain satunnaisia osioita. Siihen kyllä paplarit on parempia mut leikitään nyt sitte et joskus on niin kiire...   :o