Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275862 kertaa)

Poissa jeppu

• HAIRahtanut
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #420 : 17.02.12 - klo:19:36 »
Kokeilin tänään Pro Curlia. En tiedä mistä johtui, mutta en saanut kiharaa aikaiseksi  ??? Pesin eilen hiukset kyllä hoitiksella ja perään laitoin Lanzan Neem Plant seerumia ja suihkin Tresemmen lämpösuojasuihketta, joka teki tukasta aika liukkaan. Eli en tiedä johtuiko siitä että tukka oli aika hyväkuntoinen ja liukas, vai eikö tuo vempain sitten olekaan yhtä hyvä kuin Pearl Wand.

Tai josko se olisi tuo Tresemmen lämpösuojasuihke.. Omassa tukassa tuo suihke toimii aika hämmentävän tehokkaana suoristajana vaikka mulla on luonnostaan aaltoileva tukka ja käyttäisin pelkästään fööniä. Olen kokeillut itsekin sitä Pro Curlin alla ja kiharat suoristuivat ihan hetkessä, kannattaa seuraavaksi varmaan kokeilla jonkun muun lämpösuojan kanssa!
1c M ii BSL

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #421 : 17.02.12 - klo:20:21 »
Kokeilin tänään Pro Curlia. En tiedä mistä johtui, mutta en saanut kiharaa aikaiseksi  ??? Pesin eilen hiukset kyllä hoitiksella ja perään laitoin Lanzan Neem Plant seerumia ja suihkin Tresemmen lämpösuojasuihketta, joka teki tukasta aika liukkaan. Eli en tiedä johtuiko siitä että tukka oli aika hyväkuntoinen ja liukas, vai eikö tuo vempain sitten olekaan yhtä hyvä kuin Pearl Wand.

Tai josko se olisi tuo Tresemmen lämpösuojasuihke.. Omassa tukassa tuo suihke toimii aika hämmentävän tehokkaana suoristajana vaikka mulla on luonnostaan aaltoileva tukka ja käyttäisin pelkästään fööniä. Olen kokeillut itsekin sitä Pro Curlin alla ja kiharat suoristuivat ihan hetkessä, kannattaa seuraavaksi varmaan kokeilla jonkun muun lämpösuojan kanssa!

Tuo olikin eka kerta kun kokeilin Tresemmen lämpösuojaa, joten se saattaa olla syypää. Ihmettelinkin kun suihkin sitä kosteaan tukkaan, että tuleepa sillä sileä ja liukas tukka. Mitäs tuotteita te käytätte noiden sauvojen kanssa?

Poissa Milly

• HAIRahtanut
« Vastaus #422 : 18.02.12 - klo:09:21 »
Mulla on todella, siis todella ohuet hiukset. Millaista lopputulosta pearl wandilla saisi? Olisiko jollakin ohuttukkaisella kuvia?
Pearl wand olis nyt robbarissa tarjouksessa 30e.
http://goo.gl/R0olmw Vitacost 30$+ tilauksesta 10$ alennus.
herb -5usd ekasta tilauksesta: WAX635

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #423 : 19.02.12 - klo:17:07 »
Kokeilin äsken uudelleen Pro Curlia. Nyt olin pessyt tukan shampoolla ja hoitiksella (Sebastianin tuuheuttavat), enkä laittanut mitään jätettäviä tai lämpösuojatuotteita. Edelleen lopputulos on aika vaatimaton. Lähinnä latvoissa sellasta loivaa lainetta, joka näytti kyllä ihan kivalta, mutta sitä on tosiaan ihan vaan latvoissa, ei ollenkaan ylempänä. Mun tukka on kyllä paksu ja aika raskas, joten se tietty jo itsessään suoristaa sita kiharaa ylempää. Luulen että Pro Curl voisi toimia paremmin ohuemmassa ja lyhemmässä tukassa. Pearl Wand on kyllä parempi mulle.

Poissa Eiffe

• Tukkaguru
« Vastaus #424 : 19.02.12 - klo:22:48 »
Ajattelin antaa Pro Curlille vielä yhden mahdollisuuden, mutta jos en saa sitä toimimaan mun tukassa niin löytyisikö ketään halukasta vaihtamaan hyväkuntoisen Pearl Wandinsa mun vasta ostettuun Pro Curliin? Asun Helsingissä ja postikulujen takia olisi kätevintä jos tekisi vaihtokauppoja jonkun pääkaupunkiseudulla asuvan juureksen kanssa. :)

Poissa calypso

• Yleisvalvoja
  • Tukkaguru
  • iHerb alekoodi: TUN470 (-10$ ensitilauksesta!)
    • Haista Ite!
« Vastaus #425 : 29.02.12 - klo:00:43 »

Tuo olikin eka kerta kun kokeilin Tresemmen lämpösuojaa, joten se saattaa olla syypää. Ihmettelinkin kun suihkin sitä kosteaan tukkaan, että tuleepa sillä sileä ja liukas tukka. Mitäs tuotteita te käytätte noiden sauvojen kanssa?

Mulla on Pearl Wand ja sen alla käytän Tigin Fashionista Spritz & Shine- tai Tigin Uptight-suihketta, vähän siitä riippuen millaista jälkeä haluan. Tuo Tresemmen lämpösuojasuihke ei tosiaan anna ollenkaan pitoa, ja lähinnä liukastaa ja jollain tavalla lötkistää hiukset. En ole koskaan edes kokeillut sitä kiharruksen pohjalle tuon vuoksi, käytän sitä vain föönauksen ja suoristuksen alle. :)

Nyt kun olen täältä lukenut paljon juttua tuosta Remingtonin Pearl Pro Curl -kiharruspuikosta niin iski kauheat himot hankkia sellainen! Vaikka en sitten tiedä mitä järkeä siinä olisi kun omistan jo tuon Pearl Wandin enkä nyt kuitenkaan niin usein hiuksiani kiharra, kerran viikossa on ehdoton maksimi. Mutta kun suuret kiharat olisi niiiiiiin kivat! :D Myös nuo muutama sivu takaperin mainitut Curlformersit vaikuttivat kiinnostavilta, ja suht helpoilta ja nopeilta käyttää, mutta jäi mietityttämään että repiikö ne tukkaa siinä poistovaiheessa?
http://haistaite.com/- Tuoksublogi
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys ja liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa. Lisätietoa

Poissa Erykah

• Tukkaguru
« Vastaus #426 : 29.02.12 - klo:08:01 »
Viime viikolla ehdin vihdoin hakea sen Pro Curlin ja parin kokeilun jälkeen voin kertoa olevani todella tyytyväinen Just sellaiset kiharat kuin ajattelinkin! Takaosan kihartamonen itse tosin vaatii vielä vähän harjoittelua  :D Ennen kiharrusta suihkin kuivaan tukaan XZ:n kampausnestettä ja sillä ainakin kiharat pysyvät hyvin.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #427 : 01.03.12 - klo:17:38 »
Haulla en löytänyt, joten onko kukaan kokeillut Babyliss Kuivaavaa rotaatioharjaa? Se on ladattava ilmakihartimen ja kuivaajan yhdistelmä, keraaminen harja, joka pyörii molempiin suuntiin.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #428 : 02.03.12 - klo:12:30 »
Luitko jo uusimmasta Pirkasta sen arvion?

Minulla oli joskus vuonna 0 TV-shopista hankittu vastaava pyörivä vempele ilman kuivauspuhallusta. ( Mainoksen uhri kun olin) Kyllä sitä pari kertaa käytti, mutta oli hidasta sen käyttö oli ja ei se loputulos ollut niin ihmeellinen. Latvoja sai käännettyä vähän, mutta ainakin itselläni ne olivat lopulta vähän eri suuntiin. Paremmin ihan pyörökiharrin toimi itselläni.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #429 : 03.03.12 - klo:13:17 »
^Joo luin, sieltähän se lähti mielenkiinto liikkeelle :D. Itsekin meinasin tilata TV-shopista yhteen aikaan sellasen pyörivän vempaimen, mutta onneksi sain itseni hillittyä.
Mulla on oikeestaan aika samantyylinen iso volyymikiharrin, joka siis vaan muotoilee, eikä lähde ääntä, vaan kuumenee ja sitten sillä saa aikaan tosi sileän ja nätin kampauksen, joten hyvä unohtaa se rotaatiokiharrin kokonaan.
Pro curlia kyllä voisin kokeilla polkkamittaisiin hiuksiin, jos sillä saisin haluamani laineet :D.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa FairyC

• Hiushörhö
« Vastaus #430 : 16.03.12 - klo:16:22 »
Hankin tuossa vähän aikaa sitten tuon paljon hehkutetun Pearl Wandin. Kerran olen laitetta testaillut ja tulee kyllä nättejä kiharoita. Kunhan tekniikan oppii, on laite melko helppo käyttöinen. Itsellä tuo opettelu on hieman vaiheessa vielä, mutta on tämä kyllä helppokäyttöisempi kuin suoristusraudat. Vinkkinä voin sanoa, että kannattaa olla tarkkana, kun kasvojen lähellä kähertää. Onnistuin nimittäin itse tyrimään poskeen pienen palovamman. Mutta en kyllä kadu, että laitteen ostin. Tulee mielestäni juuri sopivan kokoisia kiharoita tällaiselle polkkamittaiselle hiukselle.

Varjotar

• Vieras
« Vastaus #431 : 26.03.12 - klo:13:43 »
Suositelkaa laadukasta lainerautaa, joka ei maksais ihan mansikoita.
Mieluiten tilattavissa netistä.

Poissa Quutti

• Tukkaguru
  • Minä soitan, harva diggaa.
« Vastaus #432 : 29.04.12 - klo:12:23 »
Ostin Stockan kantisalennuksella Pearl wandin pohdittuani pitkään sen ja Pro curlin välillä. Eilen testasin, ja kyllä se ainakin suoristusrautakiharat voittaa kevyesti! Aikaa meni ohuisiin olkapäämittaisiin hiuksiin ehkä 15min, joka onkin maksimi mun hiustenlaittoajaksi. Voisi mennä nopeamminkin, kun osaa tekniikan paremmin ja tietää millä lämpötilalla kannattaa kihartaa. Käytin nyt 200 astetta, alla vähän Cutrinin Multi sprayta. Isompi kihara olisi ehkä kivempi, mutta luulen tälläkin saavan vielä paremman lopputuloksen. Pro curlissa pelkäsin sitä, ettei kihara näy tai pysy ollenkaan.
Sinisilmäinen blondi, ohuet ja keskipitkät hiukset.

Poissa lillamilla

• Tukkaguru
« Vastaus #433 : 29.04.12 - klo:18:17 »
Hankin toiselta juurekselta vähän käytetyn Pro Curlin ja tykkään. Kuva kiharoista hiuslaatuketjun sivulla 11. Kiharasta tulee erilaista, jos sen kihartaa sivuittain vs. vaakatasossa. Ja tosiaan, osioiden kokoa säätämällä saa erilaisia kiharoita, tiukempaa tai loivempaa.

Alla on Herbinan suojaava lämpöseerumi hiuksille, joka oli geelimäistä slikonisuojaa. Lämpönä kiharruksessa käytin 200 astetta.
2a /b F ii. Harmaanvaalea, olkapäille ja himpun yli yltävä tukka. MOP C-system ha, Joicot. Kuva hiuslaatuketjun sivulla 11.

Poissa Roksane

• HAIRahtanut
« Vastaus #434 : 05.05.12 - klo:20:24 »
Minäkin kun muutkin, eli hankin Remingtonin Pearl Pro Curlin pari päivää sitten. En ole koskaan omistanut sauvakiharrinta ja vaikka olin tästä kuullut jo aiemmin, en oikein innostunut kun ajattelin että olisi kovin vaikea käyttää. No, sitten täältä luin, että mukana tulee se suojahanska ja että kiharoista tulee paremmat kuin suoristusraudalla ja rohkaistuin ostamaan, kun ei tuo kovin kalliskaan ollut.

Olen nyt pari kertaa kokeillut ja olen kyllä tyytyväinen ostokseen! Tuolla paksummalla puikolla ei omaan lasiseen hiukseeni saa varsinaista kiharaa, mutta sellaista uskomatonta volyymia ja taipuisuutta kyllä ja sellaista tältä laitteelta toivoinkin. Lopputulos on itselläni jotain tämän tyylistä. Tuo taipuisuus ei säily ainakaan minulla seuraavaan päivään, mutta se volyymi - kuin olisi hyvä tupeeraus pohjalla - on kyllä edelleen tallella.

Ekalla kerralla kokeilin heti 210 asteella, seuraavana päivänä 200 asteella. Taivuttelin melko pienissä osioissa ja aikaa hyvään lopputulokseen meni puoli tuntia. Laitoin ensimmäisellä kerralla kosteaan vastapestyyn tukkaan (ei hoitoainetta) Got2b Guardian Angel -lämpösuojasuihketta ja föönauksen alle vielä Osis+ Grip-muotovaahtoa. Sitten kihartelin kuivan tukan lisäilemättä siinä vaiheessa enää mitään. Toisella kihartamiskerralla jätin Got2b-lämpösuojasuihkeen pois ja suihkin juuri ennen kihartamista kuhunkin hiusososioon XZ Aito Kampaus- ja muotoilunestettä. Molemmilla kerroilla kiharoista tuli melko samanlaiset, joten en jatkossa vaivaudu suihkumaan muotoilunestettä osio kerrallaan (vie enemmän aikaa). Hiuslakkana käytin Osiksen kevyintä lakkaa.

Laite on helppokäyttöinen, mutta toki onnistuin polttamaan kaulalle kauniin palovamman. ;D Ja tosiaan, lopputulos on huomattavasti parempi kuin suoristusraudoilla tehtynä. Itsehän omistan vain halvan Babylissin Wet & Dry -suoristusraudan, joten en tiedä saisiko jollain GHD:lla sitten paremmat kiharat. Suoristusraudalle ei kuitenkaan ole niin paljon käyttöä, että sijoittaisin kalliisiin rautoihin, joten tämä puikko oli siksi itselleni paras vaihtoehto.

Edit. Tässä vielä kuvaa, minkälaista jälkeä sain omaan hiukseen:
« Viimeksi muokattu: 16.05.12 - klo:22:54 kirjoittanut Roksane »