Pearl Wandille ja Curlille pitäis varmaan perustaa oma ketjunsa

Tässä tulee nyt mun tuomio Pearl wandista:
Toisaalla jo hehkutin Wandia ekan hätäisen yhden suortuvan kihartamisen jälkeen, nyt sitten kokeilin ajan ja Tresemmen lämpösuojan kanssa ja kiharat kyllä tulivat, mutta on siinä tosiaan vähän harjoittelemista. Mun oli tosi vaikeaa kihartaa ihan tyvestä, vaikka laitoin tikun sinne asti, silti ne pysyivät suorana ja kihara alkoi vasta alempana, outoa?

Se hanska on todella kätevä, mutta lähinnä mun piti varoa käsivarsien polttamista, kun pyöritin suortuvaa. Pitkähihainen päällä on varmaan paras.
Sitten mulla tuotti aluksi ongelmia tikun liukas pinta, suortuva liikkui siinä eteenpäin ja sitten loppui tikku lopulle suortuvalle

mutta kun vain pitää jämäkästi suortuvaa siinä tikun pinnalla, niin onnistui ja kun aloittaa ihan sieltä tikun alusta pyörittämisen.
Ja tosiaan on paljon merkitystä, pitääkö tikkua ihan kohtisuorana, eli silloin tulee korkkiruuveja vai vaakatasossa, ja silloin tulee laimeampia kiharoita (?), en oikein onnistunut aina vaakatasossa kihartamaan. Ja sitten jos jokin osa suortuvasta jäi suoraksi, niin kun yritti heti perään kihartaa uudestaan, ei tapahtunut mitään, siinä varmaan vaikuttaa se, että suora osio on vielä kuuma.
Mitä pienempiä osioita ottaa, sen paremmin kihartaa, mutta ahneuksissaan aina ottaa aina vaan isompia osioita ja sitten ne ei kiharru yhtä hyvin.
Ja sitten kun kihartaminen oli mielestäni valmis, huomasin, että takaata on melko suoraa tukkaa, eli sitä pitää vielä harjoitella. Jokin peilikaappisysteemi voisi olla hyvä, mutta siinä pitää varoa käsien polttamista.
Niin ja kun olin valmis, kiharat saivat mun tukan näyttämään tosi ohkasilta, koska kiharat olivat kasassa. No kun harjaa ne kerran auki, tuloksena oli ihana kiharapilvi, eikä suoristunut paljoa, mä tykkään ehdottomasti tosta harjaamisesta eniten.
Ja kyllä tuo on tosi stydi vehje, eli lämpösuoja ehdottomasti alle, jos ne nyt ylipäänsä auttavat. Ite kiharsin 200 asteella ja se on kyllä tosi kuuma! Paketissa mukanatullut lämpöpussi ei kyllä toiminut niin kuin kuvittelin, ajattelin että sen päälle voi laskea tikun, mutta pussi rupesi sulamaan siitä kohdasta

Voi olla tosi vaarallinenkin, mihinkään ei oikein voinut laskea, tosin tikun saa pysymään esim. pöydällä pystyssä vaakatasossa ilman, että tikkuosa osuu pöydälle, mutta aika heppoinen se "jalka" siinä on.
Mutta kaikenkaikkiaan suosittelen

kunhan muistaa hoitaa hyvin tukkaansa.