Onko kellään kokemusta OBH Nordica Björn Axen Toolsin ilmakihartimesta?
Oon sitä hypistellyt useasti ja tekisi mieli ostaa se jos sillä saisi aikaan hiukan lainetta ja volyymia tukkaan, mutta en oikein tiedä osaisinko käyttää ilmakiharrinta, äidin ysärimallisilla ilmakihartimilla en saanut kuin tukan takkuun, mutta niissä ei ollutkaan kiharanvapautustoimintoa, joka on mulle ehdoton kriteeri, koska tunnun poikkeuksetta saavan kaikki pyöröharjat tukkaani jumiin ja tässä nordican kihartimessa mekanismi vaikutti toimivammalta kuin babylissin vastaavassa ja oli muutenkin jotenkin jämäkämmän oloinen eikä hintaero kuitenkaan uin joku kymppi...
Mitä tuotteita kannattaisi laittaa alle ennen ilmakihartimen käyttöä? Ja miten sitä kiharrinta kannattaa hiuksissa pyöritellä?

edit:Enkös mä sitten käynyt sellaisen hakemassa kun sokkarilta sai normaalihintaisista tuotteista 20% alennusta, nyt odottelen, että pääsen uutta leluani testailemaan jos tän värinpoiston jäljiltä jää jotain mitä kiharrella...
edit2:Oon kyllä ihan rakastunut tähän laitteeseen, saa nättiä kiharaa ja ihanaa kuohkeutta ilman, että täytyy nukkua kokistölkin kokoiset paplarit päässä ja kiharanvapauusmekanismi on tosi näppärä, niin ettei mene tukka solmuun. Jopa tuo mukana tuleva harja, jonka ajattelin olevan täysin turha lisäosa, onkin tosi tehokas, jos haluaa nopeasti volyymia tukkaan - tästä taitaa tulla mun HG-tuote