Mulla välillä tulee näitä hurahduksia, että pitää saada joku tietty asia ja niin kävi Remington Pearl Wandinkin kohdalla. Jostain blogista taisin lukea kehuja siitä ja katselin sitten muualtakin, niin päädyin siihen lopputulokseen, että mun on saatava se. Mitään suurimuotoista kihartamista en harrasta, mutta nyt kun on hiuksetkin jo vähän pidemmät, niin saatan iltakampaukseen laittaa sivuun jonkun väkerryksen pinneillä ja siihen tehdä kiharoita. Mulla on luonnonkiharuutta hiuksissa ja saisin kiharaa sopivilla aineilla ja rypistelemällä, mutta toki tolla laitteella ne tulis paremmin esille.
Alunperin tilasin GHD:n osin kiharoitakin varten, mutta ei mulla kärsivällisyys riitä sen kanssa väkertämiseen/opettelemiseen ja kai siihen tarvis enemmän pituuttakin hiuksiin.
No kuitenkin tuo Remington oli ihan soppelin hintainenkin, joten tuli ostettua ja yhden kerran olen testannut. Ihan ok sain kiharoita aikaiseksi, mutta pitää joku vinkkivideo katsoa.. Ja liian isoja osioita otin hiuksista ahneuksissani, niin kyllähän homma siinä vaikeutuu. Käsine oli tosiaan kätevä ja tarpeen, olisin muuten ollut täynnä palovammoja.
Ja kyllä tuo on tosi stydi vehje, eli lämpösuoja ehdottomasti alle, jos ne nyt ylipäänsä auttavat. Ite kiharsin 200 asteella ja se on kyllä tosi kuuma! Paketissa mukanatullut lämpöpussi ei kyllä toiminut niin kuin kuvittelin, ajattelin että sen päälle voi laskea tikun, mutta pussi rupesi sulamaan siitä kohdasta
Voi olla tosi vaarallinenkin, mihinkään ei oikein voinut laskea, tosin tikun saa pysymään esim. pöydällä pystyssä vaakatasossa ilman, että tikkuosa osuu pöydälle, mutta aika heppoinen se "jalka" siinä on.
Lämpöpussista hokasin heti päälymateriaalista, että tää ei kyllä rautaa kestä. Tilasin aikoinaan GHD:hen lämpöpussukan, jossa on myös irrotettava alusta mukana ja käytin sitä alustana. Mutta, jatkamme harjoituksia, hyvältä vaikutti