Kirjoittaja Aihe: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet  (Luettu 275870 kertaa)

Poissa Lemmy

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
Vs: Kihartimet, ilmakihartimet ja muut muotoilulaitteet
« Vastaus #450 : 24.09.12 - klo:01:15 »
^No niinpä tietenkin, eihän sitä blondina voi ymmärtää, mutta erittäin harhaanjohtavasti sitä kutsutaan LÄMPÖpussiksi sitten  0_0 ja kun ostin suoristusraudan aikoinaan, niin siinä tuli sellainen pussukka, jonka pääliosa kesti kuumuutta. Toi voi olla kyl vaarallinen laite, jos kännipäissään alkaa vaikka ennen baariin lähtöä kiharteleen ja laskee tikun jonnekin.
Vaalennetut/raidoitetut, puoleen selkään olevat hiukset. Tukkamaniaa jo muutama vuosi, eikä loppua näy!

Poissa Penny

• Ylläpitäjä
  • Tukkaguru
« Vastaus #451 : 25.09.12 - klo:13:21 »
^ Ilmeisesti se tosiaan on lämmönkestävä, sisäpuolelta. Tai ainakin netissä jotkut oli laittaneet kuuman raudan sinne pussin sisään kihartamisen jälkeen, ja tälläkin foorumilla joku oli sitä koittanut. Tiedä sitten, sen verran epäilyttävä pussi että käytän itse vain säilytykseen.
Juurikasvu on nyt rekisteröity yhdistys, liittymällä yhdistyksen jäseneksi voi tukea Juurikasvun toimintaa.

Poissa mussu

• Pahatukkapäiväläinen
  • **
« Vastaus #452 : 30.09.12 - klo:17:20 »
Minä käänsin pro curlin säilytyspussin nurinpäin ja käytän sitä laskualustana. Hopeinen päälipuoli ei tosiaan kestänyt lämpöä yhtään, mutta musta sisäpuoli näyttää ainakin vielä kestävän hyvin lämpöä.

Poissa beachbunny

• HAIRahtanut
« Vastaus #453 : 30.09.12 - klo:21:32 »
Mä ostin toissakeväänä just tollasen raudan, en muista merkkiä , oisko Babyliss - Muutamia kertoja oon käyttäny koska - Mitä järkeä on hoitaa hiuksiaan jos kuitenkin suht säännöllisesti noinkin kuumalla raudalla niitä kihartaa, omalta kohdaltani isot samettipaplarit ajaa asian paremmin, niillä voi myös helpommin kohottaa pelkästään esim tyveä - laittaa aamulla herättyä esim kampausnesteen tai vastaavan kanssa isot paplarit sinne tyveen: tyyliin: osa hiussuortuvasta kiharrettuna ja sitten loppu sellasta pelkkää suoraa joka sinkoutuu sieltä - en osaa selkeemmin selittää.

Sit yks syy minkä takia multa on jääny mun  wandi käyttämättä, niin se tulee niin ****&%leen kuumaksi  :# - ajattelin että se on vaan ajan kysymys koska mä poltan sen kanssa en ainoastaan näppini vaan vahingossa jonkun kohdan kasvoista, joten tuolla se nyt lepää.

ps. Mulla oli aina käsissä kunnon fleecehanskat ku sillä kiharoita kihartelin. Varmaan alle 10 kertaa oon käyttäny ja heti myyn ku halukas ostaja löytyy, maksoin siitä melkeen 40 e.

Poissa Aridith

• Tukkaguru
« Vastaus #454 : 12.10.12 - klo:16:23 »
Alunperin oli tarkoitus hankkia remington pearl, mutta sain sisarelta Babyliss Pro Ceramic Tourmaline- kihartimen joka on siis kiharrinpuikko.

Olen kyllä todella tyytyväinen, tällä nyt väsäillyt omat sekä kaverieden kiharat ihan korkkiruuvista laineeseen. Todella helppo tällaisen idiootinkin käyttää ja kiharat kestää oikealla pohjustuksella kyllä todenna kivasti. Ongelma itsellä on ollut se, ettei kaikki kihartimet saa kiharaa aikaiseksi vaan kihara tärähtää suoraksi heti. On kyllä kelpo vehje :). Saa nopeasti ja vaivattomasti laineet ilman tuntikausia tuskailua.
Luonnonvaalea pellavapää - Viimeinen värjäys 01/14 - Täysluomutukka 01/16 -> - Mid back ja waist mitan välillä - Allerginen ja herkkä iho, pintakuivuutta ja herkkä näppyyntymään.

Outolintu blogi

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #455 : 14.10.12 - klo:20:52 »
Babylissin rotaatioharja osoittautui oikein mainioksi tyvikohottajaksi lyhyelle tukalle. Vaikka harjaosa on melkoisen paksu, niin se toimii kuitenkin hienosti alle 10:kin sentin mittaisissa, kerroksittain leikatuissa hiuksissa. Hiukset ovat kiiltävät ja pehmeät ja aivan kuin kampaajan föönauksen jäljiltä. Harja on tosi miellyttävän tuntuinen, sillä harjakset ovat pehmeät ja kahdesta vaihtoehdosta se miedompi lämpö ei tunnu yhtään liian kuumalta. Tämä siis ensimmäisen kokeilukerran tulos.  :)
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa Vivianna

• Tukkaguru
« Vastaus #456 : 15.10.12 - klo:17:31 »
Muakin kiinnostaa tuo Babylissin rotaatioharja. Viimeksi tänään hypistelin tuota cittarissa, mutta mulla on yksi aika paksu Remingtonin kiharrin, joka ehkä ajaa saman asian.
 Remingtonin Pro curlia en ole vieläkään löytänyt,ainoastaan Pearl Wandin olen nähnyt ::). Haluaisin loivaa kiharaa ja yksi kiharrinpuikko mulla kyllä on, mutta en ole sitä pitkään aikaan käyttänyt ja se on kyllä aika ohut, melkein kuin Pearl Wand ja sillä taitaa tulla liian tiivistä kiharaa :-\.
Vaalennetut, puolipitkät hiukset, alla pikkasen kullanruskeaa sävyä.  Hiukset monesti klipsillä ylhäällä. Kikkailen paljon suoravärien kanssa ja näin saan pienellä vaivalla eri vivahteita hiuksiin.

Poissa Amber

• HAIRahtanut
« Vastaus #457 : 15.10.12 - klo:17:43 »
^^ No nyt alkoi muakin kiinnostamaan tuo rotaatioharja ::) Inhoan föönausta perinteisellä menetelmällä, joten tuo voisi olla hyvinkin tervetullut apu meikäläisen aamuihin.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #458 : 17.10.12 - klo:15:03 »
Mäkin kiinnostuin rotaatioharjasta. Mä en ainakaan osaa föönata pyöröharjan ja föönin kanssa, joten tuo vois olla hyvä vaihtoehto. Saako tuolla tyven hyvin kohoamaan?

Poissa juuriska

• HAIRahtanut
« Vastaus #459 : 17.10.12 - klo:15:09 »
^ Tyvi nimenomaan nouseekin.  :) Tällaisen lyhyen tukan rullaaminen on helppoa, mutta yhtään pitemmän kanssa joutuu kuulemma vähän opettelemaan. Homma aloitetaan alahiuksista ja vedetään turhat hiukset klipseillä pois tieltä, ettei nekin rullaudu mukaan ja sotkeudu harjaan. Sitten kun homman oppii, niin moni ei vaihtais rotaatioharjaa pois.
5 dollarin alekoodi iHerbistä ensi kertaa tilaaville: VAM480.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #460 : 17.10.12 - klo:15:16 »
^Luin aiemman viestisi uudelleen ja siinähän niin sanoitkin heti ekassa lauseessa. Miten olinkin noin puusilmä  :D Hmm, mulla on aika pitkä tukka, joten onkohan ihan paras vaihtoehto sittenkään tyven kohottamiseen? Mä oon tykännyt hirmuisesti siitä tyven kreppausraudasta (en saa nyt nimeä päähän), mutta välillä ne krepit meinaa vilkkua jostain välistä, joten sen takia haluaisin kokeilla muita vaihtoehtoja.

Poissa Tiizku

• Tukkaguru
« Vastaus #461 : 17.10.12 - klo:22:33 »
Eipä pitkää tukkaa oikein saa tuollaisilla kohoamaan.

Poissa pinkpepper

• Tukkaguru
« Vastaus #462 : 31.10.12 - klo:21:41 »
Onko joku kokeillut Cloud Ninen The O lämpörullia?

Poissa grizzie

• Tukkaguru
« Vastaus #463 : 07.11.12 - klo:21:00 »
Kannattaisiko minun hankkia jonkinmoinen ilmakiharrin, jos haluaisin hiukseni taipuvan avataressa olevan kuvan lailla? Omat hiukset ovat hieman lyhyemmät kuin kuvassa ja hiuslaatu on hento ja ohut, mutta aika helposti taipuva.
Happiness is the highest form of health.

http://myrsel.tumblr.com/

Poissa Od3ssa

• Tukkaguru
« Vastaus #464 : 08.11.12 - klo:11:36 »
Mulla välillä tulee näitä hurahduksia, että pitää saada joku tietty asia ja niin kävi Remington Pearl Wandinkin kohdalla. Jostain blogista taisin lukea kehuja siitä ja katselin sitten muualtakin, niin päädyin siihen lopputulokseen, että mun on saatava se. Mitään suurimuotoista kihartamista en harrasta, mutta nyt kun on hiuksetkin jo vähän pidemmät, niin saatan  iltakampaukseen laittaa sivuun jonkun väkerryksen pinneillä ja siihen tehdä kiharoita. Mulla on luonnonkiharuutta hiuksissa ja saisin kiharaa sopivilla aineilla ja rypistelemällä, mutta toki tolla laitteella ne tulis paremmin esille.

Alunperin tilasin GHD:n osin kiharoitakin varten, mutta ei mulla kärsivällisyys riitä sen kanssa väkertämiseen/opettelemiseen ja kai siihen tarvis enemmän pituuttakin hiuksiin.

No kuitenkin tuo Remington oli ihan soppelin hintainenkin, joten tuli ostettua ja yhden kerran olen testannut. Ihan ok sain kiharoita aikaiseksi, mutta pitää joku vinkkivideo katsoa.. Ja liian isoja osioita otin hiuksista ahneuksissani, niin kyllähän homma siinä vaikeutuu. Käsine oli tosiaan kätevä ja tarpeen, olisin muuten ollut täynnä palovammoja.

Ja kyllä tuo on tosi stydi vehje, eli lämpösuoja ehdottomasti alle, jos ne nyt ylipäänsä auttavat. Ite kiharsin 200 asteella ja se on kyllä tosi kuuma! Paketissa mukanatullut lämpöpussi ei kyllä toiminut niin kuin kuvittelin, ajattelin että sen päälle voi laskea tikun, mutta pussi rupesi sulamaan siitä kohdasta  ::) ;D Voi olla tosi vaarallinenkin, mihinkään ei oikein voinut laskea, tosin tikun saa pysymään esim. pöydällä pystyssä vaakatasossa ilman, että tikkuosa osuu pöydälle, mutta aika heppoinen se "jalka" siinä on.

Lämpöpussista hokasin heti päälymateriaalista, että tää ei kyllä rautaa kestä. Tilasin aikoinaan GHD:hen lämpöpussukan, jossa on myös irrotettava alusta mukana ja käytin sitä alustana. Mutta, jatkamme harjoituksia, hyvältä vaikutti  :ts

Tulla lujaksi, pysyä pehmeänä. Siinä on haavetta kylliksi yhdelle elämälle. - Tommy Tabermann